Iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:19 schreef tong80 het volgende:
Dit kan alleen in nederland op prime time
Daar doe je het toch juist voor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Burlapeater het volgende:
Ik zeg jullie, dit itempje word als een groot schandaal gezien in het buitenland.
Paul deed zoiets eerder (jaren tachtig, Gordon, Keesje, groot ophef).
tja als de amerikanen dit zien wel ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Burlapeater het volgende:
Ik zeg jullie, dit itempje word als een groot schandaal gezien in het buitenland.
Republikeins Amerika moet dit niet zien iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Burlapeater het volgende:
Zo schokkend is het toch ook weer niet johquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef MilaNL het volgende:
Wie zet m op youtube zodat de zuidelijke Amerikanen dit ook kunnen zien?
Daar wordt de super bowl met 30 seconden vertraging uitgezonden doordat er één keer een tepel met pleister op tv was te zien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
tja als de amerikanen dit zien wel ja.
Voor Amerikanen wel..quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo schokkend is het toch ook weer niet joh
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de verpleegster bellen nu je tegen jezelf aan het praten bent.quote:
tja daarom, ze zijn daar preuts.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar wordt de super bowl met 30 seconden vertraging uitgezonden doordat er één keer een tepel met pleister op tv was te zien.
Ik vond het een geweldige uitzending vandaag.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, de eerste minuten zijn veelbelovend. Ik heb meer huisvrouwen in dit programma gezien dan in het afgelopen kwartaal.
En best veel wensen in een afl:quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige uitzending vandaag.
Paul de Leeuw
En weer ouderwets sterk in elkaar gevlochten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Haaibaaike het volgende:
En best veel wensen in een afl:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |