Ze hebben dus zelfs 2 nieuwe programma's bedacht rond Paul de Leeuw, over overkill gesproken.quote:Na de start van X De Leeuw op zaterdag, is Paul de Leeuw vanaf zondagavond te zien in de nieuwe tv-show De Leeuw op Zondag (21.15 uur, Ned. 1). Hierin zal De Leeuw terugblikken op de afgelopen week. “De zaken die hem persoonlijk zijn opgevallen“, legt een woordvoerster van de VARA uit.
Ik zie daar vooral de boeken-gesprekken e.d. in terugkomen, die in MWDL eigenlijk niet pastenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Overigens klinkt het zondag concept nog wel een beetje als iets vernieuwends.
Er is ook niet echt veel reclame voor x de leeuw gemaakt maar ik verwacht dat als iedereen weet dat MWDL weer "terug is" de kijkcijfers vanzelf zullen stijgen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Meestal scoort het eerste programma vaak het best. Daarna zakt het juist in. Maar we zullen zien.
Dat wel iig..dat is zeker..Alleen dat hoofddoekje dat moet ie niet meer doenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef Urquhart het volgende:
In ieder geval een verbetering ten opzichte van het vorige format.
Volgende week gaat hij toch als mummie in toiletpapier komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wel iig..dat is zeker..Alleen dat hoofddoekje dat moet ie niet meer doen
Ja dat hoorde ik dat ie dat zei..En de Belgen mogen hun wensen komen vertellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Volgende week gaat hij toch als mummie in toiletpapier komen.
Volgens mij heeft hij dat al eens gezegd tijdens Lieve Paul. Doen was er een vraag van een paar Belgen (weet niet meer wat de vraag was), volgens mij waren dat die 2 homo's, waarvan de ene naar buiten werd gestuurd om zn auto te verplaatsen ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dat ie dat zei..En de Belgen mogen hun wensen komen vertellen.
Hij had er vooral geen plezier meer in omdat het te voorspelbaar werd. zoals hij zelf zei, de mensen gingen al verwachten dat er weer een bad met vla ofzo kwam. De verrassing was eruit. En dat probeert hij nu terug te brengen met het 'iets er voor doen'. Wat volgens mij best lukt.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Jeroen_L het volgende:
Tegen het einde van MWDL vertelde Paul zelf dat hij klaar was met wensen in vervulling laten gaan. Hij had er weinig plezier in. Ook de felle kleuren was hij op uitgekeken. En juist X de Leeuw heeft dit allemaal weer. Ik heb dan het gevoel dat Paul het tegen zijn zin doet, wat mij weer minder plezierig naar het programma laat kijken.![]()
Ik als kijker vind het altijd belangrijk dat de host achter zijn product staat, en dat mis ik bij X de Leeuw.
Dat is over 3 maanden, oftewel: einde televisieseizoen. Dan krijg je weer 3 maanden dat er geen bal op tv is, en daarna hopelijk weer 3 maanden Paul.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
29 mei is de laatste uitzending van X de Leeuw.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee Paul en Filemon Wesselink vanaf sept elke avond een talkshow
Is dat niet de strekking van het zondagprogramma?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef Heufd het volgende:
Zondaguitzending weer op hetzelfde niveau als bij Lieve Paul. Zeer saai. Wie zit er nu te wachten op Pauls Boekenclub?
Jij zit ook in de show?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenavond een Belgen-aflevering. En Cor gaat natuurlijk Jambers imiteren.
Aldus Paul daarnet op Studio Brussel.
Woon je niet meer in Limburg?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah
. Ben nu geen semi-Belg meer
.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah
. Ben nu geen semi-Belg meer
.
Het is een flinke verbetering ten opzichte van Lieve Paul. Ik vermaak me er minstens zo goed mee als Mooi Weer de Leeuw. Moet zeggen dat ik nu alleen nog maar de aflevering van vorige week heb gezien, maar die was absoluut niet langdradig. Er zaten heel veel onderwerpen in die met hoge vaart werden behandeld. De aflevering van gisten ga ik straks kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:41 schreef Stefan het volgende:
Onder de miljoen kijkers, weer dieptepuntje voor Paul. En terecht, het is langdradig en flauw, een wens krijg je pas na een tegenprestatie winnen, ga toch weg.
Kun je niet beter een bericht typen over Move like Michael Jackson, daar kijkt helemaal geen hond naarquote:
Ho ho ho, lees het hele bericht even.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kun je niet beter een bericht typen over Move like Michael Jackson, daar kijkt helemaal geen hond naarX de Leeuw verdiend echt een serieuze kans, het heeft echt potentie. Door zo'n nieuws bericht krijg je enkel zure reacties van mensen die uberhauft niet gekeken hebben
quote:Ook Gerard Joling weet nauwelijks te scoren met zijn nieuwe show Move Like Michael Jackson (SBS6). Gisteren keken slechts 589.000 mensen naar zijn dansprogramma. Hiermee werd Joling onder andere afgetroefd door Lachen Om Home Video's (607.000 kijkers), dat tevens op SBS6 wordt uitgezonden.
Dat heb ik gelezen jaquote:Op zondag 14 maart 2010 11:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ho ho ho, lees het hele bericht even.
[..].
Paul de Leeuw is toch echt een grotere ster dan Joling. Daarom.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen jaMaar het hoofdonderwerp is Paul. En wie aan Paul komt, komt aan mij
Da's waar, alles voor de pageviews hehquote:Op zondag 14 maart 2010 11:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is toch echt een grotere ster dan Joling. Daarom.
Dat zijn dan ook nog de enige X de Leeuw-uitzendingenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:18 schreef Rucebo het volgende:
Ik heb alleen de laatste twee afleveringen gezien.
Dat speelt zeker een rol. Ik denk dat de titelkeuze zo 5000 views uit kan halen. Zelfs als het nieuws hetzelfde is.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's waar, alles voor de pageviews heh
Stefan, dan heb ik niks gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 12:33 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat met een spel om een wens te winnen is gewoon kut. Adje voegt ook niks meer toe, een uur lang met een waterslang manneke pis spelen
+ dat gisteren en vandaag alleen wensen van Belgen worden behandeld. Wensen als: il wil met je op de foto, ik zoek een magazine waar een interview in staat, ik wil een duet met je zingen, ik wil een grijze pruik, ik wil klompen met maat 51 en ik wil me verkleden als Koningin Fabiola.quote:
Dan zouden we wel zeggen: Paul is de Geert Wilders van Ned1quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's waar, alles voor de pageviews heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |