quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef cherrycoke het volgende:
het duitse nummer van deze reclame
yea bedanktquote:
Geen dank.quote:
De vocalen hebben meer vreugde en zijn scheller.quote:
strijkers, begrafenissen, ik gok:quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef Compass het volgende:
Help! ik zoek een klasiek nummer...
Voornamelijk strijkinstrumenten ik vind dit er een HEEEL KLEIN BEETJE op lijken: (rare vergelijking ik weet!)
Word voornamelijk gedraaid op begravenissen...
Deze, hoewel er geen scooter in zit?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoi ik zoek ook een liedje geloof 2008/2007
Lijkt een beetje op de melodie uit onderstaand liedje:
Vanaf 1.35. en dan vooral het instrument v/d melodie op dat moment
Geloof dat de clip toen geanimeerd was met o.a. een meid op een scooter.
Helleeeep
Dat is hem dankje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Deze, hoewel er geen scooter in zit?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef SLP_ het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
U2 - Sunday bloody sunday?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Rumille het volgende:
Zoek een nummer van AC/DC. Volgens mij zingt de zanger iets met 'Sunday'. Blabla Sunday.
Beetje vaag, maar zoiets dus.
Sundaystruck?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Rumille het volgende:
Zoek een nummer van AC/DC. Volgens mij zingt de zanger iets met 'Sunday'. Blabla Sunday.
Beetje vaag, maar zoiets dus.
Niet helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
Er was rond de zomertijd van 2009 Op de Nederlandse muziek kanalen (TMF en MTV) zo'n Pools/Oostblok achtige dance liedje. Het liedje was vrij populair in disco's alleen ik ben de naam ervan vergeten. Kan iemand mij de naam vertellen?
in de clip zag je een man acordeon spelen.
B.v.d Burnout69
Ik hoop niet dat je deze bedoelt:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
Er was rond de zomertijd van 2009 Op de Nederlandse muziek kanalen (TMF en MTV) zo'n Pools/Oostblok achtige dance liedje. Het liedje was vrij populair in disco's alleen ik ben de naam ervan vergeten. Kan iemand mij de naam vertellen?
B.v.d Burnout69
Ik zit op mob dus kan ff geen youtubelink geven maar misschien Timbaland - If We Ever Meetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik herinner me iets, volgens mij komt in het refrein iets voor als 'step out' en dan iets met mind
of toch nietZo irritant ik kan echt niet op de tekst komen
![]()
@ 12:23 hoor jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:30 schreef BurnOut69 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet die afspeeld om 12:23 van de video
http://www.tmf.nl/video/3(...)el_2_summer_mix.html
Title: Do not sleep behind the wheelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef ASroma het volgende:
probably a long shot
http://www.dumpert.nl/mediabase/627441/b1e98586/kruispunt_tv.html
russich nummer..... krijg het volgende
Title: Не спи за рулём
Artist: Жуки
Iemand enig idee in westers geschrift?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:28 schreef onderjas het volgende:
Ik zoek een liedje daar zingen ze SS, SA in en in het couplet 'Das reich, das reich'
Iemand enig idee?
Iets van Shantel wellicht?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
B.v.d Burnout69
http://www.tmf.nl/video/3(...)el_2_summer_mix.htmlquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef BurnOut69 het volgende:
Nee ik bedoel die klarinet of accordeon wat je op dat moment hoort.
Dat nummer komt van de soundtrack van Borat, zal even zoeken voor je...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef BurnOut69 het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/video/3(...)el_2_summer_mix.html
Ongeveer bij 12:23. ja op de clip zie je paar oostblokkers dansen.Dat liedje zoek ik.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat nummer komt van de soundtrack van Borat, zal even zoeken voor je...
edit:
Mahalageasca (Bucovina Dub) - Mahala Rai Banda & Shantel
Graag gedaan.quote:
1.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik wil hieruit twee nummers weten. Het eerste waarmee het begint wat is dat? En wat is het nummer waarmee dit filmpje eindigd (dit is vanaf 3.56).
Nog niet eens naar gekekenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Die ene stond ook gewoon in de comments
Geen dank.quote:
Beter misschien nog:quote:
Hij vraagt specifiek om deze versiequote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:08 schreef Fortitudo het volgende:
ik zoek een liedje van een aantal jaar oud. Ik gok ene jaar of 6.
Het is R&B denk ik, ashanti ofzo gok ik.
Lichte stem, zingt uh oh uh oh.
En dan volgens mij iets van Frans ertussendoor Je t'adore ne me ...
en dan ..hit me with a ...
melodietje schoot me opeens te binnen
kunnen jullie hier iets mee.
Het belangrijkste wat ik weet is dat er letterlijk wordt gezongen uh oh uh oh
Geen dank.quote:
Dat is niet zoquote:
Volgens googlequote:Op zondag 14 maart 2010 20:43 schreef MOD het volgende:
Hooi
Zojuist hoorde ik op tv zo een reclame van Puma met "love equals football"
Ik hoorde dus een leuk muziekje, kan het alleen niet plaatsen. De reclame is volgens mij ook nieuw en niet te googlen. Ik heb het idee dat het nogal een hit gaat worden, maar het klonk echt lekker.
Iemand een idee waar ik het over heb?
Nope, dat is hem niet. Ik heb de reclame niet geheel gezien, maar ik kan me enkele afrikanen herinneren met aan het eind van de reclame "love equals football" als slogan.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef wwwever het volgende:
[..]
Volgens google
savage garden - Truly madly deeply
-edit
Die zal je wel niet bedoelen
The PUMA Hardchorus
Ik zag hem ook, maar ik ken het nummer niet. Het klonk een beetje als Gnarls Barkley, of althans de zanger daarvan: Cee-Lo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef MOD het volgende:
[..]
Nope, dat is hem niet. Ik heb de reclame niet geheel gezien, maar ik kan me enkele afrikanen herinneren met aan het eind van de reclame "love equals football" als slogan.
Ik ben nog verder aan het googlen!
deze?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zag hem ook, maar ik ken het nummer niet. Het klonk een beetje als Gnarls Barkley, of althans de zanger daarvan: Cee-Lo.
Ik was ook op zoek naar dat nummerquote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef MOD het volgende:
Hmmmmm zou kunnen, klinkt wel "bekend" maar dan zou ik de reclame nog een keer moeten zien![]()
Thx iig
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
ik zoek een nummer met de woorden: love.... my heart ... your so..
ik schat dat stamt uit de jaren 80/begin 90, aan de duffe effectjes die er in zitten![]()
bij voorbaat dank
Deze?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:45 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik zoek een nummer, kom niet meer op de naam of hoe het nummer heet
Wat ik me herinner lijkt ie veel op lifehouse - hanging by a moment.. maar dat is m niet.
De zanger in de clip heeft blond haar, half lang en op het einde zit ie onder een brug met zn band. Verder in de clip zie je ook nog volgens mij een meisje (zijn vriendin) dat vreemd gaat en iets met een grote gekleurde tattoo, en hij komt dan net binnen lopen.. volgens mij komt het nummer uit de jaren '90 en anders in het begin van 2000.
Alvast bedankt!
p.s: de zanger lijkt op Nick carter oftewel het broertje ervan![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:45 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik zoek een nummer, kom niet meer op de naam of hoe het nummer heet
Wat ik me herinner lijkt ie veel op lifehouse - hanging by a moment.. maar dat is m niet.
De zanger in de clip heeft blond haar, half lang en op het einde zit ie onder een brug met zn band. Verder in de clip zie je ook nog volgens mij een meisje (zijn vriendin) dat vreemd gaat en iets met een grote gekleurde tattoo, en hij komt dan net binnen lopen.. volgens mij komt het nummer uit de jaren '90 en anders in het begin van 2000.
Alvast bedankt!
p.s: de zanger lijkt op Nick carter oftewel het broertje ervan![]()
Deze?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef SkereBoy het volgende:
ik zoek een rnb/hiphop track, dat de rapper een chick wil die een boy heeft, weet iemand die eentje?
quote:
Neurie het ff in een wav file en upload het ergensquote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef betaware het volgende:
Ik zoek zelf ook een nummertje, Ik hoorde het vanochtend op Radio2.
Als kind heb ik het nummer redelijk vaak in de zomer van 2002/2003 ongeveer gehoord, het gaat een beetje als volgt (gezongen door een vrouwenstem) de streepjes geven een zeer korte rust aan
na na na --- na-naaa na na naaa- na na na- nanaa na naa na -
en bovenstaand zinnetje zit meerdere keren in 't liedje![]()
En ergens aan het eind nog " i'll (of: I will) never set you free"
Het is iig niet i'll never set you free van RIck Astley
Mocht iemand het herkennen, dan hoor ik het graag!
Kylie Minogue - Can't get you out of my head?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef betaware het volgende:
Ik zoek zelf ook een nummertje, Ik hoorde het vanochtend op Radio2.
Als kind heb ik het nummer redelijk vaak in de zomer van 2002/2003 ongeveer gehoord, het gaat een beetje als volgt (gezongen door een vrouwenstem) de streepjes geven een zeer korte rust aan
na na na --- na-naaa na na naaa- na na na- nanaa na naa na -
en bovenstaand zinnetje zit meerdere keren in 't liedje![]()
En ergens aan het eind nog " i'll (of: I will) never set you free"
Het is iig niet i'll never set you free van RIck Astley
Mocht iemand het herkennen, dan hoor ik het graag!
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kylie Minogue - Can't get you out of my head?
Graag gedaan. Radio 2 heeft een playlist op hun site staan, dus het was zo gevondenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:30 schreef betaware het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hem hoor!!
Superdeluxebedankt!
nee helaas niet. was met een mannen stem btwquote:
2 long shots:quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
ik schat dat stamt uit de jaren 80/begin 90, aan de duffe effectjes die er in zitten![]()
bij voorbaat dank
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef Magic666 het volgende:
ok een uitdaging.....
ik hem maar summier info: een nummer wat de laatste 2 weken zo nu en dan voorbij komt op de radio:
het begint met gitaren en wordt min of meer een soort van drum&bass nummer.... (dat is het enige wat ik weet)
Kudos voor degene die mij kan vertellen welk nummer dat is.
Graag gedaanquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Don-Leon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10755483
Hoe heet het nummer wat op 13:30 begint?
Waarvoor dankquote:
nee, dat zijn ze helaas ook nietquote:
Heb je niet meer info? Soort muziek, tempo?quote:
het komt denk ik wel dagelijks op de radio.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je niet meer info? Soort muziek, tempo?
De woorden die je noemt zitten zo ongeveer in elk nummer namelijk
Bedoel je echt nú?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Welke artiest heeft nu een album gemaakt met alleen maar nummers van Frank Sinatra erop? En hoe heet dat album?
Frank Sinatra.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Welke artiest heeft nu een album gemaakt met alleen maar nummers van Frank Sinatra erop? En hoe heet dat album?
De FOK! Muziek Trivia is even verderop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Lyzio het volgende:
Nee, iemand van deze tijd. Denk aan de categorie Michael Bublé - James Morrison - John Mayer.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
bij voorbaat dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |