Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.quote:
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.
Ik zou best in de Roodhaar straat willen wonen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
En als je in de Stripheldenbuurt (Almere) woont, dan hoef je geen sollicitaties meer te doen.
De recruiters nemen je niet meer serieus als je in de Donald Duckstraat woont...
Waarom zou je drugs willen kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.
In Amsterdam moet je binnenkort op een geheim adres drugs kopen, terwijl in Rotterdam binnenkort geen feesten worden gehouden waarbij een politieagent meer dan 10 toeschouwers moeten controleren.
omdat afzeiken een sport is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.
uijiojoijiojiojioioquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
Aan iemand met de rechten er toe de eer om de wiki aan te passen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.
Ik heb 'm al een PM gestuurd.quote:
De Brommie en Tommiestraat werd ook nog uitgeroepen tot de lelijkste straatnaam van Nederland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou best in de Roodhaar straat willen wonen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen drugsgebruiker.quote:
Om het voor jullie voetbal liefhebbers dan iets duidelijker te maken:quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben geen drugsgebruiker.
Maar dat je binnenkort in Amsterdam zelfs voor seksgenot naar een geheim adres moet gaan, zegt iets over de vertruttingscultuur die in die stad heerst...
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waar heb je het over. De wallen staan echt niet op het punt van opheffen.
Dat niet maar er is wel een hele bende dichtgetimmerd vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waar heb je het over. De wallen staan echt niet op het punt van opheffen.
Ofyles, ik doe altijd mijn best om jouw gedachtengang te volgen, en eventueel te verdedigen, maar nu ben je me helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar hoe 1012 straks wordt ingericht...
Je kunt eerder zeggen dat het tien voor twaalf is...
Dan zullen die zaken wel hun vergunning te buiten zijn gegaan of overlast hebben gegeven,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat niet maar er is wel een hele bende dichtgetimmerd vorig jaar.
Dat kan kloppen, maar er mocht volgens mij ook niks voor in de plaats komen met een fatsoenlijke eigenaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zullen die zaken wel hun vergunning te buiten zijn gegaan of overlast hebben gegeven,
Ik was even aan het zinspelen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ofyles, ik doe altijd mijn best om jouw gedachtengang te volgen, en eventueel te verdedigen, maar nu ben je me helemaal kwijt.
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar er mocht volgens mij ook niks voor in de plaats komen met een fatsoenlijke eigenaar.
Het ergste vind ik dat de gemeente strenge eisen stelt aan gevelverlichting...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.
Mja en zoiets was het volgens mij, vergunning werd ingetrokken, maar vervolgens ook geen nieuwe vergunning verleend aan iemand anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.
Ik niet. Ik heb een bloedhekel aan de gevelverlichting van sommige zaken. Ik ben blij dat er eisen aan de vergunning verbonden zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat de gemeente strenge eisen stelt aan gevelverlichting...
Dan zal het vast niet de eerste keer zijn dat op die locatie een vergunning is ingetrokken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja en zoiets was het volgens mij, vergunning werd ingetrokken, maar vervolgens ook geen nieuwe vergunning verleend aan iemand anders.
Bullshitquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een bloedhekel aan de gevelverlichting van sommige zaken. Ik ben blij dat er eisen aan de vergunning verbonden zijn.
Stroomkabels doorsnijden...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brrr.
Wat denk jij C4, is een tomahawk hiervoor geschikt? Of wat subtielers?
Vindt je? Ik vind het heerlijk om te doenquote:
Een 250 ponder doet het werk ook wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brrr.
Wat denk jij C4, is een tomahawk hiervoor geschikt? Of wat subtielers?
Als het van beide kanten komt wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vindt je? Ik vind het heerlijk om te doen
Maar dan WEL 2 kanten op.
What the deuce?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het van beide kanten komt wel.
Maar in dit geval komt het niet van beide kanten. Ik post een paar liedjes over A'dam en de negatieve reacties volgen meteen. Ik kan mij niet herinneren dat ik Rotterdam ooit heb afgezeken.
En beiden hebben een mongool als trainer?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een leuke, maar slecht gejat:
Vroeger speelden bij Feyenoord 11 Aziaten: 1 Zuid-Koreaan, 1 Japanner en 9 mongolen.
Nu spelen er bij Ajax ook 11 Aziaten: 1 Zuid-Koreaan en 10 mongolen.
Dat zou helpen, want ik snap de rivaliteit tussen twee steden niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Moet ik er de volgende keer 10 knipogen bij zetten ofzo?
Dan wil ik jouw reactie wel eens zien als ik een R'dams liedje post.quote:Ik reageerde helemaal niet negatief
Feyenoord had Chong-gug Song en Shinji Ono onder contract, Ajax heeft nu Hyun Jun Suk (Zuid-Koreaan) in de selectie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En beiden hebben een mongool als trainer?
Ik snap de grap niet.
quote:
Dus jij vindt dat Deelder stukje niet grappig terwijl je dat klaarblijkelijk met een knipoog moet beluisteren?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou helpen, want ik snap de rivaliteit tussen twee steden niet.![]()
Het valt me eigenlijk tegen dat je dat nog niet gedaan hebtquote:Dan wil ik jouw reactie wel eens zien als ik een R'dams liedje post.
Ik heb Deelder nooit leuk gevonden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Deelder stukje niet grappig terwijl je dat klaarblijkelijk met een knipoog moet beluisteren?
Ik heb Gerard Cox ooit wel een mooi liedje horen zingen, maar via youtube kan ik het niet vinden.quote:Het valt me eigenlijk tegen dat je dat nog niet gedaan hebt
Ik ben namelijk benieuwd
Ben je hier ook niet vergeten een paar knipogen te plaatsen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Het valt me eigenlijk tegen dat je dat nog niet gedaan hebt
Ik ben namelijk benieuwd
Nopequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je hier ook niet vergeten een paar knipogen te plaatsen?
Blijkbaar heb ik hier als, halve Amsterdammer, een verkeerde snaar geraakt.quote:
Ik heb eigenlijk het idee dat ik een snaar geraakt heb terwijl ik niet eens een gitaar in handen heb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik hier als, halve Amsterdammer, een verkeerde snaar geraakt.
En ik had moeten weten dat een clown lange tenen heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat ik een snaar geraakt heb terwijl ik niet eens een gitaar in handen heb.
Over gevoelige snaren gesproken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik had moeten weten dat een clown lange tenen heeft.
Die theatershows zijn hilarisch. Vooral als Mayall zelf niet meer bijkomt van het lachen en Eddie heel droog in z'n rol blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer tijd voor. Ben net klaar met het kijken van alle live theater shows van Bottom.
[ afbeelding ]
helemaal, precies datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:42 schreef Soempie het volgende:
jojo en iarl
[..]
Die theatershows zijn hilarisch. Vooral als Mayall zelf niet meer bijkomt van het lachen en Eddie heel droog in z'n rol blijft.
Disagree, fuck Oranje!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om het voor jullie voetbal liefhebbers dan iets duidelijker te maken:
Dan is de kwaliteit van die batterij in de loop der tijd aardig verbeterd...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mn i-pod batterij kon heen en weer naar Den Haag aan hoorruim 5 uur, hij was nog halfvol toen ik thuiskwam.
Al kreeg ik geld toequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik nomineer Etsie voor die opleiding
En toen heb je gezegd dat voor niets de zon opgaat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe
Ik werd gebeld door m'n stagebegeleider met de vraag of ik voor z'n dochter een private server voor WoW kon vinden![]()
Maar is je opdracht nu ook goedgekeurd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe
Ik werd gebeld door m'n stagebegeleider met de vraag of ik voor z'n dochter een private server voor WoW kon vinden![]()
http://www.liveleak.com/view?i=a9c_1267706485quote:Vechtpartij tijdens het journaal
Tijden de live-uitzending van het journaal moest een nieuwslezer de studio uitvluchten omdat twee producers achter hem met elkaar op de vuist gingen...
De Italiaanse nieuwslezer was het journaal net aan het afsluiten, toen de producers het met elkaar aan de stok kregen. Een van de mannen krijgt een klap op zijn hoofd, waarna het niet lang duurt voordat beide heren rollend over de vloer gaan.
De nieuwslezer wenst de kijkers nog snel een goede avond en maakt zich dan zo snel mogelijk uit de voeten...
Neuh, even gegoogledquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toen heb je gezegd dat voor niets de zon opgaat?
Nog geen mailquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar is je opdracht nu ook goedgekeurd?
Ah, die begeleider die belde is niet degene die de goedkeuring moet doen?quote:
Ah zo bedoelde je datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, die begeleider die belde is niet degene die de goedkeuring moet doen?
Op die manier. Succes met afwachten dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah zo bedoelde je datNee stagebegeleider is van DvhN, stage coordinator moet m'n opdracht goedkeuren
Hm, moet nog tot 16:00, dan pas weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef Soempie het volgende:
Weekend.
Wat zijn de weekendplannen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |