Ik vind beste script toch 1 van de belangrijkste awards, dus voor mij, aangezien ik ze allebei goed vind (Avatar is een achievement in 3D die de toekomst van spektakel films gaat bepalen), IB beste script en Avatar beste film, zou ik prima vinden.quote:
Juist, dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bridget heeft me positief verrast. Had niet verwacht dat ze zoveel van de Oscars zou afweten.
Had je uitgerekent die vannacht te maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:34 schreef Arcee het volgende:
Cool, dit is mijn 120.000ste post.
[ afbeelding ]120.000
Inderdaad, feitelijk de belangrijkste.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:39 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind beste script toch 1 van de belangrijkste awards
hij hoort niet eens op de lijst maar goedquote:Op maandag 8 maart 2010 04:41 schreef Elvislives het volgende:
Michael Jackson kreeg geen beschrijving...![]()
Heeft ie die nodig dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:41 schreef Elvislives het volgende:
Michael Jackson kreeg geen beschrijving...![]()
Kwam die in het begin langs? heb m niet langs zien komenquote:Op maandag 8 maart 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
Swayze had meer aandacht moeten krijgen.
Nouja, ook al is ie waardeloos, maar Moonwalker is toch een film...quote:Op maandag 8 maart 2010 04:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij hoort niet eens op de lijst maar goed
Oh, dus IB wordt overgeslagen?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:40 schreef Verbal het volgende:
Script is al vergeven (onterecht overigens)
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |