Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.quote:
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.
Ik zou best in de Roodhaar straat willen wonen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
En als je in de Stripheldenbuurt (Almere) woont, dan hoef je geen sollicitaties meer te doen.
De recruiters nemen je niet meer serieus als je in de Donald Duckstraat woont...
Waarom zou je drugs willen kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.
In Amsterdam moet je binnenkort op een geheim adres drugs kopen, terwijl in Rotterdam binnenkort geen feesten worden gehouden waarbij een politieagent meer dan 10 toeschouwers moeten controleren.
omdat afzeiken een sport is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.
uijiojoijiojiojioioquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
Aan iemand met de rechten er toe de eer om de wiki aan te passen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.
Ik heb 'm al een PM gestuurd.quote:
De Brommie en Tommiestraat werd ook nog uitgeroepen tot de lelijkste straatnaam van Nederland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou best in de Roodhaar straat willen wonen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen drugsgebruiker.quote:
Om het voor jullie voetbal liefhebbers dan iets duidelijker te maken:quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben geen drugsgebruiker.
Maar dat je binnenkort in Amsterdam zelfs voor seksgenot naar een geheim adres moet gaan, zegt iets over de vertruttingscultuur die in die stad heerst...
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waar heb je het over. De wallen staan echt niet op het punt van opheffen.
Dat niet maar er is wel een hele bende dichtgetimmerd vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waar heb je het over. De wallen staan echt niet op het punt van opheffen.
Ofyles, ik doe altijd mijn best om jouw gedachtengang te volgen, en eventueel te verdedigen, maar nu ben je me helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar hoe 1012 straks wordt ingericht...
Je kunt eerder zeggen dat het tien voor twaalf is...
Dan zullen die zaken wel hun vergunning te buiten zijn gegaan of overlast hebben gegeven,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat niet maar er is wel een hele bende dichtgetimmerd vorig jaar.
Dat kan kloppen, maar er mocht volgens mij ook niks voor in de plaats komen met een fatsoenlijke eigenaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zullen die zaken wel hun vergunning te buiten zijn gegaan of overlast hebben gegeven,
Ik was even aan het zinspelen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ofyles, ik doe altijd mijn best om jouw gedachtengang te volgen, en eventueel te verdedigen, maar nu ben je me helemaal kwijt.
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar er mocht volgens mij ook niks voor in de plaats komen met een fatsoenlijke eigenaar.
Het ergste vind ik dat de gemeente strenge eisen stelt aan gevelverlichting...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.
Mja en zoiets was het volgens mij, vergunning werd ingetrokken, maar vervolgens ook geen nieuwe vergunning verleend aan iemand anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.
Ik niet. Ik heb een bloedhekel aan de gevelverlichting van sommige zaken. Ik ben blij dat er eisen aan de vergunning verbonden zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat de gemeente strenge eisen stelt aan gevelverlichting...
Dan zal het vast niet de eerste keer zijn dat op die locatie een vergunning is ingetrokken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja en zoiets was het volgens mij, vergunning werd ingetrokken, maar vervolgens ook geen nieuwe vergunning verleend aan iemand anders.
Bullshitquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een bloedhekel aan de gevelverlichting van sommige zaken. Ik ben blij dat er eisen aan de vergunning verbonden zijn.
Stroomkabels doorsnijden...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brrr.
Wat denk jij C4, is een tomahawk hiervoor geschikt? Of wat subtielers?
Vindt je? Ik vind het heerlijk om te doenquote:
Een 250 ponder doet het werk ook wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brrr.
Wat denk jij C4, is een tomahawk hiervoor geschikt? Of wat subtielers?
Als het van beide kanten komt wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vindt je? Ik vind het heerlijk om te doen
Maar dan WEL 2 kanten op.
What the deuce?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het van beide kanten komt wel.
Maar in dit geval komt het niet van beide kanten. Ik post een paar liedjes over A'dam en de negatieve reacties volgen meteen. Ik kan mij niet herinneren dat ik Rotterdam ooit heb afgezeken.
En beiden hebben een mongool als trainer?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een leuke, maar slecht gejat:
Vroeger speelden bij Feyenoord 11 Aziaten: 1 Zuid-Koreaan, 1 Japanner en 9 mongolen.
Nu spelen er bij Ajax ook 11 Aziaten: 1 Zuid-Koreaan en 10 mongolen.
Dat zou helpen, want ik snap de rivaliteit tussen twee steden niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Moet ik er de volgende keer 10 knipogen bij zetten ofzo?
Dan wil ik jouw reactie wel eens zien als ik een R'dams liedje post.quote:Ik reageerde helemaal niet negatief
Feyenoord had Chong-gug Song en Shinji Ono onder contract, Ajax heeft nu Hyun Jun Suk (Zuid-Koreaan) in de selectie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En beiden hebben een mongool als trainer?
Ik snap de grap niet.
quote:
Dus jij vindt dat Deelder stukje niet grappig terwijl je dat klaarblijkelijk met een knipoog moet beluisteren?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou helpen, want ik snap de rivaliteit tussen twee steden niet.![]()
Het valt me eigenlijk tegen dat je dat nog niet gedaan hebtquote:Dan wil ik jouw reactie wel eens zien als ik een R'dams liedje post.
Ik heb Deelder nooit leuk gevonden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Deelder stukje niet grappig terwijl je dat klaarblijkelijk met een knipoog moet beluisteren?
Ik heb Gerard Cox ooit wel een mooi liedje horen zingen, maar via youtube kan ik het niet vinden.quote:Het valt me eigenlijk tegen dat je dat nog niet gedaan hebt
Ik ben namelijk benieuwd
Ben je hier ook niet vergeten een paar knipogen te plaatsen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Het valt me eigenlijk tegen dat je dat nog niet gedaan hebt
Ik ben namelijk benieuwd
Nopequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je hier ook niet vergeten een paar knipogen te plaatsen?
Blijkbaar heb ik hier als, halve Amsterdammer, een verkeerde snaar geraakt.quote:
Ik heb eigenlijk het idee dat ik een snaar geraakt heb terwijl ik niet eens een gitaar in handen heb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik hier als, halve Amsterdammer, een verkeerde snaar geraakt.
En ik had moeten weten dat een clown lange tenen heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat ik een snaar geraakt heb terwijl ik niet eens een gitaar in handen heb.
Over gevoelige snaren gesproken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik had moeten weten dat een clown lange tenen heeft.
Die theatershows zijn hilarisch. Vooral als Mayall zelf niet meer bijkomt van het lachen en Eddie heel droog in z'n rol blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer tijd voor. Ben net klaar met het kijken van alle live theater shows van Bottom.
[ afbeelding ]
helemaal, precies datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:42 schreef Soempie het volgende:
jojo en iarl
[..]
Die theatershows zijn hilarisch. Vooral als Mayall zelf niet meer bijkomt van het lachen en Eddie heel droog in z'n rol blijft.
Disagree, fuck Oranje!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om het voor jullie voetbal liefhebbers dan iets duidelijker te maken:
Dan is de kwaliteit van die batterij in de loop der tijd aardig verbeterd...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mn i-pod batterij kon heen en weer naar Den Haag aan hoorruim 5 uur, hij was nog halfvol toen ik thuiskwam.
Al kreeg ik geld toequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik nomineer Etsie voor die opleiding
En toen heb je gezegd dat voor niets de zon opgaat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe
Ik werd gebeld door m'n stagebegeleider met de vraag of ik voor z'n dochter een private server voor WoW kon vinden![]()
Maar is je opdracht nu ook goedgekeurd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe
Ik werd gebeld door m'n stagebegeleider met de vraag of ik voor z'n dochter een private server voor WoW kon vinden![]()
http://www.liveleak.com/view?i=a9c_1267706485quote:Vechtpartij tijdens het journaal
Tijden de live-uitzending van het journaal moest een nieuwslezer de studio uitvluchten omdat twee producers achter hem met elkaar op de vuist gingen...
De Italiaanse nieuwslezer was het journaal net aan het afsluiten, toen de producers het met elkaar aan de stok kregen. Een van de mannen krijgt een klap op zijn hoofd, waarna het niet lang duurt voordat beide heren rollend over de vloer gaan.
De nieuwslezer wenst de kijkers nog snel een goede avond en maakt zich dan zo snel mogelijk uit de voeten...
Neuh, even gegoogledquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toen heb je gezegd dat voor niets de zon opgaat?
Nog geen mailquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar is je opdracht nu ook goedgekeurd?
Ah, die begeleider die belde is niet degene die de goedkeuring moet doen?quote:
Ah zo bedoelde je datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, die begeleider die belde is niet degene die de goedkeuring moet doen?
Op die manier. Succes met afwachten dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah zo bedoelde je datNee stagebegeleider is van DvhN, stage coordinator moet m'n opdracht goedkeuren
Hm, moet nog tot 16:00, dan pas weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef Soempie het volgende:
Weekend.
Wat zijn de weekendplannen hier?
Vanavond naar Alice in Wonderlandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef Soempie het volgende:
Weekend.
Eerst nog werken tot 5 uurquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef Soempie het volgende:
Weekend.
Oeh, linkje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen eerst huisje bezichtigen, daarna naar mn broertje om daar te koken en te eten, zondag hopelijk voetballen
Ik denk eerder dat het stroomverbruik van die nieuwe apparaten wat lager ligt. Helaas gaan de ontwikkelingen qua batterijen niet zo hard, anders hadden we al lang allemaal voor een habbekrats elektrisch gereden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is de kwaliteit van die batterij in de loop der tijd aardig verbeterd...
Is er zo weinig te doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de neiging om m'n boek te gaan pakken en te gaan lezen
Dat kan ook het geval zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het stroomverbruik van die nieuwe apparaten wat lager ligt. Helaas gaan de ontwikkelingen qua batterijen niet zo hard, anders hadden we al lang allemaal voor een habbekrats elektrisch gereden.
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:21 schreef Soempie het volgende:
Leuke weekenden allemaal dus.
Ik ben zo benieuwd naar Alice in Wonderland.
@TM, dat ene huisje werd hem toch niet?
quote:x-c0n: Dude I was so drunk last night.. apparently this girl said I drew a line on her forehead with my cum and whispered, "Simba".
Euh, als iets me niet bezig houdt....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef B.ertha het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Ik moet de acceptatie van groene producten bekijken, maar ik kan niet zoveel groene producten verzinnen (die nog vrij nieuw of in opkomst zijn). Ik heb al een rijtje, hebben jullie misschien nog aanvullingen?
klimaathypotheek
Stekker voor energiezuinige apparaten
Fair-trade chocolade
Greenwheels auto’s
Hybride auto's
Electrische auto's
Ben & Jerry’s
Wasmiddel
Kleinere verpakking
FSC hout
Hergebruik van afvalwater
Waterbesparende douchekop
Waterbesparende kraan
Energiezuinige producten – CVketels, koelkasten, diepvriezen, spaarlampen
Spoelkeuzeknop of spoelonderbreker (bij ‘kleine boodschap’)
zonneboiler
Uw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld
Dat snap ik want daar kunnen ze absurde prijzen voor vragen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Biologisch voedsel is ook zwaar in opkomst
Ik kan niks doenquote:
LED tv's, LED lampen, 'groene' stroom....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef B.ertha het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Ik moet de acceptatie van groene producten bekijken, maar ik kan niet zoveel groene producten verzinnen (die nog vrij nieuw of in opkomst zijn). Ik heb al een rijtje, hebben jullie misschien nog aanvullingen?
klimaathypotheek
Fair-trade chocolade
Greenwheels auto’s
Hybride auto's
Electrische auto's
Ben & Jerry’s
Wasmiddel
Kleinere verpakking
FSC hout
Waterbesparende kraan
zonneboiler
In Haarlem:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd
Wel raar dat er overal staat dat 'ie pas 10 Maart draait
LED HD TVquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
LED tv's, LED lampen, 'groene' stroom....
In Rotterdam heb je de "Groene Passage".quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef B.ertha het volgende:
klimaathypotheek
Fair-trade chocolade
Greenwheels auto’s
Hybride auto's
Electrische auto's
Ben & Jerry’s
Wasmiddel
Kleinere verpakking
FSC hout
Waterbesparende kraan
zonneboiler
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Haarlem:
Alice In Wonderland OV
do 11 maart 13:45 16:15 18:45
vr 12 maart 13:45 16:15 18:45
za 13 maart 11:15 13:45 16:15 18:45
zo 14 maart 11:15 13:45 16:15 18:45
ma 15 maart 13:45 16:15 18:45
di 16 maart 13:45 16:15 18:45
wo 17 maart 13:45 16:15 18:45
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens heb ik redelijk mijn twijfels bij hoe 'groen' iets als bijvoorbeeld Ben & Jerry's is. Ik heb het vermoeden dat ze zich alleen maar zo profileren om meer te verkopen.
Heb je daar ook wat aan voor je onderzoek ?
* Insert MaJo-verontwaardigingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
Hetzelfde geldt voor Lush trouwens.
Cheaptickets.nl is deze week op hun vingers getikt door de rechter omdat ze 'groene vliegtickets' aanboden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens heb ik redelijk mijn twijfels bij hoe 'groen' iets als bijvoorbeeld Ben & Jerry's is. Ik heb het vermoeden dat ze zich alleen maar zo profileren om meer te verkopen.
Lush is zeker niet 'groen'.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Hetzelfde geldt voor Lush trouwens.
Whehe de afzonderlijke producten zijn anders wel lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lush is zeker niet 'groen'.
Die stank is onverdragelijk...
Daar heb ik ook wel eens wat over gelezen. Het schijnt wel echt 'groen' te zijn, maar dat doen ze natuurlijk wel meer voor zichzelf dan voor het milieu.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ja en ze worden er door geraakt. Maar ze zijn nog altijd betiteld als "groen"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
windmolen schijnt verschrikkelijk slecht te zijn voor de dieren in de omgeving, vanwege het bromgeluid dat ze maken.
Ja fijn he? En ze worden steeds meer toegepast in de nieuwbouw.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:08 schreef TradeMarkie het volgende:
En die warmtepompen zijn zo leuk, want ze verstoken geen gas, maar hoe word de stroom waar die dingen op draaien opgewekt? als dat met kolencentrales gaat is het weer niet zo goed voor t milieu, om nog maar over de kosten qua stroom voor de eindgebruiker te zwijgen...
Dat doet me ineens aan de eetbare patatbakjes denken...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
En "groen" plastic. De bekers op Lowlands zijn bijvoorbeeld gemaakt van mais.
En ze maken tegenwoordig truien van oude PET-flessen. Dat is ook groen.
Ja ik ontraad het hem ook, maarja, hij wil eerst zelf onderzoeken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem
Ik weet er alles van, die toepassing in de nieuwbouw, ik zou het je vader ook niet aanraden, er zijn oplossingen die veel gebruiksvriendelijker zijn
Maar dat is niet erg als je het toch niet gebruiktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat ik vanmiddag maar eens wat eerder naar huis ga, het is hier weer eens zaaddodende vrijdag...
Da's waar, maar dat risico wil ik niet nemen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat is niet erg als je het toch niet gebruikt
We hebben nu: warme lucht via vloerroostertjes. Het is een ketel uit '68.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Daar kom ik vanavond/-middag wel ff op terug, ik moet nu eerst een eitje bakken voor de lunch![]()
Maar wat voor systeem zit er nu? dus radiatoren/convectoren, warmtebron, evt vloerverwarming...
En wat wil je vader er graag inhebben?
Het blijven toch je kinderen he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat risico wil ik niet nemen...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het blijven toch je kinderen he?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ben er gisteren achter gekomen dat mw. MM afgelopen woensdag stiekem op Ma Flodder heeft gestemd.
Maar Ma Flodder heeft de Amsterdamse gemeenteraad niet gehaald...
Toch heeft 'Red Amsterdam' nog 1 zetel in de raad gehaald.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste verbaast me niet zoveel. Ik zag haar bij DWDD en ze maakte geen sterke indruk.
Tja, de andere optie is nog veel stommer: NIET afmaken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch heeft 'Red Amsterdam' nog 1 zetel in de raad gehaald.
Moeten ze 4 jaar lang van dichtbij aankijken hoe de Noord-Zuidlijn toch verder afgebouwd wordt.
Waar ik overigens ook niet voor ben...
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even omdat het zo prettig om naar te kijken is...
Da's minderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Etcetera het volgende:
GloeiendeIets vergeten wat ik nodig had dit weekend en er wordt thuis niet opgenomen
Afschuwelijke haarkleur ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef Soempie het volgende:
Afschuwelijk pakje.
Ik vind haar haarkleur ook te nep en d'r oogschaduw is zo mogelijk nog lelijker.quote:
Zonnepanelen met een zonneboiler vind ik een goede optie, dan warm je dus water op via de panelen, wat je in een boiler opslaat. Als je daarnaast dan een nieuwe HR ketel plaatst en die laat je op lage temperatuur draaien om je huis te verwarmen, heb je een energiebesparende oplossing zonder dat je er comfort voor in moet leveren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben nu: warme lucht via vloerroostertjes. Het is een ketel uit '68.
Heerlijk warm binnen een paar minuten maar niet efficient in gebruik natuurlijk
En aangezien gas flink duurder gaat worden de komende jaren wil hij iets dat zuiniger is.
Hij HAD het idee opgevat om zonnepanelen te nemen en een warmtepomp. Die pomp kon 'ie dan voeden met de panelen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind haar haarkleur ook te nep en d'r oogschaduw is zo mogelijk nog lelijker.![]()
quote:
quote:
Die oogschaduw is voor op de bühne, de helft zie je niet meer terug als de lichten op je staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind haar haarkleur ook te nep en d'r oogschaduw is zo mogelijk nog lelijker.![]()
Het ziet er goedkoop uit, maar dat was vast de bedoeling.
Als je meer vragen hebt hoor ik het welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Stirling engines ben ik van op de hoogte
De zonneboiler is ook ooit wel een optie geweest trouwens
Ik geef het even door.
Rood:quote:
Uiteraard, net zoals die van mij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rood:![]()
Oranje:![]()
Maar dat is gewoon een mening
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Soempie het volgende:
Oeps. Er kwam zojuist iemand van essent de meterstanden opnemen. Jullie kunnen je vast nog wel herinneren hoe onze kelder eruit ziet en precies daar moest hij ergens beneden zijn.![]()
Halsbrekende toeren, maar het is gelukt. Schaam me dood.
Het is gewoon momenteel niet verstandig om 'voorloper' te zijn met dat soort dingen. De terugverdientijd van die zuinige dingen is nog wat te lang gezien de daling van de kostprijs. Iedereen die 3 jaar geleden een zonnepaneel kocht dacht ook een kekke investering gedaan te hebben, 'want na 25 jaar heb je ze terugverdiend'.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Stirling engines ben ik van op de hoogte
De zonneboiler is ook ooit wel een optie geweest trouwens
Ik geef het even door.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Soempie het volgende:
Oeps. Er kwam zojuist iemand van essent de meterstanden opnemen. Jullie kunnen je vast nog wel herinneren hoe onze kelder eruit ziet en precies daar moest hij ergens beneden zijn.![]()
Halsbrekende toeren, maar het is gelukt. Schaam me dood.
De zonnenpanelen zijn dan ook om die reden nog niet besteldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is gewoon momenteel niet verstandig om 'voorloper' te zijn met dat soort dingen. De terugverdientijd van die zuinige dingen is nog wat te lang gezien de daling van de kostprijs. Iedereen die 3 jaar geleden een zonnepaneel kocht dacht ook een kekke investering gedaan te hebben, 'want na 25 jaar heb je ze terugverdiend'.
Zie ook de prijs per watt vermogen voor zonnepanelen:
[ afbeelding ]
Als bedrijven als nanosolar ook maar in de buurt komen van de gemaakte beloftes van $1/watt kun je beter over een jaar of twee zo'n paneel aanschaffen. (de komende twee jaar is al hun productiecapaciteit immers toch al uitverkocht/gereserveerd).
(Idem voor LED tv's trouwens, nu betaal je er dik extra voor, over een jaar of twee zijn die de zelfde prijs als LCD. Misschien zelfs minder)
Hmz, de huisbaas is vorige week geweest om de standen op te nemen, misschien was hij te laat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Volgens mij doen ze dat alleen als je je standen niet zelf digitaal hebt doorgegeven toch?
Kost me wel moeitequote:
Doe er een kaft van een lesboek omheen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kost me wel moeiteIk durf niet echt
Wat een leven...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit te wachten totdat Lennon wakker is... hij slaapt al vanaf 10:15 uur... daarna even eten, boodschappen doen en Peace ophalen van zn werk... heerlijk dagje. Net 2 afleveringen van Private Practice gekeken...
Kun je niet vragen of ze een opdracht voor je hebben anders?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kost me wel moeiteIk durf niet echt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:42 schreef Soempie het volgende:
Die theatershows zijn hilarisch. Vooral als Mayall zelf niet meer bijkomt van het lachen en Eddie heel droog in z'n rol blijft.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal, precies dat![]()
Moet er vreemd uit zien als je in je eentje achter de pc zit en je komt niet meer bij van het lachen/ tranen rollen over je wangen (effect op mij toen ik het voor het eerst zag)
Ik heb eerst de hele ochtend alleen gezeten, en als ik de programma's had had ik de site kunnen bijhouden maar die heb ik dus niet. En J. is er nog niet omdat iemand ziek was en hij vanuit huis moest werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of ze een opdracht voor je hebben anders?
Je lijkt Peaceman wel.... maar ik heb ook wel wat wasjes gedaan hoor en was opgevouwen.. en ik stond om half 9 bij school.quote:
op het journaal zeiden ze dat Ma Flodder met voorkeursstemmen toch de raad heeft gehaald.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch heeft 'Red Amsterdam' nog 1 zetel in de raad gehaald.
Moeten ze 4 jaar lang van dichtbij aankijken hoe de Noord-Zuidlijn toch verder afgebouwd wordt.
Waar ik overigens ook niet voor ben...
Ah, dat heb ik dan even gemist.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
op het journaal zeiden ze dat Ma Flodder met voorkeursstemmen toch de raad heeft gehaald.
Ik wil ook niet met je ruilen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je lijkt Peaceman wel.... maar ik heb ook wel wat wasjes gedaan hoor en was opgevouwen.. en ik stond om half 9 bij school.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook niet met je ruilen.
Wasmachines...
zeg dan even tegen de uitgever dat ze dat hele drm gedoe maar eens achterwege moeten latenquote:"Ubisoft's recent announcement that upcoming games would require a constant internet connection in order to play has been discussed at length on Slashdot ('The Awful Anti-Pirate System That Will Probably Work'). Many were of the opinion that this new, more demanding DRM would have effectiveness to match its inconvenience, at least financially justifying its use. Others assumed that it would be immediately cracked, as is usually the case, leaving the inconvenience for paying customers and resulting in a superior product for pirates. As usual, the latter group was right. Though Ubisoft won't yet admit it, Skid-Row managed to crack the new DRM less than a day after it was first released."
Digital Rights Management.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is DRM?
Ja, maar dan wel met de juiste kleuren bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ach die dingen doen het meeste werk.. je hoeft het er alleen maar in te doen en weer uit te halen.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Digital Rights Management.
Oftewel: anti-kopieer beveiliging. Althans, dat zou het moeten zijn
Zo blijkt wel weer. Ik begin echt medelijden te krijgen met mensen die betalen voor dit soort dingen.quote:
Dat is waar....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met de juiste kleuren bij elkaar.
Ik ben een ster als het gaat om verkeerde kleurcombinaties bij elkaar gooien, waardoor de was ineens een ander kleurtje heeft na afloop...
Ik zit vol verwachting te kijken waar ze nu weer mee gaan komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo blijkt wel weer. Ik begin echt medelijden te krijgen met mensen die betalen voor dit soort dingen.
Idem, en ik blijf wasmachines er van verdenken dat ze sokken jatten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met de juiste kleuren bij elkaar.
Ik ben een ster als het gaat om verkeerde kleurcombinaties bij elkaar gooien, waardoor de was ineens een ander kleurtje heeft na afloop...
Ik ook...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem, en ik blijf wasmachines er van verdenken dat ze sokken jatten.
Tegenwoordig gooi ik ze weg als ze binnen 2 weken niet gevonden zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook...Ik heb al gewoon een mandje met sokken waarvan ik er maar 1 heb.. heel af en toe wordt de andere weer gevonden.
quote:
Pay-per-view zoals je in veel landen al op tv hebt, maar dan voor games.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit vol verwachting te kijken waar ze nu weer mee gaan komen
Dan vind ik die eerste poging toch beterquote:
Dat idee bestaat al langquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pay-per-view zoals je in veel landen al op tv hebt, maar dan voor games.
Op den duur heeft iedereen supersnelle internetverbindingen waardoor het niet meer nodig is om een game lokaal op je computer te hebben staan. Je gaat dan een abbo moeten nemen op een steam-achtige service die via internet de games op je scherm tovert. Afrekenen per minuut. Uiteraard prepaid of creditcard.
ik hoop niet dat ik ze op ideeen breng
Nou, het is een kruisingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is dit maar een afbeelding, verder
Ook voor games? Waar dan ?quote:
Dat is eigenlijk nog beter, maar dat vind ik dan weer zonde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooi ik ze weg als ze binnen 2 weken niet gevonden zijn.
nee, het IDEE bestaat al heel langquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook voor games? Waar dan ?
* Whiteguy toch wat teleurgesteld is in de miljoenen die ik nu mis loop
Filmpje wil hier niet starten, maar zal straks thuis wel even kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is een kruising
-edit-
hier hoe het gemaakt is. De mond van Angelina Jolie in ieder geval
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Filmpje wil hier niet starten, maar zal straks thuis wel even kijken.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Britse piloot vliegt door na Talibankogel tussen ogen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)el-tussen-ogen-.html
Held
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is tot nu toe de enige keer dat het geoorloofd is om te applaudiseren na de landing
Ik denk dat toegeven een soort schending van de familie eer is. Nee dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de-resolutie___.html
Komt er ooit een moment dat Turkije toegeeft?
Ik vrees van nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de-resolutie___.html
Komt er ooit een moment dat Turkije toegeeft?
Daar zat ik ook aan te denken. Hun eer zit hen in de weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat toegeven een soort schending van de familie eer is. Nee dus.
Net even bekeken, vrijwel het hele gezicht is van Angela Jolie bij elkaar geknipt en geplakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is een kruising
-edit-
hier hoe het gemaakt is. De mond van Angelina Jolie in ieder geval
Vooral als je met dingen als de patchtool werkt dan is dat vaak gewoon nodig omdat je een goede aansluiting moet creeerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even bekeken, vrijwel het hele gezicht is van Angela Jolie bij elkaar geknipt en geplakt.
De maker houdt er wel een vreemde merge-methode op na, hij voegt de lagen na iedere aanpassing meteen al samen. Zou ik niet doen...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is tot nu toe de enige keer dat het geoorloofd is om te applaudiseren na de landing
Ik werk niet zo veel met de patchtool, ben nog meer van de oude stijl, denk ik...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral als je met dingen als de patchtool werkt dan is dat vaak gewoon nodig omdat je een goede aansluiting moet creeeren
Die werkt niet door lagen heen.
AKQ SC #812 verkiezing: mooiste & kutste stad van Nederlandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
Hier vast wat beelden van de komende SC meet.
http://www.dumpert.nl/med(...)p_kopt_megagolf.html
Oeps.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
AKQ SC #812 verkiezing: mooiste & kutste stad van Nederland
Ik weet niet wat jij de oude stijl noemt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk niet zo veel met de patchtool, ben nog meer van de oude stijl, denk ik...
Boeien, dat ding is toch echt waardeloosquote:AMSTERDAM - Apples langverwachte iPad is vanaf 3 april te koop in de Verenigde Staten. Later in die maand komt de tabletcomputer ook beschikbaar in een aantal Europese landen, maar Nederland is daar nog niet bij.
Bij nader inzien, laten we hier maar geen discussie startenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeien, dat ding is toch echt waardeloos
Leg mij nou eens uit waarom dat ding zo goed is? Het is een opgeblazen iPhone waar je NIET mee kunt bellen, GEEN Flash mee kunt spelen, niet meer dan 1 applicatie kunt openen en vervolgens een battery life heeft van 0,0quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij nader inzien, laten we hier maar geen discussie starten
Stamp-tool gebruikt ik meestal...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij de oude stijl noemt?
Dat werkt vaak ookquote:
Blonde blaadjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Uberhout, dat is een houtsoort die veel beter is dan ander hout, met blauwe ogenkwasten en blonde haren schors?
Ik denk dat je mist voor welke toepassing dit ding bedoeld is. Volgens mij is het bedoeld als een apparaat dat je gebruikt als je even iets op moet zoeken maar geen zin hebt om een laptop te pakken. Of als je even wat muziek wilt luisteren, een videootje kijken of over Fok of Wikipedia heen wilt bladeren. Ik denk dat Apple heel aardig doorheeft dat een laptop zonder toetsenbord maken en dat dan een tablet-PC noemen geen zin heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit waarom dat ding zo goed is? Het is een opgeblazen iPhone waar je NIET mee kunt bellen, GEEN Flash mee kunt spelen, niet meer dan 1 applicatie kunt openen en vervolgens een battery life heeft van 0,0
Ik ben van het oude stempel dus...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat werkt vaak ook
Maar het voordeel van de patchtool is dat 'ie heeeeel goed werkt met patronen(zoals bijvoorbeeld een huid) en niet zo "hard" is als de kloontool.
Sinds de patchtool is het leven voor mij in ieder geval een stuk beter geworden
-edit- ik noem het de patchtool maar ik bedoel de healing brush
Als het werkt, dan werkt het, toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van het oude stempel dus...
In de oudere versies van Photoshop zat die patch-/healingtool er nog niet in.
Heb me toen aangelerd om te gaan met de stamp-tool en eigenlijk gebruik ik nu nauwelijks de nieuwere features van Photoshop. Macht der gewoonte...
Je hebt geen zin om je laptop te pakken die in stand-by modus gewoon binnen 3 seconden actief is....maar je hebt wel zin om je iPad te gaan halen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik denk dat je mist voor welke toepassing dit ding bedoeld is. Volgens mij is het bedoeld als een apparaat dat je gebruikt als je even iets op moet zoeken maar geen zin hebt om een laptop te pakken. Of als je even wat muziek wilt luisteren, een videootje kijken of over Fok of Wikipedia heen wilt bladeren. Ik denk dat Apple heel aardig doorheeft dat een laptop zonder toetsenbord maken en dat dan een tablet-PC noemen geen zin heeft
Overigens heeft t ding, net als de iPhone, wel beperkte multitaskingmogelijkheden die voor de gewone gebruiker meer dan voldoende zijn. Muziek luisteren en je mail laten binnenlopen terwijl je een website zit te bekijken kan prima bv. W.b. accuduur weet ik niet precies hoe t zit, maar lijkt me toch een stuk langer dan de gemiddelde laptop.
Tuurlijk, maar ik moet toegeven dat ik daardoor soms wel wat achter de feiten (lees: gebruiksgemak) aanloop...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het werkt, dan werkt het, toch?
Ik vind het vaak teveel moeite om zulke nieuwe dingen te lerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik moet toegeven dat ik daardoor soms wel wat achter de feiten (lees: gebruiksgemak) aanloop...
Het idee is natuurlijk dat je dat ding ergens in de buurt hebt liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen zin om je laptop te pakken die in stand-by modus gewoon binnen 3 seconden actief is....maar je hebt wel zin om je iPad te gaan halen?
De truuk is juist dat de functionaliteit van dat ding enorm uitgebreider zou kunnen zijn en dus interessanter voor een groter publiek dmv een aantal simpele softwarematige functies. Ik zie gewoon geen reden om die dingen er NIET in te stoppen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk dat je dat ding ergens in de buurt hebt liggen.
Of het echt handig is hangt af van de manier waarop t ding uiteindelijk werkt, maar het is een beetje flauw om het te vergelijken met een apparaat dat voor een heel ander doel is gemaakt en dan te zeggen dat t minder kan. Dat is een beetje zoiets als roepen dat de cylinders van een benzinemotor kleiner zijn dan die van een stoommachine en dat t ding daarom wel slechter zal zijn
Apple heeft ook een aantal flinke faalacties.quote:De iPod werd in het begin ook niet goed ontvangen en is een grote hit geworden. Hetzelfde geldt voor de iMac ('waaat, geen floppydrive?') - ik denk dat ze bij Apple wel weten wat ze doen.
Ik heb ook leren Photoshoppen via het web door bijv. Designed by Mark.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het vaak teveel moeite om zulke nieuwe dingen te leren
Maar vooral bij Photoshop heb ik er echt voordeel bij gehad dat wel te doen
En tegenwoordig met superduidelijke Youtubefilmpjes is het heeeel snel geleerd.
Wat ik er goed aan vind is het gehele concept. Jouw reactie doet me een beetje denken aan die beruchte reactie van Slashdot op de iPod: er zitten inderdaad een paar dingen niet op die andere fabrikanten misschien wel hebben, maar daarmee ga je voorbij aan het punt. Apple zet niet een hardwareproduct op de markt, maar levert een artikel voor consumenten. Ik heb verschillende netbooks en tablets gezien en het heeft altijd een net-niet gevoel en meestal komt dat door een gebrekkige afstemming tussen hard- en software.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit waarom dat ding zo goed is? Het is een opgeblazen iPhone waar je NIET mee kunt bellen, GEEN Flash mee kunt spelen, niet meer dan 1 applicatie kunt openen en vervolgens een battery life heeft van 0,0
-edit- jawel, ik vind het interessant om te weten waarom je het wel een fantastisch ding vindt?
Wellicht overtuig je me.
Wat is er nou mooier op zo'n apparaat dan het filmpje kijken, ondertussen even je tweets/mail checken omdat je wil weten wat je vrienden gaan doen, of de MP3 van dat nummer opzoeken dat je zojuist in de film hebt gehoord.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat ik er goed aan vind is het gehele concept. Jouw reactie doet me een beetje denken aan die beruchte reactie van Slashdot op de iPod: er zitten inderdaad een paar dingen niet op die andere fabrikanten misschien wel hebben, maar daarmee ga je voorbij aan het punt. Apple zet niet een hardwareproduct op de markt, maar levert een artikel voor consumenten. Ik heb verschillende netbooks en tablets gezien en het heeft altijd een net-niet gevoel en meestal komt dat door een gebrekkige afstemming tussen hard- en software.
Apple daarentegen heeft een zeer nauw afgestemd en gesloten ecosysteem. Goed, daar zie je ook af en toe de minder leuke trekjes van, maar voor de gemiddelde consument is het resultaat een eenvoudig te bedienen product dat prettig werkt. Ik ben het niet altijd eens met het iPhone App Store beleid maar voor de consument en het gros van de developers werkt het gewoon. Aan de andere kant ben ik ooit drie uur bezig geweest Navigon op een HTC te installeren..
En ja, het is het eerste model en er ontbreken nog wat kleinigheden. Die battery life weet nog niemand en ik heb ooit gezegd dat als je multitasking op de iPad een gemis vind, dat je dan het punt van het ding gemist hebt.
Dat succes worden is bij de iPhone ook gelukt ja, ONDANKS de minpunten. Maar dat heeft ook voor een groot deel met de marketing te maken.quote:Het is overigens waar dat je maar één programma kunt openen, je kunt er maar eentje tegelijkertijd gebruiken. Maar het heeft zeker nadelen. Geen flash, bijvoorbeeld, is een wat vreemde keuze. Goed, persoonlijk heb ik Flash op mij pc's ook uit staan maar voor massa-acceptatie is het een drempel. Geen idee hoe dat gaat uitpakken in de toekomst.
Maar dat neemt allemaal niet weg dat het concept-iPad erg goed doordacht is en ik verwacht dat het een succes gaat worden.
Mja, ik denk dat je overschat hoeveel mensen echt zitten te wachten op die extra functionaliteit. De 'nerds', zogezegd, zijn niet Apple's doelgroep. Apple heeft liever een apparaat dat 3 functies goed uitvoert dan 10 functies halfslachtig. Dat geldt overigens ook voor de software die ze maken. Zo is Pages ongetwijfeld een stuk beperkter dan Word maar het werkt prima voor het schrijven van het indicentele briefje. Het is ook ongeveer 90% goedkoper.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De truuk is juist dat de functionaliteit van dat ding enorm uitgebreider zou kunnen zijn en dus interessanter voor een groter publiek dmv een aantal simpele softwarematige functies. Ik zie gewoon geen reden om die dingen er NIET in te stoppen.
[..]
Wat de ROKR in dat lijstje doet begrijp ik niet helemaal, dat is nooit als een Apple-product aangekondigd volgens mij. De meeste andere producten van dat lijstje zijn, wellicht niet geheel toevallig, uitgebracht in de tijd dat Jobs niet verbonden was aan Apple. Het bedrijf is een flinke tijd (vanaf eind jaren 80 tot halverwege jaren 90) flink de weg kwijt geweestquote:Apple heeft ook een aantal flinke faalacties.
-edit- http://www.newlaunches.co(...)ts_which_flopped.php
Wil je de film kijken naast je mailprogramma? Of wil je de film even onderbreken om die dingen op te zoeken om daarna weer verder te kijken? Want dat laatste kan gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier op zo'n apparaat dan het filmpje kijken, ondertussen even je tweets/mail checken omdat je wil weten wat je vrienden gaan doen, of de MP3 van dat nummer opzoeken dat je zojuist in de film hebt gehoord.
Marketing zal meespelen, maar is zeker niet het enige. Ik zie verschillende mensen om mee heen hun oude smartphone inruilen voor iPhones en daar zo blij mee zijn. Wij kunnen zeuren over het App Store beleid of het gemis van Flash, en ik zeur er ook wel eens over hoor, maar voor de gemiddelde consument is de iPhone echt een mooi product. Dan ben ik nog kritischquote:Dat succes worden is bij de iPhone ook gelukt ja, ONDANKS de minpunten. Maar dat heeft ook voor een groot deel met de marketing te maken.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wat de ROKR in dat lijstje doet begrijp ik niet helemaal, dat is nooit als een Apple-product aangekondigd volgens mij.
Nou, het is vooral dat ze nog steeds wel de insteek hadden maar de marketing misten. De Newton en dat eWorld gebeuren zaten bijvoorbeeld prima in elkaar maar konden gewoon geen winst maken.quote:De meeste andere producten van dat lijstje zijn, wellicht niet geheel toevallig, uitgebracht in de tijd dat Jobs niet verbonden was aan Apple. Het bedrijf is een flinke tijd (vanaf eind jaren 80 tot halverwege jaren 90) flink de weg kwijt geweest
Hm, ik heb een Newton (ooit voor de grap tweedehands gekocht) en ik kan t niet echt een fijn apparaat noemen. Er is zoiets als je tijd *te* ver vooruit zijn. De Newton deed dingen die op een Palm Pilot pas jaren later konden maar t was wel gewoon een loodzwaar en lomp kreng.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Nou, het is vooral dat ze nog steeds wel de insteek hadden maar de marketing misten. De Newton en dat eWorld gebeuren zaten bijvoorbeeld prima in elkaar maar konden gewoon geen winst maken.
Maar was het ook een lomp en loodzwaar ding in de tijd dat een mobiele telefoon er zo en een laptop er zo uit zag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:14 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik heb een Newton (ooit voor de grap tweedehands gekocht) en ik kan t niet echt een fijn apparaat noemen. Er is zoiets als je tijd *te* ver vooruit zijn. De Newton deed dingen die op een Palm Pilot pas jaren later konden maar t was wel gewoon een loodzwaar en lomp kreng.
Ik heb laptops uit ongeveer dezelfde tijd die niet zo gek veel zwaarder dan de Newton zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar was het ook een lomp en loodzwaar ding in de tijd dat een mobiele telefoon er zo en een laptop er zo uit zag?Ik denk dat er wel degelijk een markt voor had kunnen zijn toen, maar die hebben ze gewoon niet kunnen bereiken. Nu is het inderdaad veel te lomp ja
Ok, jij hebt hem duidelijk intensiever gebruikt dan ik. I concede your point.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:21 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik heb laptops uit ongeveer dezelfde tijd die niet zo gek veel zwaarder dan de Newton zijnOverigens een enorme fout om te proberen 'natuurlijk' handschrift te herkennen, dat hebben ze bij Palm beter begrepen met hun Graffiti handschrift.
quote:
ah, nu gaat er een eng spelletje plaats vinden van verdenking en schuldigen aanwijzen.quote:
Gejat door één van die gasten die je graag ziet verdwijnen.quote:
Nee, want ik zou niet weten wie het gedaan heeft. Ik had 2 tassen bij me en ben met 1 tas de broodjeszaak uitgelopen. Toen ik er achter kwam na een paar minuten gelijk teruggegaan maar hij was weg.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ah, nu gaat er een eng spelletje plaats vinden van verdenking en schuldigen aanwijzen.
Dus niet gejat in de sportschool.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want ik zou niet weten wie het gedaan heeft. Ik had 2 tassen bij me en ben met 1 tas de broodjeszaak uitgelopen. Toen ik er achter kwam na een paar minuten gelijk teruggegaan maar hij was weg.....
Dat spelletje bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gejat door één van die gasten die je graag ziet verdwijnen.
Let the blaming games begin!
Nee, anders had ik denk ik de halve tent daar afgebroken..... Ik kan alleen mezelf de schuld geven dit keer.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, anders had ik denk ik de halve tent daar afgebroken..... Ik kan alleen mezelf de schuld geven dit keer.![]()
Wel balen want nu moet ik met de goedekope troep trainen.... Al mijn goede materiaal zat in die tas.....
Niet aanwezig helaas. Gewoon stom. Ik had niet met 2 tassen op pad moeten gaan......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote. De eigenaar van de broodjeszaak wil de camera beelden (indien aanwezig) niet terugkijken?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Juist wel, want nu mis je er 1
Sorry, flauw, erg klote voor je
Niet zo'n goedemiddag dus.quote:
Ach de wereld vergaat niet want het zijn maar spullen. Maar ik voel me zo ontzettend stom.....quote:
Klote voor je...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach de wereld vergaat niet want het zijn maar spullen. Maar ik voel me zo ontzettend stom.....
Thanx voor de support.quote:
Ja, net de bevestiging gehad dat de SC mini-meet door gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thanx voor de support.![]()
Maar genoeg over de verdwenen tas. Alles goed hier?
Ah de Whiskeycruise toch? MM, jij en IARL zijn de meeters?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, net de bevestiging gehad dat de SC mini-meet door gaat.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de Whiskeycruise toch? MM, jij en IARL zijn de meeters?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef Whiteguy het volgende:
FFFFFUUUUUUUUUUUU, ik ben even weg en ik mis meteen een mooie apple discussie.![]()
![]()
Ah IARL kon niet zo lang wakker blijven?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah IARL kon niet zo lang wakker blijven?
Met een paar whiskey in zijn mik kan hij helemaal zijn ogen niet meer open houden waarschijnlijk.quote:
En betaald...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, net de bevestiging gehad dat de SC mini-meet door gaat.
maar het is voor een goed doel toch?quote:
Jawel, maar ik heb deze maand ook nog een wintersport, de betaling van ons huisje voor onze trip naar Normandië én de betaling voor 4 personen voor een trip naar Amerika voor mijn kiezen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
maar het is voor een goed doel toch?
Dat zijn inderdaad veel uitgaven in een keer maar wel allemaal voor leuke dingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb deze maand ook nog een wintersport, de betaling van ons huisje voor onze trip naar Normandië én de betaling voor 4 personen voor een trip naar Amerika voor mijn kiezen...
Wat een goed jaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb deze maand ook nog een wintersport, de betaling van ons huisje voor onze trip naar Normandië én de betaling voor 4 personen voor een trip naar Amerika voor mijn kiezen...
Brabantia?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en nog een vraag voor de SC. Ik kan, nu, niet achter het antwoord komen.
Welke Nederlandse fabrikant van keukenbenodigdheden heeft ooit eens handgranaten gemaakt?
Ik lees straks wel of iemand van jullie mij aan het antwoord kan helpen.
Trustequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een paar uur snurken voor de nachtdienst.
Fijn weekend Soempiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een goed jaar.![]()
Ik ga zo bowlen en de rest van het weekend ben ik naar Duitsland en Utrecht. Dus, fijn weekend allemaal!
Ha Etciequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:02 schreef Etcetera het volgende:Na een helse reis (godsamme wat een tyfusweer!) aanbeland op lokatie en zooi aangekoppeld
Veel plezier met je drukke programma...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo bowlen en de rest van het weekend ben ik naar Duitsland en Utrecht. Dus, fijn weekend allemaal!
Retorische vraag zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha EtcieEn je loopt ook nog op hakken zeker?
Ja.quote:
Mijn tafelgezelschap was familie, toen alleen, toen een vriendin en nu een vriend...en ik moet ook nog meenemen voor iemandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga eens bedenken wat ik ga eten, home alone vanavond...
Allemaal vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tafelgezelschap was familie, toen alleen, toen een vriendin en nu een vriend...en ik moet ook nog meenemen voor iemand
En daarvan weet je dat de content toch wel veranderd/vermeerderd, wat lang niet altijd zo isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, WoW komt er ENORM in de buurt
Weer hetzelfde gemaakt als voor MaJo's moeder?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tafelgezelschap was familie, toen alleen, toen een vriendin en nu een vriend...en ik moet ook nog meenemen voor iemand
Hehe neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer hetzelfde gemaakt als voor MaJo's moeder?
quote:
Moet jij voor 4 personen betalen dan? Wij gaan ook naar Normandië trouwens...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja stom van me.... Ik ben er denk ik niet zo bij met mijn hoofd de laatste paar dagen....quote:
Ik vond die Cheetos Frites altijd lekker maar die zie ik nooit meer in de supermarkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net ook een zak heartbreakers meegenomen uit de supermarkt, ik eet die dingen bijna nooit, maar ze zijn zo lekker
Ow die zijn echt lekker ja.... ik neem ze nooit meer mee trouwens. Je kunt ze ook niet overal kopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net ook een zak heartbreakers meegenomen uit de supermarkt, ik eet die dingen bijna nooit, maar ze zijn zo lekker
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah IARL kon niet zo lang wakker blijven?
Ah dan kon je twee keer van de smaak genieten....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me ook wel eens zo ziek gegeten aan bugles dat ze er na een uur of 2 weer uitkwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |