Nee, niet die, die had ik wel geweten.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
Maar volgens mij weet ik wel welke je bedoeld. Is daar niet een clip van ook in beetje in retro-stijl geschoten?
Stiekem een tvp plaatsen hè..quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, niet die, die had ik wel geweten.
Een soort achtergrondmuzieknummer die ze ook wel eens op de (lokale) radio gebruik(t)en (vroeger dan)
Dit is 'm.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stiekem een tvp plaatsen hè..
Bij de reacties staat ook dat ie niet klopt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, niet die, die had ik wel geweten.
Een soort achtergrondmuzieknummer die ze ook wel eens op de (lokale) radio gebruik(t)en (vroeger dan)
quote:
Die bedoelde ik dus ook, was al aan het zoeken...wist alleen niet dat het van James Last was...weer wat geleerd en dat op zondagquote:
quote:
Google geeft aan. Weet verder niet of het klopt.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek ook een nummer! Ik heb een versie van Dizzee Rascal ft. Armand van Helden - Bonkers gedownload. Staat in de playlist 'Clubbers Guide Summer 09'. Op het eind start er een ander nummer en ik weet niet meer welke dat is. Het is iets met 'got my feet on the dancefloor. You and me, 'cause that's what it's for' ofzoiets. Dancenummer. Google vindt niets. Iemand?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek ook een nummer! Ik heb een versie van Dizzee Rascal ft. Armand van Helden - Bonkers gedownload. Staat in de playlist 'Clubbers Guide Summer 09'. Op het eind start er een ander nummer en ik weet niet meer welke dat is. Het is iets met 'got my feet on the dancefloor. You and me, 'cause that's what it's for' ofzoiets. Dancenummer. Google vindt niets. Iemand?
Ja ik zag het net op YouTube.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
The Prodigy - Warrior's Dance komt er achter aan op de cd?
Graag gedaan Noor!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik zag het net op YouTube.Geen dance dus.
Maargoed. Dank.
Dat is het anthem.quote:
Hmm. Dat stukje van Masters.. Masters is ook van een ander liedje. Ik heb het namelijk afgelopen November ook al op MoH gehoord.quote:
Het enige wat ik kan verstaan is "it's over", en dan kom ik op brokencyde - 2drunk2drive uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Thas het volgende:
Welk nummer is dit? De mini-stukjes tekst die ik versta, geven geen resultaat op google (I need to fuck you ??) en in de comments staat het ook niet.
en niet haten hea, jwz(dit is overigens een serieuze vraag en ik heb hem echt zelf geprobeerd te vinden
)
Hmm.. Man of vrouw? Is het een dancenummer?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef willempjewever het volgende:
Ik zit nu lekker in mijn kantoortje radio 538 te luisteren. Ik ben op zoek naar een bepaald liedje wat ik steeds hoor….het heet: i’ll never be the sahame……(zo zingen ze het)…maar het staat volgens mij niet in de top 40. Maar gisteren in de auto hoorde ik het ook weer……
Iemand een idee?
Die is al gevondenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hmm.. Man of vrouw? Is het een dancenummer?
Woeps, iets te enthousiastquote:Op maandag 8 maart 2010 18:22 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die is al gevondenWas Timbaland feat. Katy Perry
Weet niet of je iets van het deuntje weet ? Anders kun je wat neuriën en dat evt. opnemen en ef uploaden en hier plaatsen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Nijmegen17 het volgende:
He Mensen,
ik zoek een liedje met deze songtekst:
mm m mmm mm mmmm mmmm mmmmm mm
mmmmm mmm mmm mmmm mmm.
Vrij oud liedje volgens mij en er wordt in gezongen.
Het is in ieder geval niet
Vangelis - Conquest paradise
Crash test dummies - mmmm mmmmm
Volgens mij ook gezongen door man en vrouw.
Ik snap dat het weinig tekst ismaar ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel.
Jammer genoeg is dat hem nietquote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verstaan is "it's over", en dan kom ik op brokencyde - 2drunk2drive uit.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat hem niet![]()
Ik versta "and I got you with me" (0:36), en "I need to ??? you" 1:07 maar beiden leveren niets op![]()
Ach, misschien hebben ze het nummer gewoon nooit uitgebracht
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef SLP_ het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
Omdat je zo prachtig gezongen hebt waag ik een gokje voor je:quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
Hey!
Herkent iemand dit ingezongen nummer?
Ingezongen Bestand.wav
(Klein te downloaden wav-bestandje, geen idee hoe anders te laten horen)
Bedankt voor de moeite!
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Gokjequote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Nijmegen17 het volgende:
He Mensen,
ik zoek een liedje met deze songtekst:
mm m mmm mm mmmm mmmm mmmmm mm
mmmmm mmm mmm mmmm mmm.
Vrij oud liedje volgens mij en er wordt in gezongen.
Het is in ieder geval niet
Vangelis - Conquest paradise
Crash test dummies - mmmm mmmmm
Volgens mij ook gezongen door man en vrouw.
Ik snap dat het weinig tekst ismaar ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel.
Nee ook nietquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee ook nietDe vrouw rapt echt in het liedje
Van Michael Jackson in ieder geval, maar welke weet ik zo 123 niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:22 schreef Nijmegen17 het volgende:
na.wav
Zo gaat het volgens mij. Hoop echt dat iemand weet welk liedje ik bedoel
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ook niet, maar is wel in dezelfde stijl! Echt stom dat ik de tekst niet ff opgeschreven had
Michael Jackson dacht ik ook aan idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:26 schreef ChatGirl het volgende:
Van Michael Jackson in ieder geval, maar welke weet ik zo 123 niet.
-edit - Will You Be There is het
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Beste medefokkers,
Ik ben op zoek naar de tune die in de aftiteling gebruikt wordt van Toren C. Fluitdeuntje wat nogal aanstekelijk is
't Lijkt me een deel van 'n bestaand nummer:
Einde van 't fragment
Volgens mij is ie nog niet langsgeweest, maar nu wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geweldig, dank je wel!
Paar topics doorgespit, maar kon 'm niet vinden. Of heb ik slecht gezocht?
Misschien iets van M.I.A.?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ook niet, maar is wel in dezelfde stijl! Echt stom dat ik de tekst niet ff opgeschreven had
Long shot:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Auch nicht![]()
[..]
Nee, niet M.I.A. het klonk echt als Fergie
Deze?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de muziek niet ken maar alleen de clip die op tv was. Dit is al best een oud nummer.
In de clip zijn er 4 mooie vrouwen naan het volleyballen in een stadion of zoiets. Een van die vrouwe is een negerin. Er zit een mannelijke scheidsrechter bij met donker haar.
Het is geloof ik een reggae nummer.
Iemand enig idee?
Ha super bedankt! Weet ik weer waarom ik vroeger zo onder de indruk was van dat liedje.quote:
Neequote:
Mocht je iets van een deuntje of refreintje in je hoofd hebben fluit/neurie het even en neem dat op en post het hier,,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik herinner me iets, volgens mij komt in het refrein iets voor als 'step out' en dan iets met mind
of toch nietZo irritant ik kan echt niet op de tekst komen
![]()
Rapidshare zuigt. Probeer anders zippysharequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Pino0 het volgende:
eey mensen
ik had al op de eerste pagina wat gezet maar nu kreeg ik plotseling die melody in mijn hoofd
het is echt zon party nummer
http://rapidshare.com/files/361130954/liedje.wav.html
ik had m ff opgenome met de microfoon
fakking dom mja k wil m zo graag
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Pino0 het volgende:
eey mensen
ik had al op de eerste pagina wat gezet maar nu kreeg ik plotseling die melody in mijn hoofd
het is echt zon party nummer
http://rapidshare.com/files/361130954/liedje.wav.html
ik had m ff opgenome met de microfoon
fakking dom mja k wil m zo graag
WHAAAAAAAA JUIST Mquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
WHAAAAAAAA JUIST M
dankje man
gruwlijk nummer![]()
![]()
![]()
T-Spoon - Sex On The Beach 2004quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:25 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand de naam van deze Sex On The Beach remix, en eventueel uit welk jaar die komt?
Bekijk deze YouTube-video
Geen dank.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:33 schreef Maartel het volgende:
Dank je!
(Had 'm al in mijn bezit, maar ben al mijn mp3tjes op jaar aan t taggen en kwam hier echt niet uit)
Niet iets meer info, weet je iets meer over de clip, het nummer zelf?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een dancenummer van minstens 4 jaar oud met oosters/Chinees gejengel erin (vocalen).
Gokje:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een dancenummer van minstens 4 jaar oud met oosters/Chinees gejengel erin (vocalen).
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:07 schreef KNAK het volgende:
Ik ben op zoek naar Podcasts van up-to-date dance muziek, wat ik op mn telefoon wil gooien en op feestjes met ingekakte muziek op de apparatuur wil aansluiten.
Heeft iemand toevallig wat links waar goede shows (zonder gelul tussen de tracks door) te downloaden zijn? Extreme dance zoals hardcore, of typische deephouse e.d. kan ik vollop vinden. Het gaat dus echt alleen maar om de (semi - commerciele) dans muziek, in goede orde gemixt
Heeft iemand heeeel toevallig wat?
Kijk gewoon eens in de iTunes store.quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
De vocalen klinken als: ajeej, ajamajamajeeh, ajamajamajeehquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
LOLquote:
Ik ken 'm niet als dance-nummer, maar de vocals lijken wel erg op die van Adiemus - Kayama...misschien een (dance) remix ervan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef EvanStone het volgende:
[..]
De vocalen klinken als: ajeej, ajamajamajeeh, ajamajamajeeh
of Adiemus van Enya misschien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef AidenBurn het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet als dance-nummer, maar de vocals lijken wel erg op die van Adiemus - Kayama...misschien een (dance) remix ervan?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:08 schreef psaexorp het volgende:
Van wie was dit nummer ook alweer?:
http://www.sieni.us/?id=31
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef cherrycoke het volgende:
het duitse nummer van deze reclame
yea bedanktquote:
Geen dank.quote:
De vocalen hebben meer vreugde en zijn scheller.quote:
strijkers, begrafenissen, ik gok:quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef Compass het volgende:
Help! ik zoek een klasiek nummer...
Voornamelijk strijkinstrumenten ik vind dit er een HEEEL KLEIN BEETJE op lijken: (rare vergelijking ik weet!)
Word voornamelijk gedraaid op begravenissen...
Deze, hoewel er geen scooter in zit?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoi ik zoek ook een liedje geloof 2008/2007
Lijkt een beetje op de melodie uit onderstaand liedje:
Vanaf 1.35. en dan vooral het instrument v/d melodie op dat moment
Geloof dat de clip toen geanimeerd was met o.a. een meid op een scooter.
Helleeeep
Dat is hem dankje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Deze, hoewel er geen scooter in zit?
U2 - Sunday bloody sunday?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Rumille het volgende:
Zoek een nummer van AC/DC. Volgens mij zingt de zanger iets met 'Sunday'. Blabla Sunday.
Beetje vaag, maar zoiets dus.
Sundaystruck?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Rumille het volgende:
Zoek een nummer van AC/DC. Volgens mij zingt de zanger iets met 'Sunday'. Blabla Sunday.
Beetje vaag, maar zoiets dus.
Niet helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
Er was rond de zomertijd van 2009 Op de Nederlandse muziek kanalen (TMF en MTV) zo'n Pools/Oostblok achtige dance liedje. Het liedje was vrij populair in disco's alleen ik ben de naam ervan vergeten. Kan iemand mij de naam vertellen?
in de clip zag je een man acordeon spelen.
B.v.d Burnout69
Ik hoop niet dat je deze bedoelt:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
Er was rond de zomertijd van 2009 Op de Nederlandse muziek kanalen (TMF en MTV) zo'n Pools/Oostblok achtige dance liedje. Het liedje was vrij populair in disco's alleen ik ben de naam ervan vergeten. Kan iemand mij de naam vertellen?
B.v.d Burnout69
Ik zit op mob dus kan ff geen youtubelink geven maar misschien Timbaland - If We Ever Meetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik herinner me iets, volgens mij komt in het refrein iets voor als 'step out' en dan iets met mind
of toch nietZo irritant ik kan echt niet op de tekst komen
![]()
@ 12:23 hoor jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:30 schreef BurnOut69 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet die afspeeld om 12:23 van de video
http://www.tmf.nl/video/3(...)el_2_summer_mix.html
Title: Do not sleep behind the wheelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef ASroma het volgende:
probably a long shot
http://www.dumpert.nl/mediabase/627441/b1e98586/kruispunt_tv.html
russich nummer..... krijg het volgende
Title: Не спи за рулём
Artist: Жуки
Iemand enig idee in westers geschrift?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:28 schreef onderjas het volgende:
Ik zoek een liedje daar zingen ze SS, SA in en in het couplet 'Das reich, das reich'
Iemand enig idee?
Iets van Shantel wellicht?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
B.v.d Burnout69
http://www.tmf.nl/video/3(...)el_2_summer_mix.htmlquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef BurnOut69 het volgende:
Nee ik bedoel die klarinet of accordeon wat je op dat moment hoort.
Dat nummer komt van de soundtrack van Borat, zal even zoeken voor je...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef BurnOut69 het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/video/3(...)el_2_summer_mix.html
Ongeveer bij 12:23. ja op de clip zie je paar oostblokkers dansen.Dat liedje zoek ik.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat nummer komt van de soundtrack van Borat, zal even zoeken voor je...
edit:
Mahalageasca (Bucovina Dub) - Mahala Rai Banda & Shantel
Graag gedaan.quote:
1.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik wil hieruit twee nummers weten. Het eerste waarmee het begint wat is dat? En wat is het nummer waarmee dit filmpje eindigd (dit is vanaf 3.56).
Nog niet eens naar gekekenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Die ene stond ook gewoon in de comments
Geen dank.quote:
Beter misschien nog:quote:
Hij vraagt specifiek om deze versiequote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:08 schreef Fortitudo het volgende:
ik zoek een liedje van een aantal jaar oud. Ik gok ene jaar of 6.
Het is R&B denk ik, ashanti ofzo gok ik.
Lichte stem, zingt uh oh uh oh.
En dan volgens mij iets van Frans ertussendoor Je t'adore ne me ...
en dan ..hit me with a ...
melodietje schoot me opeens te binnen
kunnen jullie hier iets mee.
Het belangrijkste wat ik weet is dat er letterlijk wordt gezongen uh oh uh oh
Geen dank.quote:
Dat is niet zoquote:
Volgens googlequote:Op zondag 14 maart 2010 20:43 schreef MOD het volgende:
Hooi
Zojuist hoorde ik op tv zo een reclame van Puma met "love equals football"
Ik hoorde dus een leuk muziekje, kan het alleen niet plaatsen. De reclame is volgens mij ook nieuw en niet te googlen. Ik heb het idee dat het nogal een hit gaat worden, maar het klonk echt lekker.
Iemand een idee waar ik het over heb?
Nope, dat is hem niet. Ik heb de reclame niet geheel gezien, maar ik kan me enkele afrikanen herinneren met aan het eind van de reclame "love equals football" als slogan.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef wwwever het volgende:
[..]
Volgens google
savage garden - Truly madly deeply
-edit
Die zal je wel niet bedoelen
The PUMA Hardchorus
Ik zag hem ook, maar ik ken het nummer niet. Het klonk een beetje als Gnarls Barkley, of althans de zanger daarvan: Cee-Lo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef MOD het volgende:
[..]
Nope, dat is hem niet. Ik heb de reclame niet geheel gezien, maar ik kan me enkele afrikanen herinneren met aan het eind van de reclame "love equals football" als slogan.
Ik ben nog verder aan het googlen!
deze?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zag hem ook, maar ik ken het nummer niet. Het klonk een beetje als Gnarls Barkley, of althans de zanger daarvan: Cee-Lo.
Ik was ook op zoek naar dat nummerquote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef MOD het volgende:
Hmmmmm zou kunnen, klinkt wel "bekend" maar dan zou ik de reclame nog een keer moeten zien![]()
Thx iig
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
ik zoek een nummer met de woorden: love.... my heart ... your so..
ik schat dat stamt uit de jaren 80/begin 90, aan de duffe effectjes die er in zitten![]()
bij voorbaat dank
Deze?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:45 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik zoek een nummer, kom niet meer op de naam of hoe het nummer heet
Wat ik me herinner lijkt ie veel op lifehouse - hanging by a moment.. maar dat is m niet.
De zanger in de clip heeft blond haar, half lang en op het einde zit ie onder een brug met zn band. Verder in de clip zie je ook nog volgens mij een meisje (zijn vriendin) dat vreemd gaat en iets met een grote gekleurde tattoo, en hij komt dan net binnen lopen.. volgens mij komt het nummer uit de jaren '90 en anders in het begin van 2000.
Alvast bedankt!
p.s: de zanger lijkt op Nick carter oftewel het broertje ervan![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:45 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik zoek een nummer, kom niet meer op de naam of hoe het nummer heet
Wat ik me herinner lijkt ie veel op lifehouse - hanging by a moment.. maar dat is m niet.
De zanger in de clip heeft blond haar, half lang en op het einde zit ie onder een brug met zn band. Verder in de clip zie je ook nog volgens mij een meisje (zijn vriendin) dat vreemd gaat en iets met een grote gekleurde tattoo, en hij komt dan net binnen lopen.. volgens mij komt het nummer uit de jaren '90 en anders in het begin van 2000.
Alvast bedankt!
p.s: de zanger lijkt op Nick carter oftewel het broertje ervan![]()
Deze?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef SkereBoy het volgende:
ik zoek een rnb/hiphop track, dat de rapper een chick wil die een boy heeft, weet iemand die eentje?
quote:
Neurie het ff in een wav file en upload het ergensquote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef betaware het volgende:
Ik zoek zelf ook een nummertje, Ik hoorde het vanochtend op Radio2.
Als kind heb ik het nummer redelijk vaak in de zomer van 2002/2003 ongeveer gehoord, het gaat een beetje als volgt (gezongen door een vrouwenstem) de streepjes geven een zeer korte rust aan
na na na --- na-naaa na na naaa- na na na- nanaa na naa na -
en bovenstaand zinnetje zit meerdere keren in 't liedje![]()
En ergens aan het eind nog " i'll (of: I will) never set you free"
Het is iig niet i'll never set you free van RIck Astley
Mocht iemand het herkennen, dan hoor ik het graag!
Kylie Minogue - Can't get you out of my head?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef betaware het volgende:
Ik zoek zelf ook een nummertje, Ik hoorde het vanochtend op Radio2.
Als kind heb ik het nummer redelijk vaak in de zomer van 2002/2003 ongeveer gehoord, het gaat een beetje als volgt (gezongen door een vrouwenstem) de streepjes geven een zeer korte rust aan
na na na --- na-naaa na na naaa- na na na- nanaa na naa na -
en bovenstaand zinnetje zit meerdere keren in 't liedje![]()
En ergens aan het eind nog " i'll (of: I will) never set you free"
Het is iig niet i'll never set you free van RIck Astley
Mocht iemand het herkennen, dan hoor ik het graag!
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kylie Minogue - Can't get you out of my head?
Graag gedaan. Radio 2 heeft een playlist op hun site staan, dus het was zo gevondenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:30 schreef betaware het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hem hoor!!
Superdeluxebedankt!
nee helaas niet. was met een mannen stem btwquote:
2 long shots:quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
ik schat dat stamt uit de jaren 80/begin 90, aan de duffe effectjes die er in zitten![]()
bij voorbaat dank
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef Magic666 het volgende:
ok een uitdaging.....
ik hem maar summier info: een nummer wat de laatste 2 weken zo nu en dan voorbij komt op de radio:
het begint met gitaren en wordt min of meer een soort van drum&bass nummer.... (dat is het enige wat ik weet)
Kudos voor degene die mij kan vertellen welk nummer dat is.
Graag gedaanquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Don-Leon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10755483
Hoe heet het nummer wat op 13:30 begint?
Waarvoor dankquote:
nee, dat zijn ze helaas ook nietquote:
Heb je niet meer info? Soort muziek, tempo?quote:
het komt denk ik wel dagelijks op de radio.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je niet meer info? Soort muziek, tempo?
De woorden die je noemt zitten zo ongeveer in elk nummer namelijk
Bedoel je echt nú?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Welke artiest heeft nu een album gemaakt met alleen maar nummers van Frank Sinatra erop? En hoe heet dat album?
Frank Sinatra.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Welke artiest heeft nu een album gemaakt met alleen maar nummers van Frank Sinatra erop? En hoe heet dat album?
De FOK! Muziek Trivia is even verderop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Lyzio het volgende:
Nee, iemand van deze tijd. Denk aan de categorie Michael Bublé - James Morrison - John Mayer.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
bij voorbaat dank
Kan me wel een nummer voor de geest halen maar dat is geen dance nummer. En ik weet de titel er niet van.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij.
Deze?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:59 schreef KrustyKuntz het volgende:
Ik zoek een Nederlands talig liedje dat gedraaid wordt in feest cafe's. De stijl en het tempo hebben iets weg van Jan Smit - Leef nu het kan. Het is een echte meezinger.
Ik geloof dat het refrein de volgende tekst bevat: Ga met me meeeeeee...........Ik zal om je smeken, zal om je geeeeven.....en dan volgt een heel vrolijk deuntje.
Meer kan ik er niet van maken, dus veel succes
Nee, zo fout is het niet. Over het liedje dat ik bedoel is wel echt nagedacht.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Maartel het volgende:
Ik heb een versie van Xanadu op een cdtje staan, gebrand rond 2004 (dus niet nieuwer), lengte 7:18.
't is een soort dancemix, en heeft volgens mij niet de originele vocalen.
Iemand enig idee welke uitvoering dit kan zijn?
Staat bij de video, als je er over gaat (zo'n koop bij itunes banner), én het staat in de comments.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe heet het nummer onder deze chatroulette video?![]()
het is wel een frans nummer..
?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
Nope, t is meer disco-achtige dance dan echt een volle house beat eronder.
Het blijft vrij dicht bij het origineel.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat bij de video, als je er over gaat (zo'n koop bij itunes banner), én het staat in de comments.
Dank jullie welquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Nu zoek ik nog een nummer. Deze is denk van voor 2000. Het liedje is dat er een gast in pinball machine zit. De lyrics 'the beat goes' wordt er een aantal keer in gebruikt.
Hoe heet die ook alweer?
Moest aan deze denken ,gokjequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Nu zoek ik nog een nummer. Deze is denk van voor 2000. Het liedje is dat er een gast in pinball machine zit. De lyrics 'the beat goes' wordt er een aantal keer in gebruikt.
Hoe heet die ook alweer?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef MOD het volgende:
Heey!
Zo een nummer van Wolfmother klinkt toch echt als een cover van een ouder nummer. In ieder geval de intro.
Hier roepen ze Van Halen, ik zou het niet weten.
Kan me herinneren dat het in zo een timelife reclame zat van "great sounds of the sixties"
Na lang zoeken heb ik hem:quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:56 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek een jaren 70 of 80 nummer van een man die het origineel heeft gemaakt van deze track:
Hij zingt in de videoclip live op een podium met een staande mic en een sigaret. (spreekt meer dan dat hij zingt)
Weet iemand de artiest?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:56 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek een jaren 70 of 80 nummer van een man die het origineel heeft gemaakt van deze track:
Hij zingt in de videoclip live op een podium met een staande mic en een sigaret. (spreekt meer dan dat hij zingt)
Weet iemand de artiest?
Ik vind het nogal hier op lijken:quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef MOD het volgende:
Heey!
Zo een nummer van Wolfmother klinkt toch echt als een cover van een ouder nummer. In ieder geval de intro.
Hier roepen ze Van Halen, ik zou het niet weten.
Kan me herinneren dat het in zo een timelife reclame zat van "great sounds of the sixties"
Fight for this love - Cheryl Cole?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Recent dance-nummertje, gezongen door een vrouw met de tekst 'what we're fighting for' erin....iemand?
Cover hiervan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Recent dance-nummertje, gezongen door een vrouw met de tekst 'what we're fighting for' erin....iemand?
Nope, maar thanksquote:
Yep, dat is 'em! Bedankt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Fight for this love - Cheryl Cole?
The Counting Crows - Accidentally In Lovequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:33 schreef Cola5555 het volgende:
Hee,
Ik weet dat het niet helemaal de bedoeling is om hier de naam van een liedje te vragen maar ik weethte ook niet ander.
Oke ik zoek dus een nummer: Het gaat over liefde, engelstalig, dus iets met love
In de videoclip zie je een grijs konijn die singt.
het is wel redelijk oud maar was destijds wel vaak op tmf te zien.
We gaan het proberen,
Hoop ik
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef CraniuM het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op 4:20 ?
No worries, mate!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Hmm in die plaat hoor ik geen lil wayne
Ja, had hem zelf al gevonden.quote:
14.gifquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:59 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een dance plaat van een jaar of 8 geleden dacht ik, heb niet veel info, maar het was een clip waarin steeds bergen te zien waren, beetje donker en mistig, net of was het boven een oerwoud ofzo....
Muziek klonk een beetje als Faithless, kwam niet veel tekst in voor volgens mij..
Iemand een idee?
Zou hem heel goed kunnen zijn, Het was een vraag van m'n baas, zodra 'ie terug komt van de lunch heb ik confirmatie.quote:
Ik zoek een dance plaat van een jaar of 8 geleden dacht ik, heb niet veel info, maar het was een clip waarin steeds bergen te zien waren, beetje donker en mistig, net of was het boven een oerwoud ofzo....
Muziek klonk een beetje als Faithless, kwam niet veel tekst in voor volgens mij..
Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje ,voldoet een klein beetje aan je omschrijving
Ik zoek een dance plaat van een jaar of 8 geleden dacht ik, heb niet veel info, maar het was een clip waarin steeds bergen te zien waren
quote:
Ik heb 't geprobeerd met Shazam, meerdere keren zelfs maar wordt niet herkend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef meetyou het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig bij het vinden van een liedje. Ik heb dit liedje verschillende keren in heel veel discotheken gehoord, maar kon telkens niet achterhalen hoe deze heet.
Kijk eens naar dit YouTube filmpje: >
< het liedje wat ik bedoel begint bij 1:13 . Ik heb begrepen dat iPhone-gebruikers een applicatie hebben waarmee zij de naam van een nummer kunnen achterhalen. Nou, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Ik ben zelf een hobby DJ en zou dit liedje dan ook wat vaker tijdens mijn optredens willen gebruiken.
Ugly Duckling - Everybody C'monquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef isaacd2000 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het oldschool hiphop nummer heet dat in onderstaand filmpje een paar seconden te horen is? Start op 21 seconden. Staat me iets van bij dat het van Ugly ducklin is, maar weet dat niet zeker. Thanks!
?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
het is een liedje dat oa gebruikt is in revenge of the nerds, en ook in family guy aflevering 716 (peters progress, begint op 19 minuut)
tekst van revenge of the nerds:
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands. We're Lambda Lambda Lambda and Omega Mu. We come here on stage tonight to do our show for you. We got a rockin' rhythm and a hi-tech sound that'll make you move your body down to the ground. We got Poindexter on the violin, and Lewis and Gilbert will be joining in. We got Booger Presley on the mean guitar and a rap by little ol' me Lamar. We got Takashi beating on his gong, the boys and the Mu's are clapping along. And just when you thought, ya seen it all, along comes a Lambda four foot tall. So Wormser come on out here on the floor, so we can move our bodies, like never before. Break
vet melodietje met een electronisc deuntje er doorheenwie weet welke t is ?
neequote:
12. Dash Berlin with Cerf, Cerf Mitiska & Jaren - Man On The Run (Dub Mix)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet op 2:00?
thx in advance
ok thanxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
12. Dash Berlin with Cerf, Cerf Mitiska & Jaren - Man On The Run (Dub Mix)
Dit schijnt het origineel te zijn, andere tekst, maar de muziek van dit nummer is voor de film gebruiktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
ah, dit is hem!
maar waar komt het origineel vandaan...
Al gevonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek nummer met ongeveer dezelfde melodie van deze plaat:
Alleen is het dan een schel (snaar)instrument.
Bedoel je toevallig deze?quote:Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef GSMboy het volgende:
Ik zag zojuist de reklame op TV tussen het schaatsen door, waarin iemand zingt en gitaar speelt.
Het is een reklame van AEGON, waarin bedankt wordt voor 25 jaar hoofdsponsor zijn.
Zingt Dorine Wiersma dit zou, of...?
Mad Pursuit - Junkie XL Feat. Eletrocutequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik hoop dat iemand me dit keer kan helpen!
Ik zoek al een tijdje een nummer, eerst kwam ik het tegen in een Bit van 101TV. Toen had ik hier ook al een post neergezet maar niemand kon het destijds vinden omdat ik ook niet een degelijke beschrijving had.
Nu was mijn vader Kassa () aan het kijken, maar daar kwam het nummer
.
Dit is de link van uitzendgemist:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-0b3f0de916/speel/1/
Het nummer wat ik zoek start bij de 8:30min. Ik hoop echt dat iemand me dit keer kan helpen!
Alvast bedankt!
Je verdient een lintjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Mad Pursuit - Junkie XL Feat. Eletrocute
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef MallePall het volgende:
Ok, ik ben zelf inmiddels al een goede twee uur bezig op youtube op zoek naar een nummer. Het gaat (ik kan het zo moeilijk voorzingen voor jullie (en daar mag je blij om zijn)). Mi Corazon... Tadadada.. Tada da da da da da... Eeey Mi Corazon.... Aiyayaya. En het is gezongen volgens mij door een man en het is zeker wel 10 jaar oud. Het is een redelijk rustig nummer (gitaartje)
Het is niet:
- Juan Luis Guerra
- Kenza Farah
- Frank Reyes
- Jay Del Alma
- Antonio Banderas
- en zo heb ik nog wel een lijstje wat ik de afgelopen uren heb gevonden dat het niet was.
Iets van de Gipsy kings misschien?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef MallePall het volgende:
Ok, ik ben zelf inmiddels al een goede twee uur bezig op youtube op zoek naar een nummer. Het gaat (ik kan het zo moeilijk voorzingen voor jullie (en daar mag je blij om zijn)). Mi Corazon... Tadadada.. Tada da da da da da... Eeey Mi Corazon.... Aiyayaya. En het is gezongen volgens mij door een man en het is zeker wel 10 jaar oud. Het is een redelijk rustig nummer (gitaartje)
Het is niet:
- Juan Luis Guerra
- Kenza Farah
- Frank Reyes
- Jay Del Alma
- Antonio Banderas
- en zo heb ik nog wel een lijstje wat ik de afgelopen uren heb gevonden dat het niet was.
die was ik vergeten er tussen te zettenquote:Cylvia het volgende:
[..]
Iets van de Gipsy kings misschien?
en deze is het ook niet, het is iets rustiger dan dit.quote:
quote:
tnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit schijnt het origineel te zijn, andere tekst, maar de muziek van dit nummer is voor de film gebruikt
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef Dropdown het volgende:
Tijd voor jeugdherinneringen..
Een Franse artiestengroep (denk 3 mannen). Zingen ook in het Frans, lopen op een berg. Was toen denk ik een jaar of 7 - 8 , dus zal 9 - 10 jaar geleden zijn?
quote:
Ja, i know. Maar wou weten of het echt Dorine was. Ja dus.!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Deze bedoel je, lijkt me niet dat het echt een nummer is wat uitgebracht gaat worden, lijkt erop dat het alleen voor de commercial geschreven is.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:34 schreef Milkmannetje het volgende:
Vraag
----------------
1. Het is een nummer wat regelmatig op de populaire radiozenders wordt gespeeld.
2. Het is een dance achtig nummer. Vrolijk en zo irritant dat het in je hoofd blijft zitten.
3. Er klinkt een aziatische of chinees of japans of iets dergelijke onverstaanbare stem steeds die het refrein zingt. Een damesstem wel te verstaan.
Meer weet ik helaas niet. Bedankt.
deze misschien?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:42 schreef MallePall het volgende:
[..]
die was ik vergeten er tussen te zetten
[..]
en deze is het ook niet, het is iets rustiger dan dit.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef wesly25 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen. Ik ben al jaren op zoek naar een bepaald trancenummer dat ik ooit eens op een gebrande cd heb gehad van een vriend van me. Helaas kan ik niet heel veel over het nummer vertellen, maar ik zal neerzetten wat ik weet:
Het nummer is waarschijnlijk uit het begin van dit decennium, 2000-2001-2002. Het is een (volgens mij) wat onbekend trancenummer waarin een vrouwenstem zingt over de ruimte, het einde van de wereld of iets met outer space, waarbij de stem computerbewerkt lijkt (alsof er door een megafoon wordt geschreeuwd). Er zit een supervette climax in het nummer.
Al jaren ben ik op zoek naar dit nummer, dat ooit eens verloren is gegaan zonder dat ik de titel of artiest kende of wist,
Ik hoop dat er hier iemand is die me kan helpen!
Alvast bedankt!
Het is niet aziatisch maar net zo onverstaanbaar en wordt vaak gespeeld en is dance-achtig. Misschien is het deze?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:34 schreef Milkmannetje het volgende:
Vraag
----------------
1. Het is een nummer wat regelmatig op de populaire radiozenders wordt gespeeld.
2. Het is een dance achtig nummer. Vrolijk en zo irritant dat het in je hoofd blijft zitten.
3. Er klinkt een aziatische of chinees of japans of iets dergelijke onverstaanbare stem steeds die het refrein zingt. Een damesstem wel te verstaan.
Meer weet ik helaas niet. Bedankt.
Als je op Mi Corazon hebt gezocht en deze vondquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef MallePall het volgende:
Het is niet:
- Juan Luis Guerra
- Kenza Farah
- Frank Reyes
- Jay Del Alma
- Antonio Banderas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |