MJ waardeloos? LOL... dat is toch wel de meest grappige post die ik sinds lange tijd gezien heb op FOK. Het kan je smaak niet zijn, maar waardeloos? Dat is net als roepen dat Mozart niets was.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nouja, ook al is ie waardeloos, maar Moonwalker is toch een film...
Die film is gaaf.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee man, ze was in The Vanishing al snel dood, plus dat de film geen moer deed in Amerika, ze brak door met Demolishion Man.
Uitstraling gaat over uiterlijk, of vind je dat ze ego uitstraalt?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke uitstraling
Die van, past er naast mijn ego nóg iemand in het gebouw
V.
Eigenlijk pas met Speed.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee man, ze was in The Vanishing al snel dood, plus dat de film geen moer deed in Amerika, ze brak door met Demolishion Man.
Zenden ze het eens live uit...quote:Op maandag 8 maart 2010 04:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik mis die goede oude tijd, toen het nog gewoon op de BBC was.
quote:MartinKoolhoven Nu een kwartier zonder ons, geluksvogels.
In de ghetto gelden weer andere criteria voor slim zijn he. Zij moet met dr achterste vóór lopenquote:Op maandag 8 maart 2010 04:46 schreef Bellatrix het volgende:
Even m'n bril opzetten, zo zie ik er slimmer uit. Alhoewel naast Jennifer Lopez.
Jep, Demolition Man met Bullock, daar refereerde ik bijna 5 uur geleden al aan, schitterend.quote:
quote:
Johanna ter Steege was ook snel dood, maar haar rol in Spoorloos is een van de beste acteerprestaties die ik sinds lange tijd gezien heb. Wat mij betreft bracht 'Spoorloos' haar de status van heldin. De scene waarin ze frans probeert te praten tegen haar toekomstige moordenaar is van ongeevenaarde klasse.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had het over de film Moonwalkerquote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef scanman1 het volgende:
[..]
MJ waardeloos? LOL... dat is toch wel de meest grappige post die ik sinds lange tijd gezien heb op FOK. Het kan je smaak niet zijn, maar waardeloos? Dat is net als roepen dat Mozart niets was.
"ie" slaat op de film, slimmerd. Niet op MJ.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:47 schreef scanman1 het volgende:
[..]
MJ waardeloos? LOL... dat is toch wel de meest grappige post die ik sinds lange tijd gezien heb op FOK. Het kan je smaak niet zijn, maar waardeloos? Dat is net als roepen dat Mozart niets was.
Die rollen kreeg ze allemaal dankzij haar rol in The Vanishing volgens mij. Net als JtS alles aan haar rol in Spoorloos te danken heeft.quote:
Het krijgt zo'n knullig iets, met Bridget en 2 nerds in een net iets te goedkoop aandoend hotelkamertje.quote:
ik ook. Ik zeurde en zeurde en toen mocht ik gaan want mj was en held. toen was de film gaar en bleef volhouden datatie geweldig was. vooral toen ie in een robot veranderde. wat jij?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik had het over de film Moonwalker
Ben zelf fan van MJ geweest, in mn jongere jaren dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |