+ dat gisteren en vandaag alleen wensen van Belgen worden behandeld. Wensen als: il wil met je op de foto, ik zoek een magazine waar een interview in staat, ik wil een duet met je zingen, ik wil een grijze pruik, ik wil klompen met maat 51 en ik wil me verkleden als Koningin Fabiola.quote:
Dan zouden we wel zeggen: Paul is de Geert Wilders van Ned1quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's waar, alles voor de pageviews heh
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zouden we wel zeggen: Paul is de Geert Wilders van Ned1
Paultje had er vorige week over dat alleen Belgen mochten komen en hun de wensen mochten doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
+ dat gisteren en vandaag alleen wensen van Belgen worden behandeld. Wensen als: il wil met je op de foto, ik zoek een magazine waar een interview in staat, ik wil een duet met je zingen, ik wil een grijze pruik, ik wil klompen met maat 51 en ik wil me verkleden als Koningin Fabiola.
double that! @ mensen die het suffe wensen vinden:dat is het doel ook niet, gewoon lekker geiten, randje opzoeken van wat je tegen iemand kan zeggen en doen. het is geen tros wensen programma.quote:
Dat was een grapje, omdat ze op zaterdagavond het filmpje uit de soundmixshow ook afkapten vanaf het moment dat hij begon te zingen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat is dat voor iets flauws dat Paul die belg niet even 1minuutje gaf om te zingen...
quote:
quote:
Paul de Leeuw is nooit live. Dat zie je wel als ze buiten aan het filmen zijn en het is daar nog licht terwijl het al donker is rond de tijd dat het uitgezonden word.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:42 schreef Eliin het volgende:
Heb het al gevonden, Louis Talpe, god wat een lekker ding zeg. Ik zou niet alleen omkijken als hij langs zou lopen, zou er gelijk kwijlend achteraan lopen...![]()
![]()
![]()
Dat is Mega Toby!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:24 schreef Eliin het volgende:
Wie is die onwijs lekkere belg die zaterdag 13 mei meedeed met d'r op of d'r onder?
Doe mij dan toch maar Mega Mindyquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Paul op die knop zou drukken toen dat omaatje daar boven stond..
Je zag Paul wel twijfelen van 'wat moet ik doen?'.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Paul op die knop zou drukken toen dat omaatje daar boven stond..
ik kwam thuis van een avondje uit eten..Had Paul opgenomen. Om half 11 waren wij thuis ...heb ik Paul terug gekeken op video schijnbaar ben ik in slaap gevallen. Ik zag wel veel taarten en die mevr. Had betere uitzending verwacht omdat ie vrijdag jarig was en op die dag werd het opgenomen..quote:Op zondag 28 maart 2010 00:02 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je zag Paul wel twijfelen van 'wat moet ik doen?'.
Wetende dat het natuurlijk prachtig is dat oudje naar beneden te zien gaan, maar aan de andere kant ook niet echt durven.
Uiteindelijk werd het toch enkel het vrouwtje dat zelf aangaf het niet erg te vinden als ze ging, en die andere 2 heeft hij daar toch maar niet weggezet.
Vond het een leuke uitzending hoor.
Haha dat kon ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef Rnnz het volgende:
Net gekeken op Uitzendinggemist, vond het ook wel vermakelijk.![]()
Jan Smit voelde zich een beetje ongemakkelijk toen het knappe meisje vroeg om haar hand vast te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |