What else?:')quote:Op maandag 8 maart 2010 04:57 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als ik Clooney hoor praten denk ik dat hij in de volgende scene een espresso vast heeft.
Ja, als we het zo stellen....quote:Op maandag 8 maart 2010 04:58 schreef Veadige het volgende:
Of je moet haar niet mooi vinden, dat kan ook... dan moet je maar kijken naar die wat tegenover haar zit..
Verkapte "ik heb ProSieben"-post.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:58 schreef Stefan het volgende:
Ik had niet door dat ik m op ProSieben had staan, krijg ik ineens een Robbie Williams reclame
Wie hadden dan genomineerd moeten worden?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef scanman1 het volgende:
Up in the air is best een goede film en, na 'Juno' opnieuw een klein meesterwerkje van Reitman. Maar de hoofdrolspelers ook nomineren voor beste hoofdrol en bijrol gaat me wat te ver. Goede rollen, maar ze springen er niet uit vind ik. Niets exceptioneels.
Pittig kapsel?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Frishe het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat die draak regelmatig met enige consumptie spreekt?
Inderdaad, die hele film is niet exceptioneel. Wel leuk, dat wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef scanman1 het volgende:
Up in the air is best een goede film en, na 'Juno' opnieuw een klein meesterwerkje van Reitman. Maar de hoofdrolspelers ook nomineren voor beste hoofdrol en bijrol gaat me wat te ver. Goede rollen, maar ze springen er niet uit vind ik. Niets exceptioneels.
Idd, heb ik ook altijd met muziek van John Williams en Morricone, is heel herkenbaar.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele film is niet exceptioneel. Wel leuk, dat wel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 04:59 schreef Frishe het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat die draak regelmatig met enige consumptie spreekt?
Koolhoven is er volgens mij helemaal klaar mee, ook gezien zijn tweets.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:00 schreef Bellatrix het volgende:
Koolhoven is wel drammerig met zijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |