Nee, niet die, die had ik wel geweten.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
Maar volgens mij weet ik wel welke je bedoeld. Is daar niet een clip van ook in beetje in retro-stijl geschoten?
Stiekem een tvp plaatsen hè..quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, niet die, die had ik wel geweten.
Een soort achtergrondmuzieknummer die ze ook wel eens op de (lokale) radio gebruik(t)en (vroeger dan)
Dit is 'm.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stiekem een tvp plaatsen hè..
Bij de reacties staat ook dat ie niet klopt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, niet die, die had ik wel geweten.
Een soort achtergrondmuzieknummer die ze ook wel eens op de (lokale) radio gebruik(t)en (vroeger dan)
quote:
Die bedoelde ik dus ook, was al aan het zoeken...wist alleen niet dat het van James Last was...weer wat geleerd en dat op zondagquote:
quote:
Google geeft aan. Weet verder niet of het klopt.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek ook een nummer! Ik heb een versie van Dizzee Rascal ft. Armand van Helden - Bonkers gedownload. Staat in de playlist 'Clubbers Guide Summer 09'. Op het eind start er een ander nummer en ik weet niet meer welke dat is. Het is iets met 'got my feet on the dancefloor. You and me, 'cause that's what it's for' ofzoiets. Dancenummer. Google vindt niets. Iemand?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek ook een nummer! Ik heb een versie van Dizzee Rascal ft. Armand van Helden - Bonkers gedownload. Staat in de playlist 'Clubbers Guide Summer 09'. Op het eind start er een ander nummer en ik weet niet meer welke dat is. Het is iets met 'got my feet on the dancefloor. You and me, 'cause that's what it's for' ofzoiets. Dancenummer. Google vindt niets. Iemand?
Ja ik zag het net op YouTube.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
The Prodigy - Warrior's Dance komt er achter aan op de cd?
Graag gedaan Noor!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik zag het net op YouTube.Geen dance dus.
Maargoed. Dank.
Dat is het anthem.quote:
Hmm. Dat stukje van Masters.. Masters is ook van een ander liedje. Ik heb het namelijk afgelopen November ook al op MoH gehoord.quote:
Het enige wat ik kan verstaan is "it's over", en dan kom ik op brokencyde - 2drunk2drive uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Thas het volgende:
Welk nummer is dit? De mini-stukjes tekst die ik versta, geven geen resultaat op google (I need to fuck you ??) en in de comments staat het ook niet.
en niet haten hea, jwz(dit is overigens een serieuze vraag en ik heb hem echt zelf geprobeerd te vinden
)
Hmm.. Man of vrouw? Is het een dancenummer?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef willempjewever het volgende:
Ik zit nu lekker in mijn kantoortje radio 538 te luisteren. Ik ben op zoek naar een bepaald liedje wat ik steeds hoor….het heet: i’ll never be the sahame……(zo zingen ze het)…maar het staat volgens mij niet in de top 40. Maar gisteren in de auto hoorde ik het ook weer……
Iemand een idee?
Die is al gevondenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hmm.. Man of vrouw? Is het een dancenummer?
Woeps, iets te enthousiastquote:Op maandag 8 maart 2010 18:22 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die is al gevondenWas Timbaland feat. Katy Perry
Weet niet of je iets van het deuntje weet ? Anders kun je wat neuriën en dat evt. opnemen en ef uploaden en hier plaatsen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Nijmegen17 het volgende:
He Mensen,
ik zoek een liedje met deze songtekst:
mm m mmm mm mmmm mmmm mmmmm mm
mmmmm mmm mmm mmmm mmm.
Vrij oud liedje volgens mij en er wordt in gezongen.
Het is in ieder geval niet
Vangelis - Conquest paradise
Crash test dummies - mmmm mmmmm
Volgens mij ook gezongen door man en vrouw.
Ik snap dat het weinig tekst ismaar ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel.
Jammer genoeg is dat hem nietquote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verstaan is "it's over", en dan kom ik op brokencyde - 2drunk2drive uit.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat hem niet![]()
Ik versta "and I got you with me" (0:36), en "I need to ??? you" 1:07 maar beiden leveren niets op![]()
Ach, misschien hebben ze het nummer gewoon nooit uitgebracht
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef SLP_ het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
Omdat je zo prachtig gezongen hebt waag ik een gokje voor je:quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
Hey!
Herkent iemand dit ingezongen nummer?
Ingezongen Bestand.wav
(Klein te downloaden wav-bestandje, geen idee hoe anders te laten horen)
Bedankt voor de moeite!
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef SLP_ het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
Gokjequote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Nijmegen17 het volgende:
He Mensen,
ik zoek een liedje met deze songtekst:
mm m mmm mm mmmm mmmm mmmmm mm
mmmmm mmm mmm mmmm mmm.
Vrij oud liedje volgens mij en er wordt in gezongen.
Het is in ieder geval niet
Vangelis - Conquest paradise
Crash test dummies - mmmm mmmmm
Volgens mij ook gezongen door man en vrouw.
Ik snap dat het weinig tekst ismaar ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel.
Nee ook nietquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee ook nietDe vrouw rapt echt in het liedje
Van Michael Jackson in ieder geval, maar welke weet ik zo 123 niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:22 schreef Nijmegen17 het volgende:
na.wav
Zo gaat het volgens mij. Hoop echt dat iemand weet welk liedje ik bedoel
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ook niet, maar is wel in dezelfde stijl! Echt stom dat ik de tekst niet ff opgeschreven had
Michael Jackson dacht ik ook aan idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:26 schreef ChatGirl het volgende:
Van Michael Jackson in ieder geval, maar welke weet ik zo 123 niet.
-edit - Will You Be There is het
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Beste medefokkers,
Ik ben op zoek naar de tune die in de aftiteling gebruikt wordt van Toren C. Fluitdeuntje wat nogal aanstekelijk is
't Lijkt me een deel van 'n bestaand nummer:
Einde van 't fragment
Volgens mij is ie nog niet langsgeweest, maar nu wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geweldig, dank je wel!
Paar topics doorgespit, maar kon 'm niet vinden. Of heb ik slecht gezocht?
Misschien iets van M.I.A.?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ook niet, maar is wel in dezelfde stijl! Echt stom dat ik de tekst niet ff opgeschreven had
Long shot:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Auch nicht![]()
[..]
Nee, niet M.I.A. het klonk echt als Fergie
Deze?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de muziek niet ken maar alleen de clip die op tv was. Dit is al best een oud nummer.
In de clip zijn er 4 mooie vrouwen naan het volleyballen in een stadion of zoiets. Een van die vrouwe is een negerin. Er zit een mannelijke scheidsrechter bij met donker haar.
Het is geloof ik een reggae nummer.
Iemand enig idee?
Ha super bedankt! Weet ik weer waarom ik vroeger zo onder de indruk was van dat liedje.quote:
Neequote:
Mocht je iets van een deuntje of refreintje in je hoofd hebben fluit/neurie het even en neem dat op en post het hier,,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik herinner me iets, volgens mij komt in het refrein iets voor als 'step out' en dan iets met mind
of toch nietZo irritant ik kan echt niet op de tekst komen
![]()
Rapidshare zuigt. Probeer anders zippysharequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Pino0 het volgende:
eey mensen
ik had al op de eerste pagina wat gezet maar nu kreeg ik plotseling die melody in mijn hoofd
het is echt zon party nummer
http://rapidshare.com/files/361130954/liedje.wav.html
ik had m ff opgenome met de microfoon
fakking dom mja k wil m zo graag
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Pino0 het volgende:
eey mensen
ik had al op de eerste pagina wat gezet maar nu kreeg ik plotseling die melody in mijn hoofd
het is echt zon party nummer
http://rapidshare.com/files/361130954/liedje.wav.html
ik had m ff opgenome met de microfoon
fakking dom mja k wil m zo graag
WHAAAAAAAA JUIST Mquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
WHAAAAAAAA JUIST M
dankje man
gruwlijk nummer![]()
![]()
![]()
T-Spoon - Sex On The Beach 2004quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:25 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand de naam van deze Sex On The Beach remix, en eventueel uit welk jaar die komt?
Bekijk deze YouTube-video
Geen dank.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:33 schreef Maartel het volgende:
Dank je!
(Had 'm al in mijn bezit, maar ben al mijn mp3tjes op jaar aan t taggen en kwam hier echt niet uit)
Niet iets meer info, weet je iets meer over de clip, het nummer zelf?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een dancenummer van minstens 4 jaar oud met oosters/Chinees gejengel erin (vocalen).
Gokje:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een dancenummer van minstens 4 jaar oud met oosters/Chinees gejengel erin (vocalen).
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:07 schreef KNAK het volgende:
Ik ben op zoek naar Podcasts van up-to-date dance muziek, wat ik op mn telefoon wil gooien en op feestjes met ingekakte muziek op de apparatuur wil aansluiten.
Heeft iemand toevallig wat links waar goede shows (zonder gelul tussen de tracks door) te downloaden zijn? Extreme dance zoals hardcore, of typische deephouse e.d. kan ik vollop vinden. Het gaat dus echt alleen maar om de (semi - commerciele) dans muziek, in goede orde gemixt
Heeft iemand heeeel toevallig wat?
Kijk gewoon eens in de iTunes store.quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
De vocalen klinken als: ajeej, ajamajamajeeh, ajamajamajeehquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
LOLquote:
Ik ken 'm niet als dance-nummer, maar de vocals lijken wel erg op die van Adiemus - Kayama...misschien een (dance) remix ervan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef EvanStone het volgende:
[..]
De vocalen klinken als: ajeej, ajamajamajeeh, ajamajamajeeh
of Adiemus van Enya misschien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef AidenBurn het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet als dance-nummer, maar de vocals lijken wel erg op die van Adiemus - Kayama...misschien een (dance) remix ervan?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:35 schreef EvanStone het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:08 schreef psaexorp het volgende:
Van wie was dit nummer ook alweer?:
http://www.sieni.us/?id=31
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |