http://omroep.vara.nl/X-de-Leeuw.6366.0.htmlquote:elke zaterdag 20:25 - 21:35 Nederland 1
X De Leeuw
Wensen komen, maar je moet er wel wat voor doen! Met medewerking van Paul, Adje, diverse gasten en het orkest van Cor Bakker wordt er weer een feestje gebouwd. Presentatie: Paul de Leeuw.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:56 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, de zoveelste variatie op hetzelfde programma.
Mooi! Weer de Leeuw was toch een groot succes, waar de kijker nog niet op uitgekeken was. Dit bleek wel uit de grote verwachtingen die we allen hadden bij Lieve Paul, maar wat in werkelijkheid tegenviel, toen het programma dus totaal anders bleek te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
http://omroep.vara.nl/X-de-Leeuw.6366.0.html
Godverdetyfus, wanneer neemt Paul de Leeuw nu eindelijk eens een sabbatical? Elke keer komt meneer met een zogenaamd nieuw programma, maar het blijkt elke keer bijna hetzelfde concept te zijn.
Een succesvolle formule. Ik ben blij dat het terug isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:56 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, de zoveelste variatie op hetzelfde programma.
quote:wat er ook gebeurt vanavond: ik heb een topmiddag gehad, met ons vertrouwde team, nieuw decor en top publiek! Veel plezier zo!:)
Azijnpisserquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Werkelijk... Als je echt iets NIEUWS wil doen, moet je vooral WEER met deze tune beginnen.
Waarom? Dit is toch hetzelfde als MWDL :Squote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, dit gaat 't niet worden.
Daarom dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:14 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch hetzelfde als MWDL :S
Maar zeg eens eerlijk:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:23 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Da`s toch een plus?
Heb nu al al meer gelachen als tijdens Lieve paul
Ik kijk ook altijd met plaatsvervangende schaamte naar stukjes Ik Hou Van Holland. Daarom kijk ik er eigenlijk ook nooit naarquote:Op zondag 7 maart 2010 11:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Zowel Paul de Leeuw als dat IHVH is gewoon debiel, en helemaal onvoorstelbaar dat zoiets als IHVH zo hoog scoort.
Zet een overjarige blonde presentatrice tussen 2 o-zo-grappige teamcaptains en maar lachen en gieren met z'n allen. Wat een gezelligheid zeg
Och, mensen moeten het even weer weten te vinden. Komt vast wel goed.quote:
ik was daarom wel verbaasd, dat ze nu al weer een programma rond Paul de leeuw gemaakt hebben.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik was altijd fan van Paul de Leeuw, maar ik dacht gisteravond echt: Awww, not this shit again.![]()
Ik heb het wel gehad met die kerel.
Waarom niet 2 jaar ertussen uit, dan heb je genoeg tijd om echt iets nieuws te bedenken. Tegen die tijd zijn ook veel mensen hem vast weer gaan 'missen'.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik was daarom wel verbaasd, dat ze nu al weer een programma rond Paul de leeuw gemaakt hebben.
Waarom niet ff een half jaartje er tussen uit
Meestal scoort het eerste programma vaak het best. Daarna zakt het juist in. Maar we zullen zien.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, mensen moeten het even weer weten te vinden. Komt vast wel goed.
Snap ik eigenlijk niet, dit is toch precies wat Paul de Leeuw Paul de Leeuw maakt?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik was altijd fan van Paul de Leeuw, maar ik dacht gisteravond echt: Awww, not this shit again.![]()
Ik heb het wel gehad met die kerel.
De vraag is of die formule nog steeds werkt. Ik heb 't nu wel gezien...quote:Op zondag 7 maart 2010 12:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Snap ik eigenlijk niet, dit is toch precies wat Paul de Leeuw Paul de Leeuw maakt?
Ze hebben dus zelfs 2 nieuwe programma's bedacht rond Paul de Leeuw, over overkill gesproken.quote:Na de start van X De Leeuw op zaterdag, is Paul de Leeuw vanaf zondagavond te zien in de nieuwe tv-show De Leeuw op Zondag (21.15 uur, Ned. 1). Hierin zal De Leeuw terugblikken op de afgelopen week. “De zaken die hem persoonlijk zijn opgevallen“, legt een woordvoerster van de VARA uit.
Ik zie daar vooral de boeken-gesprekken e.d. in terugkomen, die in MWDL eigenlijk niet pastenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Overigens klinkt het zondag concept nog wel een beetje als iets vernieuwends.
Er is ook niet echt veel reclame voor x de leeuw gemaakt maar ik verwacht dat als iedereen weet dat MWDL weer "terug is" de kijkcijfers vanzelf zullen stijgen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Meestal scoort het eerste programma vaak het best. Daarna zakt het juist in. Maar we zullen zien.
Dat wel iig..dat is zeker..Alleen dat hoofddoekje dat moet ie niet meer doenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef Urquhart het volgende:
In ieder geval een verbetering ten opzichte van het vorige format.
Volgende week gaat hij toch als mummie in toiletpapier komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wel iig..dat is zeker..Alleen dat hoofddoekje dat moet ie niet meer doen
Ja dat hoorde ik dat ie dat zei..En de Belgen mogen hun wensen komen vertellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Volgende week gaat hij toch als mummie in toiletpapier komen.
Volgens mij heeft hij dat al eens gezegd tijdens Lieve Paul. Doen was er een vraag van een paar Belgen (weet niet meer wat de vraag was), volgens mij waren dat die 2 homo's, waarvan de ene naar buiten werd gestuurd om zn auto te verplaatsen ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dat ie dat zei..En de Belgen mogen hun wensen komen vertellen.
Hij had er vooral geen plezier meer in omdat het te voorspelbaar werd. zoals hij zelf zei, de mensen gingen al verwachten dat er weer een bad met vla ofzo kwam. De verrassing was eruit. En dat probeert hij nu terug te brengen met het 'iets er voor doen'. Wat volgens mij best lukt.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Jeroen_L het volgende:
Tegen het einde van MWDL vertelde Paul zelf dat hij klaar was met wensen in vervulling laten gaan. Hij had er weinig plezier in. Ook de felle kleuren was hij op uitgekeken. En juist X de Leeuw heeft dit allemaal weer. Ik heb dan het gevoel dat Paul het tegen zijn zin doet, wat mij weer minder plezierig naar het programma laat kijken.![]()
Ik als kijker vind het altijd belangrijk dat de host achter zijn product staat, en dat mis ik bij X de Leeuw.
Dat is over 3 maanden, oftewel: einde televisieseizoen. Dan krijg je weer 3 maanden dat er geen bal op tv is, en daarna hopelijk weer 3 maanden Paul.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
29 mei is de laatste uitzending van X de Leeuw.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee Paul en Filemon Wesselink vanaf sept elke avond een talkshow
Is dat niet de strekking van het zondagprogramma?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef Heufd het volgende:
Zondaguitzending weer op hetzelfde niveau als bij Lieve Paul. Zeer saai. Wie zit er nu te wachten op Pauls Boekenclub?
Jij zit ook in de show?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenavond een Belgen-aflevering. En Cor gaat natuurlijk Jambers imiteren.
Aldus Paul daarnet op Studio Brussel.
Woon je niet meer in Limburg?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah
. Ben nu geen semi-Belg meer
.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah
. Ben nu geen semi-Belg meer
.
Het is een flinke verbetering ten opzichte van Lieve Paul. Ik vermaak me er minstens zo goed mee als Mooi Weer de Leeuw. Moet zeggen dat ik nu alleen nog maar de aflevering van vorige week heb gezien, maar die was absoluut niet langdradig. Er zaten heel veel onderwerpen in die met hoge vaart werden behandeld. De aflevering van gisten ga ik straks kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:41 schreef Stefan het volgende:
Onder de miljoen kijkers, weer dieptepuntje voor Paul. En terecht, het is langdradig en flauw, een wens krijg je pas na een tegenprestatie winnen, ga toch weg.
Kun je niet beter een bericht typen over Move like Michael Jackson, daar kijkt helemaal geen hond naarquote:
Ho ho ho, lees het hele bericht even.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kun je niet beter een bericht typen over Move like Michael Jackson, daar kijkt helemaal geen hond naarX de Leeuw verdiend echt een serieuze kans, het heeft echt potentie. Door zo'n nieuws bericht krijg je enkel zure reacties van mensen die uberhauft niet gekeken hebben
quote:Ook Gerard Joling weet nauwelijks te scoren met zijn nieuwe show Move Like Michael Jackson (SBS6). Gisteren keken slechts 589.000 mensen naar zijn dansprogramma. Hiermee werd Joling onder andere afgetroefd door Lachen Om Home Video's (607.000 kijkers), dat tevens op SBS6 wordt uitgezonden.
Dat heb ik gelezen jaquote:Op zondag 14 maart 2010 11:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ho ho ho, lees het hele bericht even.
[..].
Paul de Leeuw is toch echt een grotere ster dan Joling. Daarom.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen jaMaar het hoofdonderwerp is Paul. En wie aan Paul komt, komt aan mij
Da's waar, alles voor de pageviews hehquote:Op zondag 14 maart 2010 11:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is toch echt een grotere ster dan Joling. Daarom.
Dat zijn dan ook nog de enige X de Leeuw-uitzendingenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:18 schreef Rucebo het volgende:
Ik heb alleen de laatste twee afleveringen gezien.
Dat speelt zeker een rol. Ik denk dat de titelkeuze zo 5000 views uit kan halen. Zelfs als het nieuws hetzelfde is.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's waar, alles voor de pageviews heh
Stefan, dan heb ik niks gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 12:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat met een spel om een wens te winnen is gewoon kut. Adje voegt ook niks meer toe, een uur lang met een waterslang manneke pis spelen
+ dat gisteren en vandaag alleen wensen van Belgen worden behandeld. Wensen als: il wil met je op de foto, ik zoek een magazine waar een interview in staat, ik wil een duet met je zingen, ik wil een grijze pruik, ik wil klompen met maat 51 en ik wil me verkleden als Koningin Fabiola.quote:
Dan zouden we wel zeggen: Paul is de Geert Wilders van Ned1quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's waar, alles voor de pageviews heh
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zouden we wel zeggen: Paul is de Geert Wilders van Ned1
Paultje had er vorige week over dat alleen Belgen mochten komen en hun de wensen mochten doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
+ dat gisteren en vandaag alleen wensen van Belgen worden behandeld. Wensen als: il wil met je op de foto, ik zoek een magazine waar een interview in staat, ik wil een duet met je zingen, ik wil een grijze pruik, ik wil klompen met maat 51 en ik wil me verkleden als Koningin Fabiola.
double that! @ mensen die het suffe wensen vinden:dat is het doel ook niet, gewoon lekker geiten, randje opzoeken van wat je tegen iemand kan zeggen en doen. het is geen tros wensen programma.quote:
Dat was een grapje, omdat ze op zaterdagavond het filmpje uit de soundmixshow ook afkapten vanaf het moment dat hij begon te zingen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat is dat voor iets flauws dat Paul die belg niet even 1minuutje gaf om te zingen...
quote:
quote:
Paul de Leeuw is nooit live. Dat zie je wel als ze buiten aan het filmen zijn en het is daar nog licht terwijl het al donker is rond de tijd dat het uitgezonden word.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:42 schreef Eliin het volgende:
Heb het al gevonden, Louis Talpe, god wat een lekker ding zeg. Ik zou niet alleen omkijken als hij langs zou lopen, zou er gelijk kwijlend achteraan lopen...![]()
![]()
![]()
Dat is Mega Toby!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:24 schreef Eliin het volgende:
Wie is die onwijs lekkere belg die zaterdag 13 mei meedeed met d'r op of d'r onder?
Doe mij dan toch maar Mega Mindyquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Paul op die knop zou drukken toen dat omaatje daar boven stond..
Je zag Paul wel twijfelen van 'wat moet ik doen?'.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Paul op die knop zou drukken toen dat omaatje daar boven stond..
ik kwam thuis van een avondje uit eten..Had Paul opgenomen. Om half 11 waren wij thuis ...heb ik Paul terug gekeken op video schijnbaar ben ik in slaap gevallen. Ik zag wel veel taarten en die mevr. Had betere uitzending verwacht omdat ie vrijdag jarig was en op die dag werd het opgenomen..quote:Op zondag 28 maart 2010 00:02 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je zag Paul wel twijfelen van 'wat moet ik doen?'.
Wetende dat het natuurlijk prachtig is dat oudje naar beneden te zien gaan, maar aan de andere kant ook niet echt durven.
Uiteindelijk werd het toch enkel het vrouwtje dat zelf aangaf het niet erg te vinden als ze ging, en die andere 2 heeft hij daar toch maar niet weggezet.
Vond het een leuke uitzending hoor.
Haha dat kon ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef Rnnz het volgende:
Net gekeken op Uitzendinggemist, vond het ook wel vermakelijk.![]()
Jan Smit voelde zich een beetje ongemakkelijk toen het knappe meisje vroeg om haar hand vast te houden.
quote:
De Vries zat ook op Defensie. Als staatssecretaris, maar toch...quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Had die maar op defensie gezeten ipv van Middelkoop.
Heb ook gekeken..quote:Op maandag 5 april 2010 11:22 schreef Walter81 het volgende:
Heb gisteren op internet het derde deel nog bekeken. Dat ene meisje dat Zonder Jou wilde zingen, zong het wel erg goed.
Dat dusquote:
Ja ik ook...Ze deed het goed..alsof ze niet leuk vond dat haar man een brief had gestuurd naar de redaktie..achteraf wist ze datquote:
Goed dat je het helemaal uitlegt, ik had het niet begrepen hoor...quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook...Ze deed het goed..alsof ze niet leuk vond dat haar man een brief had gestuurd naar de redaktie..achteraf wist ze dat
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:41 schreef Schroevendraaier het volgende:
Haha echt geniaal gevonden met die vrouw.
Die wou gewoon weten hoe het afgelopen wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:19 schreef Arcee het volgende:
Wat wilde die vrouw nou met dat onderwerp over Blind Date en Corfu? Dus niet die vrouw die meedeed, maar die vrouw die de wens had. Welke wens?
gepaintbald? Het was een echt vuurwapenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
Is dat nou een nieuwe robijn beertje of kreeg ze echt 1 waarin was gepaintbald en afgedekt met pleister?
Als dat een echte vuurwapen was en echte kogels snap ik de knulligheid niet zo, de kogel had kunnen afketsen op de wieg of de grond of weet ik veel wat. Beetje domme aktie die toch nog goed is afgelopen vind ik dan.quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
gepaintbald? Het was een echt vuurwapenDie beer was geprepareerd
Het was een losse flodder, geen kogel, wel de kruitlading. Je zag toch ook dat dat beertje later ontplofte dan het schot?quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als dat een echte vuurwapen was en echte kogels snap ik de knulligheid niet zo, de kogel had kunnen afketsen op de wieg of de grond of weet ik veel wat. Beetje domme aktie die toch nog goed is afgelopen vind ik dan.
Mee eens, het stukje dat Paul ging wandelen met dat meisje vond ik dan nog wel grappig maar die gesprekken waren gewoon saai.quote:Op zondag 18 april 2010 23:57 schreef Schroevendraaier het volgende:
Zoals gewoonlijk:
Zaterdag:![]()
Zondag:
Juist, dat bedoel ik ook met oeverloos gelul.quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Mee eens, het stukje dat Paul ging wandelen met dat meisje vond ik dan nog wel grappig maar die gesprekken waren gewoon saai.
Snap echt niet dat Paul een talkshow wil gaan doen want zo geweldig zijn die interviews van hem helaas niet.
Inderdaad, als ze eens ophoud met krijsen.quote:
Met of zonder condoom ?quote:
Met. Zo`n condoom is toch iets goedkoper dan alimentatie.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
Die derde vent![]()
'Iek heb als hobby Free lance journalist.'
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan mijn neefje van 10.
Die had dit op google ingetypte :
'Meisjes die piemols kussen ast u blieft.'
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan mijn neefje van 10.
Die had dit op google ingetypte :
'Meisjes die piemols kussen ast u blieft.'
Iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:19 schreef tong80 het volgende:
Dit kan alleen in nederland op prime time
Daar doe je het toch juist voor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Burlapeater het volgende:
Ik zeg jullie, dit itempje word als een groot schandaal gezien in het buitenland.
Paul deed zoiets eerder (jaren tachtig, Gordon, Keesje, groot ophef).
tja als de amerikanen dit zien wel ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Burlapeater het volgende:
Ik zeg jullie, dit itempje word als een groot schandaal gezien in het buitenland.
Republikeins Amerika moet dit niet zien iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Burlapeater het volgende:
Zo schokkend is het toch ook weer niet johquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef MilaNL het volgende:
Wie zet m op youtube zodat de zuidelijke Amerikanen dit ook kunnen zien?
Daar wordt de super bowl met 30 seconden vertraging uitgezonden doordat er één keer een tepel met pleister op tv was te zien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
tja als de amerikanen dit zien wel ja.
Voor Amerikanen wel..quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo schokkend is het toch ook weer niet joh
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de verpleegster bellen nu je tegen jezelf aan het praten bent.quote:
tja daarom, ze zijn daar preuts.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar wordt de super bowl met 30 seconden vertraging uitgezonden doordat er één keer een tepel met pleister op tv was te zien.
Ik vond het een geweldige uitzending vandaag.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, de eerste minuten zijn veelbelovend. Ik heb meer huisvrouwen in dit programma gezien dan in het afgelopen kwartaal.
En best veel wensen in een afl:quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige uitzending vandaag.
Paul de Leeuw
En weer ouderwets sterk in elkaar gevlochten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Haaibaaike het volgende:
En best veel wensen in een afl:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |