quote:MartinKoolhoven Up. Terecht
Uitstraling gaat niet (alleen) over uiterlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:48 schreef Veadige het volgende:
[..]
Uitstraling gaat over uiterlijk, of vind je dat ze ego uitstraalt?
Kan goed, beide van Hornerquote:Op maandag 8 maart 2010 04:55 schreef Bellatrix het volgende:
Hoor ik nou Titanic terug in Avatar muziek?
Shit.quote:
Niet heel geniaal, wel interessantquote:Op maandag 8 maart 2010 04:56 schreef Evertje het volgende:
The Hurt Locker zal wel beste film worden.
Heb hem hier op dvd liggen, maar heb hem nog niet gekeken
iddquote:Op maandag 8 maart 2010 04:56 schreef Veadige het volgende:
Die andere films hadden pech dat Avatar in hetzelfde jaar uitkwam..
Oké, maar in dit geval bedoelde ik uiterlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uitstraling gaat niet (alleen) over uiterlijk.
V.
Geen top acteur imoquote:Op maandag 8 maart 2010 04:57 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als ik Clooney hoor praten denk ik dat hij in de volgende scene een espresso vast heeft.
What else?:')quote:Op maandag 8 maart 2010 04:57 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als ik Clooney hoor praten denk ik dat hij in de volgende scene een espresso vast heeft.
Ja, als we het zo stellen....quote:Op maandag 8 maart 2010 04:58 schreef Veadige het volgende:
Of je moet haar niet mooi vinden, dat kan ook... dan moet je maar kijken naar die wat tegenover haar zit..
Verkapte "ik heb ProSieben"-post.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:58 schreef Stefan het volgende:
Ik had niet door dat ik m op ProSieben had staan, krijg ik ineens een Robbie Williams reclame
Wie hadden dan genomineerd moeten worden?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef scanman1 het volgende:
Up in the air is best een goede film en, na 'Juno' opnieuw een klein meesterwerkje van Reitman. Maar de hoofdrolspelers ook nomineren voor beste hoofdrol en bijrol gaat me wat te ver. Goede rollen, maar ze springen er niet uit vind ik. Niets exceptioneels.
Pittig kapsel?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Frishe het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat die draak regelmatig met enige consumptie spreekt?
Inderdaad, die hele film is niet exceptioneel. Wel leuk, dat wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef scanman1 het volgende:
Up in the air is best een goede film en, na 'Juno' opnieuw een klein meesterwerkje van Reitman. Maar de hoofdrolspelers ook nomineren voor beste hoofdrol en bijrol gaat me wat te ver. Goede rollen, maar ze springen er niet uit vind ik. Niets exceptioneels.
Idd, heb ik ook altijd met muziek van John Williams en Morricone, is heel herkenbaar.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele film is niet exceptioneel. Wel leuk, dat wel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Frishe het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat die draak regelmatig met enige consumptie spreekt?
Koolhoven is er volgens mij helemaal klaar mee, ook gezien zijn tweets.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:00 schreef Bellatrix het volgende:
Koolhoven is wel drammerig met zijn mening.
Was aan t zappen tijdens het ballet, Pro Sieben staat hier op 861quote:
Je bent verliefd.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:03 schreef Veadige het volgende:
Ik ga het nog maar eens zeggen en er geen doekjes over winden: Bridget is een prachtige vrouw, op alle fronten.
En tegenover haar zit een gedrocht, waar ik de hond nog niet op uitlaat.
En precies daarom zit Bridget er ook, om haar benen te showen en haar gezichtje te laten zien.
Niet meer en niet minder.
Dat ze dan nog, verbazend veel (!) over films weet, is mooi meegenomen.
Wat staat er op 862?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was aan t zappen tijdens het ballet, Pro Sieben staat hier op 861
Hoeveel WO2 films zijn met de Oscar voor beste film naar huis gegaan?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:02 schreef Stefan het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet waarom Avatar niet de beste film zou mogen worden. Film is een verhaal bekijken dat wordt verteld in beelden. Avatar wordt gewoon fantastisch verteld. Geen origineel verhaal? En alle films over WO2 wel dan? Het is gewoon mooi verteld. En goed verteld.
En over scripts. Goede scripts kunnen slecht verfilmd worden (Lovely Bones) maar matige scripts kunnen ook goed verfilmd worden.
Die laatste dus.quote:
Ja pcies. Moet je voorstellen als alleen die azijnpissers daar hadden gezeten.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:03 schreef Veadige het volgende:
Ik ga het nog maar eens zeggen en er geen doekjes over winden: Bridget is een prachtige vrouw, op alle fronten.
En precies daarom zit Bridget er ook, om haar benen te showen en haar gezichtje te laten zien.
Ik vind wel dat het de beste film mag worden, maar IB vist nu wel erg achter het net, verschillen Best Director en Best Film weleens eigenlijk, zelden he?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:02 schreef Stefan het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet waarom Avatar niet de beste film zou mogen worden. Film is een verhaal bekijken dat wordt verteld in beelden. Avatar wordt gewoon fantastisch verteld. Geen origineel verhaal? En alle films over WO2 wel dan? Het is gewoon mooi verteld. En goed verteld.
En over scripts. Goede scripts kunnen slecht verfilmd worden (Lovely Bones) maar matige scripts kunnen ook goed verfilmd worden.
sna niet waarom zulke verschrikkelijke bocht als Avatar uberhaupt genomineerd zou moeten worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:02 schreef Stefan het volgende:
Bridget heeft een vissenkop en een Michelin-nek en weet geen drol van film.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:03 schreef Veadige het volgende:
Och, ik ben al gauw verliefd haha en dat terwijl ik al jaren voorzien ben, maar... kijken mag, toch?quote:
Genoeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:04 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hoeveel WO2 films zijn met de Oscar voor beste film naar huis gegaan?
Te schokkend voor de Academy mssquote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
IB wordt wel erg genegeerd (op meneer Waltz na dan)...
Inderdaad, zoals zo vaak bij QT...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Vond ik geen grootse film.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:08 schreef Xeanor het volgende:
The Hurt Locker gaat ook gewoon best picture winnen, gaat altijd zo.
Dat is vaker/altijd met Tarantino's. Hate it or love it.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 05:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
moet wel iddquote:Op maandag 8 maart 2010 05:11 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is die pittige draak een feministe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |