Omdat je zo prachtig gezongen hebt waag ik een gokje voor je:quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
Hey!
Herkent iemand dit ingezongen nummer?
Ingezongen Bestand.wav
(Klein te downloaden wav-bestandje, geen idee hoe anders te laten horen)
Bedankt voor de moeite!
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef SLP_ het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
Gokjequote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Nijmegen17 het volgende:
He Mensen,
ik zoek een liedje met deze songtekst:
mm m mmm mm mmmm mmmm mmmmm mm
mmmmm mmm mmm mmmm mmm.
Vrij oud liedje volgens mij en er wordt in gezongen.
Het is in ieder geval niet
Vangelis - Conquest paradise
Crash test dummies - mmmm mmmmm
Volgens mij ook gezongen door man en vrouw.
Ik snap dat het weinig tekst ismaar ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel.
Nee ook nietquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee ook nietDe vrouw rapt echt in het liedje
Van Michael Jackson in ieder geval, maar welke weet ik zo 123 niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:22 schreef Nijmegen17 het volgende:
na.wav
Zo gaat het volgens mij. Hoop echt dat iemand weet welk liedje ik bedoel
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ook niet, maar is wel in dezelfde stijl! Echt stom dat ik de tekst niet ff opgeschreven had
Michael Jackson dacht ik ook aan idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:26 schreef ChatGirl het volgende:
Van Michael Jackson in ieder geval, maar welke weet ik zo 123 niet.
-edit - Will You Be There is het
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Beste medefokkers,
Ik ben op zoek naar de tune die in de aftiteling gebruikt wordt van Toren C. Fluitdeuntje wat nogal aanstekelijk is
't Lijkt me een deel van 'n bestaand nummer:
Einde van 't fragment
Volgens mij is ie nog niet langsgeweest, maar nu wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geweldig, dank je wel!
Paar topics doorgespit, maar kon 'm niet vinden. Of heb ik slecht gezocht?
Misschien iets van M.I.A.?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ook niet, maar is wel in dezelfde stijl! Echt stom dat ik de tekst niet ff opgeschreven had
Long shot:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Auch nicht![]()
[..]
Nee, niet M.I.A. het klonk echt als Fergie
Deze?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de muziek niet ken maar alleen de clip die op tv was. Dit is al best een oud nummer.
In de clip zijn er 4 mooie vrouwen naan het volleyballen in een stadion of zoiets. Een van die vrouwe is een negerin. Er zit een mannelijke scheidsrechter bij met donker haar.
Het is geloof ik een reggae nummer.
Iemand enig idee?
Ha super bedankt! Weet ik weer waarom ik vroeger zo onder de indruk was van dat liedje.quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |