Mocht je iets van een deuntje of refreintje in je hoofd hebben fluit/neurie het even en neem dat op en post het hier,,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik herinner me iets, volgens mij komt in het refrein iets voor als 'step out' en dan iets met mind
of toch nietZo irritant ik kan echt niet op de tekst komen
![]()
Rapidshare zuigt. Probeer anders zippysharequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Pino0 het volgende:
eey mensen
ik had al op de eerste pagina wat gezet maar nu kreeg ik plotseling die melody in mijn hoofd
het is echt zon party nummer
http://rapidshare.com/files/361130954/liedje.wav.html
ik had m ff opgenome met de microfoon
fakking dom mja k wil m zo graag
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Pino0 het volgende:
eey mensen
ik had al op de eerste pagina wat gezet maar nu kreeg ik plotseling die melody in mijn hoofd
het is echt zon party nummer
http://rapidshare.com/files/361130954/liedje.wav.html
ik had m ff opgenome met de microfoon
fakking dom mja k wil m zo graag
WHAAAAAAAA JUIST Mquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
WHAAAAAAAA JUIST M
dankje man
gruwlijk nummer![]()
![]()
![]()
T-Spoon - Sex On The Beach 2004quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:25 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand de naam van deze Sex On The Beach remix, en eventueel uit welk jaar die komt?
Bekijk deze YouTube-video
Geen dank.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:33 schreef Maartel het volgende:
Dank je!
(Had 'm al in mijn bezit, maar ben al mijn mp3tjes op jaar aan t taggen en kwam hier echt niet uit)
Niet iets meer info, weet je iets meer over de clip, het nummer zelf?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een dancenummer van minstens 4 jaar oud met oosters/Chinees gejengel erin (vocalen).
Gokje:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een dancenummer van minstens 4 jaar oud met oosters/Chinees gejengel erin (vocalen).
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:07 schreef KNAK het volgende:
Ik ben op zoek naar Podcasts van up-to-date dance muziek, wat ik op mn telefoon wil gooien en op feestjes met ingekakte muziek op de apparatuur wil aansluiten.
Heeft iemand toevallig wat links waar goede shows (zonder gelul tussen de tracks door) te downloaden zijn? Extreme dance zoals hardcore, of typische deephouse e.d. kan ik vollop vinden. Het gaat dus echt alleen maar om de (semi - commerciele) dans muziek, in goede orde gemixt
Heeft iemand heeeel toevallig wat?
Kijk gewoon eens in de iTunes store.quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
De vocalen klinken als: ajeej, ajamajamajeeh, ajamajamajeehquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
LOLquote:
Ik ken 'm niet als dance-nummer, maar de vocals lijken wel erg op die van Adiemus - Kayama...misschien een (dance) remix ervan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef EvanStone het volgende:
[..]
De vocalen klinken als: ajeej, ajamajamajeeh, ajamajamajeeh
of Adiemus van Enya misschien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef AidenBurn het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet als dance-nummer, maar de vocals lijken wel erg op die van Adiemus - Kayama...misschien een (dance) remix ervan?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:08 schreef psaexorp het volgende:
Van wie was dit nummer ook alweer?:
http://www.sieni.us/?id=31
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |