Die wou gewoon weten hoe het afgelopen wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:19 schreef Arcee het volgende:
Wat wilde die vrouw nou met dat onderwerp over Blind Date en Corfu? Dus niet die vrouw die meedeed, maar die vrouw die de wens had. Welke wens?
gepaintbald? Het was een echt vuurwapenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
Is dat nou een nieuwe robijn beertje of kreeg ze echt 1 waarin was gepaintbald en afgedekt met pleister?
Als dat een echte vuurwapen was en echte kogels snap ik de knulligheid niet zo, de kogel had kunnen afketsen op de wieg of de grond of weet ik veel wat. Beetje domme aktie die toch nog goed is afgelopen vind ik dan.quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
gepaintbald? Het was een echt vuurwapenDie beer was geprepareerd
Het was een losse flodder, geen kogel, wel de kruitlading. Je zag toch ook dat dat beertje later ontplofte dan het schot?quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als dat een echte vuurwapen was en echte kogels snap ik de knulligheid niet zo, de kogel had kunnen afketsen op de wieg of de grond of weet ik veel wat. Beetje domme aktie die toch nog goed is afgelopen vind ik dan.
Mee eens, het stukje dat Paul ging wandelen met dat meisje vond ik dan nog wel grappig maar die gesprekken waren gewoon saai.quote:Op zondag 18 april 2010 23:57 schreef Schroevendraaier het volgende:
Zoals gewoonlijk:
Zaterdag:![]()
Zondag:
Juist, dat bedoel ik ook met oeverloos gelul.quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Mee eens, het stukje dat Paul ging wandelen met dat meisje vond ik dan nog wel grappig maar die gesprekken waren gewoon saai.
Snap echt niet dat Paul een talkshow wil gaan doen want zo geweldig zijn die interviews van hem helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |