Veel succes met je examen morgen, ik hoop dat je zakt, vervolgens geen baan kan vinden en dus je internetverbinding niet meer kan betalen, ook niet bij de bieb!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Veel succes met je examen morgen, ik hoop dat je zakt, vervolgens geen baan kan vinden en dus je internetverbinding niet meer kan betalen, ook niet bij de bieb!
Ik voel de liefde!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Veel succes met je examen morgen, ik hoop dat je zakt, vervolgens geen baan kan vinden en dus je internetverbinding niet meer kan betalen, ook niet bij de bieb!
Waar blijf je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Succes met de vingers?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel de liefde!
Trust!
Jij ook Tombolalala!
Succes met de vingers!
Er was toch iets met jou en Dirkh en twee vingers?quote:
Succes, ouwe bijgieterd! En veel plezier!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Ik ga nog ff bijgieten, toiletteren en dan cadeautje geven
Ga ik doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes, ouwe bijgieterd! En veel plezier!
Doe hem een smakkerd van me!
NEEEEEEEE Dat was huppelmuts ofzo!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was toch iets met jou en Dirkh en twee vingers?
Véél water drinken Tombola!
Uiltje voor de schrik?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEE Dat was huppelmuts ofzo!!!
Ll deed net alsof ik dat was...
JIJ! Door jou heb ik nu een raar imagoquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiltje voor de schrik?
[ afbeelding ]
Ja watquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ! Door jou heb ik nu een raar imago
IK OOK NIET!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat![]()
Ik post niet ineens dat ik met 2 vingers in m'n k*t lig
ok... dan kan ik weer rustig gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waarmee je dus impliceert dat het wel zo is, maar je het louter hier niet post
Tnxquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Gefeliciteerd Ing
En m'n uil krijgt al volgelingen!
[..]
Het gaat eeeenig worden; het is een heel groot park met fabriek, distributiecentrum, hotel, allemaal cafeetjes en restaurantjes....ik ga me ook wel vermakenquote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh DirkH....hij heeft een rondleiding door de Warsteinerfabriek gekregen inclusief een overnachting in het Warsteinerhotel.
Uiteraard onder liefdevolle begeleiding van ikke en z'n beste vriend gaat ook mee.
Ik vind het zo leuk bedacht van mezelf
Wil je met me trouwen? Jij begrijpt mannen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh DirkH....hij heeft een rondleiding door de Warsteinerfabriek gekregen inclusief een overnachting in het Warsteinerhotel.
Uiteraard onder liefdevolle begeleiding van ikke en z'n beste vriend gaat ook mee.
Wat een goed idee Ing! Zou daar echt never niet opgekomen zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kan ik sowieso elke week.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En je kon je minnaar ook eens thuis uitnodigen zonder bang te zijn betrapt te worden!
Dirk is one lucky guy!quote:
Oh, die zag ik niet aankomen.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die zag ik niet aankomen.
Ik dacht dat je/men een andere naam zou noemen
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand zich afvraagt hoeveel uur ik geslapen heb: 2.
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzoquote:
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzo.
Stop daar eens mee danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzo.
College, om 11 uur moet ik vertrekken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook wel
Wat zijn je plannen voor vandaag? Ga je ook nog even wat zon/daglicht pakken?![]()
Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaarsquote:Of word anders ook gewoon mijn minnaar!
Ben je meteen van dat homo-gedoe af!Of niet, natuurlijk
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook wel
Wat zijn je plannen voor vandaag? Ga je ook nog even wat zon/daglicht pakken?![]()
Of word anders ook gewoon mijn minnaar!
Ben je meteen van dat homo-gedoe af!Of niet, natuurlijk
![]()
Nog wel wat leuks op de planning voor de komende avond/weekend??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
College, om 11 uur moet ik vertrekken..
[..]
Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaars. We blijven wel gewoon BFF's
.
Goed zoquote:
Vast niet de hele dag. Fripse neus FTW!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
College, om 11 uur moet ik vertrekken..
quote:Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaars. We blijven wel gewoon BFF's
.
Vonden ze je tactloos ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik heb mijn eerste compliment alweer binnen "tactloos"
Hee, een Owl of Approval!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh, kijk wat Zwabber gemaakt heeft.
Loveless blij, ik blij.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nog wel wat leuks op de planning voor de komende avond/weekend??
Begin je hier nou ook al over die datequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel die date die verzet is
. Maar dat is niet leuk
.
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vonden ze je tactloos ja?
Ik denk dat je teveel met Dirk omgaat!
Waarom is dat niet leuk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel die date die verzet is
. Maar dat is niet leuk
.
Best Forum Friend was het toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Dirkh het volgende:
BFF, dat klinkt als iets met planten en dieren. Saai dus.
Oh ja, vandaag worden de gezichten de zelfde kant opgezet, al moet daar een nek voor worden omgedraaid? Of gaan we er eerst dagen om heen draaien in de hoop dat het over gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh is dat hethihi iets met aanvoelen wanneer je niet gewenst bent (ow ja bureau geneuzel).
Sommige dingen wil ik gewoon niet aanvoelen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag worden de gezichten de zelfde kant opgezet, al moet daar een nek voor worden omgedraaid? Of gaan we er eerst dagen om heen draaien in de hoop dat het over gaat.
Sommige mensen doen er alles voorquote:
Omdat ik daar zenuwachtig van wordquote:
Jij gaat die gozer gewoon helemaal inpakken morgenavond...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik daar zenuwachtig van word. En uiteindelijk valt het mee (dat kan ik nu al zeggen), maar me druk maken om dingen waar ik me niet druk over hoef te maken is een beetje mijn "ding"
.
Ken je Erik?
-Wie?
Ja, die ene die zich altijd druk maakt, en dan slecht slaapt!
-Oh ik weet precies over wie je het hebt!
Fictief, illustratief gesprek
Ik herken het wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik daar zenuwachtig van word. En uiteindelijk valt het mee (dat kan ik nu al zeggen), maar me druk maken om dingen waar ik me niet druk over hoef te maken is een beetje mijn "ding"
.
Ken je Erik?
-Wie?
Gewoon een schone boxer aantrekken uit voorzorgquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, gewoon leren kennen is het hoofddoel. Alles wat meer is, is mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon een schone boxer aantrekken uit voorzorg
Het wordt vast harstikke leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ken je Erik?
-Wie?
Ik probeer hem juist te helpen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
Maak die jongen nou niet zenuwachtig
Schijt aan de wereld Erik.
En schijt aan die gast als hij je niet leuk/aardig/whatever vindt.
Voor hem tien anderen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor
Ik kon me vroeger ook heel erg druk maken om niks (omdat ik dan dacht dat mensen wel eens onaardig over me konden denken enzovoorts...) Maar het is gewoon zo dat er altijd wel mensen zijn die onaardig over je denken. En dat is zonde voor hen; dan zullen ze nooit inzien dat je eigenlijk heel leuk bent. Dus richt je op de mensen die je leuk, aardig en lief vinden (wij) en vergeet alle anderen. Dan kom je er vanzelf achter dat je gewoon leuk bent, en de moeite waard, en dan is het leven een stuk makkelijker
Voor Erik 10 anderen? En zo spreek jij iemand moed toe?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
Maak die jongen nou niet zenuwachtig
Schijt aan de wereld Erik.
En schijt aan die gast als hij je niet leuk/aardig/whatever vindt.
Voor hem tien anderen.
Serieus, nog steeds?quote:
Ga spontaan mijn kasten opruimen.quote:
Ja, inderdaad! Als je iedereen te vriend wilt houden/maken dan ga je er zelf onderdoor. Dus dan kan je beter je aandacht steken in de leuke mensen, en de rest links laten liggen (respecteren en in hun waarde laten, maar geen energie aan besteden)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat dus. Je moet je natuurlijk wel een beetje
gedragen maar je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
Helaasch
Ik heb een block in mn hoofd denk ik, ik zie hem niet eens meer...quote:
Hahahahahahahaha, OMG, mijn ochtend is al helemaal goedquote:
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik probeer hem juist te helpen hoor
Het is weer bijna weekend zeker?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor Erik 10 anderen? En zo spreek jij iemand moed toe?
Wat is er nu in een keer mis met een supermanonderbroek? Straks ga je zeggen dat een Garfield onderbroek ook al niet meer kan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
En (ook niet onbelangrijk) een leuke... Niet met superman erop ofzo...
Dat van die onderbroeken is een grapje he... Als ie er weer is dan geven we hem gewoon linkjes van alleen de helpende stukjes, goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Maar onderbroekenverhalen gaan daar vast niet bij helpen
Lees je wel terug!!!!!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrolijk liedje om in de stemming te komen!
Erhm... had jij niet de woensdag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, ik hou toch wel de dinsdagavond hé
Garfield? Misschien... Maar superman roept verwachtingen op die dan vaak niet waargemaakt worden...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is er nu in een keer mis met een supermanonderbroek? Straks ga je zeggen dat een Garfield onderbroek ook al niet meer kan.
Heb je deze al gedraaid?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrolijk liedje om in de stemming te komen!
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan je mannen ook in eenlijstje
?
oh gelukkig. Dan kan ik mijn supermanboxershort gewoon aanhouden. (vat je 'm?)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Garfield? Misschien... Maar superman roept verwachtingen op die dan vaak niet waargemaakt worden...
Ik zag laatst dat ze snel Excel wegklikte toen ze me aan zag komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan je mannen ook in eenlijstje
?
Nee. leg eens uit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh gelukkig. Dan kan ik mijn supermanboxershort gewoon aanhouden. (vat je 'm?)
Ja gedaanquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja gedaan. Bedankt iedereen
. Maar nu genoeg over mij
.
Gaan we het nu weer over de wapperUil hebben?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Wat is het vreselijk veel slechter in de podiumuitvoeringquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Laten we het over het ESF hebben... dat liedje van Litouwen![]()
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het vreselijk veel slechter in de podiumuitvoering
Zo istie echt SUPER (net aan mijn collega laten horen, die vindt het ook lekker!)
en zoals die in jouw topic in de OP blijft er niets van over!
quote:Tientallen mensen hebben misstanden tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam gemeld. Dat zegt een woordvoerder van Leefbaar Rotterdam, dat gisteren een meldpunt opende.
De klachten gaan onder meer over kwijtgeraakte stembussen, mensen die zonder stempas mochten stemmen en weigeringen van stembureaus om klachten op te nemen. "Het is te veel om op te noemen", zegt de woordvoerder.
De partij zei gisteren zelf al verschillende misstanden te hebben geconstateerd en riep mensen op zich te melden als ze ook getuige waren geweest van overtredingen van de Kieswet. Medewerkers van stembureaus zouden hebben geholpen met het invullen van stemformulieren en machtigingsformulieren. Ook zou niet zijn ingegrepen toen meerdere mensen tegelijk in een stemhokje stonden.
De hele bezetting van een stembureau in Delfshaven is vervangen, volgens de partij omdat niet werd gecontroleerd of mensen een identiteitsbewijs bij zich hadden.
Leefbaar Rotterdam heeft in de voorlopige uitslag net als de PvdA veertien van de 45 raadszetels in Rotterdam. De definitieve uitslag wordt om 10.00 uur bekendgemaakt. Het vormen van een college in Rotterdam wordt lastig, omdat de PvdA heeft aangegeven niet met Leefbaar Rotterdam te willen samenwerken.
Als de PvdA volhardt, kan alleen een combinatie van vier partijen een meerderheid vormen.
Tja het houdt niet over maar zeker weten dat dit naar de finale gaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het vreselijk veel slechter in de podiumuitvoering
Zo istie echt SUPER (net aan mijn collega laten horen, die vindt het ook lekker!)
en zoals die in jouw topic in de OP blijft er niets van over!
Leefbaar Rotterdam wil zelfs dat de stemmen van 2 bureau's niet meegeteld worden toch?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, het is een plaatje... is niet echt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam wil zelfs dat de stemmen van 2 bureau's niet meegeteld worden toch?
bronquote:'Verklaar stemmen in Rotterdam ongeldig'4 maart 2010
Leefbaar Rotterdam eist dat de stemmen van twee stembureaus in de stad ongeldig worden verklaard. Het gaat om één stemlokaal in Delfshaven en één in Feijenoord.
Volgens Leefbaar Rotterdam zijn in de stembureaus de procedures niet goed gevolgd, waardoor mensen samen in een stemhokje konden gaan staan. Dat mag niet volgens de Kieswet.
Marco Pastors van Leefbaar Rotterdam eiste woensdagavond een hertelling van alle stemmen. Zijn partij eindigde bij de gemeenteraadsverkiezingen op vrijwel gelijke hoogte met de PvdA. Beide partijen kunnen rekenen op 14 zetels.
Mogelijk herstemmingen
Volgens de Rotterdamse hoogleraar politicologie Rinus van Schendelen kan de affaire uitdraaien op herstemmingen. "Als de kiesraad inderdaad vaststelt dat er onregelmatigheden zijn geweest, dan kan worden besloten om opnieuw te stemmen bij die bureaus waar het is fout gegaan. Dat is in het belang van alle partijen, want niemand wil verkiezingen in Rotterdam met de geur van Oekraëinse taferelen".
Aboutaleb ontvangt lijsttrekkers
Vrijdag wordt de definitieve uitslag bekend gemaakt. De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb ontvangt voor die tijd de lijsttrekkers van alle politieke partijen om te praten over de verkiezingsuitslag.
Marco Pastors is al bij de burgemeester geweest. Hij zet in op een coalitie met de PvdA en dringt aan op de aanstelling van een informateur die beide partijen tot elkaar moet brengen.
Paarse coalitie
PvdA-lijsttrekker Schrijer voelt daar niets voor. Hij wil eerst de definitieve uitslag afwachten. Schrijer ziet meer in een paarse coalitie met D66, VVD en GroenLinks. Ook D66-lijsttrekker Salima Belhaj is al bij Aboutaleb geweest.
Volgens politicoloog Van Schendelen is een informateur eigenlijk niet eens nodig. "Als je de programma's van PvdA en Leefbaar Rotterdam naast elkaar legt dan zie je zoveel overlap, dat iedereen kan zien dat die twee best samen kunnen gaan. Bij Leefbaar Rotterdam beluister ik ook veel waardering voor de wethouders van de PvdA. Dominic Schrijer lag ook goed bij die partij, totdat hij de afgelopen weken de deur dicht gooide. Dat was een beetje dom van Dominic".
'Brede coalitie in het belang van de stad'
Van Schendelen verwacht dat de halstarrige houding van Schrijer op den duur kan veranderen. "Geef het nog een week of drie, dan gaan ze bij de PvdA ook hun knopen tellen. Kiezen voor een coalitie met allemaal kleine partijtjes is een wankele basis, dat snappen ze bij de achterban van de PvdA ook".
"Het wordt tijd dat de grote partijen een keer samen de schouders eronder zetten. In het belang van de stad. Ik beluister dat ook overal, bij de politie, bij bedrijven, in de haven, noem maar op: laten die twee grote jongens in godsnaam een keer samen gaan werken".
Dat bedoel ik met arrogant idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ook sneu van de PvdA dat ze nu alweer zonder te praten LR uitsluiten..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
Wat is de PvdA toch vréselijk arrogant in deze.
idd belachelijk... Denk niet dat dat goed is voor het imago...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
En als ze zo doorgaan en er komen echt herstemmingen, dan lopen ze nog kans dat ze verliezen ook daardoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met arrogant idd.
Als ze nou eens net zoveel energie gingen steken in goed besturen als in ruzie zoeken, dan werd het nog eens wat. Die lui zijn 80% van hun tijd kwijt aan gillen wat ze vooral NIET willen.
Ik wil toch echt nog even melden dat ik vind dat je erg mooie ogen hebt. Op de foto's in je fobo dan he, niet in je iconquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Helemaal als je hoort dat LR en PvdA best veel overlap hebben qua programma...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en zó extreem is LR niet eens, tis echt geen lokale PVV ofzo... En wat er ook staat, ze roepen om een objectief partijloze informateur en dan nog niet willen![]()
En wat is het alternatief, een coalitie van 4 partijen, om maar vooral die ene buiten te sluiten, die overigens ook nog eens gedeeld de grootste partij is. Werkelijk, waarom gaan we dan nog stemmen als er toch nog van die grote partijen zonder te praten op voorhand al uitgesloten worden
Ik neem aan dat LR dit ook echt niet gaat laten gebeuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en zó extreem is LR niet eens, tis echt geen lokale PVV ofzo... En wat er ook staat, ze roepen om een objectief partijloze informateur en dan nog niet willen![]()
En wat is het alternatief, een coalitie van 4 partijen, om maar vooral die ene buiten te sluiten, die overigens ook nog eens gedeeld de grootste partij is. Werkelijk, waarom gaan we dan nog stemmen als er toch nog van die grote partijen zonder te praten op voorhand al uitgesloten worden![]()
Ja dat ook nog eens. De stemwijzer gaf me echt met minimaal verschil als eerste PvdA en als tweede LR als advies, en als ik dan naar wat punten keek kwam het meestal best redelijk overeenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal als je hoort dat LR en PvdA best veel overlap hebben qua programma...
Stemmen heeft weinig zin dan inderdaad, als je van te voren al weet dat daar toch overheen gestapt wordt
Dat is inderdaad te hopen... zou wel cool van ze zijn om dan toch de PvdA uit te nodigen voor in de coalitiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat LR dit ook echt niet gaat laten gebeuren.
Mag lijen dat ze nu nét de grootste partij zijn geworden en dat zij als grootste partij het voortouw mogen nemen bij het vormen van de coalitie. Alleen al om het gezicht van die arrogante PvdA-ers dan te kunnen zien.
0,3 % verschilquote:PvdA en Leefbaar houden veertien zetels. Extra uitzending RTV Rijnmond
5 maart 2010
De PvdA en Leefbaar Rotterdam blijven beiden op veertien zetels steken. Dat is bekendgemaakt door de kiescommissie in Rotterdam. Radio Rijnmond doet live verslag. Op TV Rijnmond om 12 uur een extra uitzending.
De definitieve uitslag is 28,93 procent van de stemmen voor de PvdA, de partij van lijsttrekker Dominic Schrijer. Leefbaar Rotterdam van lijsttrekker Marco Pastors krijgt 28,63 procent van de stemmen.
Meer volgt.
Maar ja, Pastors zal nu wel in de aanval gaan en om hertelling/ongeldig verklaren/herstemming roepen denk ik (hoop ik een beetje)?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
0,3 % verschil![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die knakker van de PvdA (rechts) ook gewoon zo'n belerende arrogante kop hebben. Niet dat die Pastors nou zo'n uitstraling heeft, maar toch
Zou wel mooi zijn als die andere partijen ook zoiets hebben van; ja, dat is niet handig, wij gaan niet in coalitie met jullie...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
En ook echt dit plaatje:
[ afbeelding ]
Wat is serieus een andere optie dan 2 partijen met 14 zetels. Dan heb je dus met 28 zetels precies een meerderheid in een raad van 45 zetels.
Verder heef alles maar 3 á 4 zetels, dan heb je daar weer 3 partijen van nodig.
En de PvdA moet niet ouwehoeren, 4 zetels verlies en dan nog proberen de dienst uit te maken
Die denken alleen aan zichzelf, die zeggen dan heus niet 'Ah ja maar da's niet eerlijk voor LR' hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die andere partijen ook zoiets hebben van; ja, dat is niet handig, wij gaan niet in coalitie met jullie...
Nee, dat weet ik ook wel...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die denken alleen aan zichzelf, die zeggen dan heus niet 'Ah ja maar da's niet eerlijk voor LR' hoor
Zeggeh... die plekjes van Boor waren niet toevallig schop-wonden ofzo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
Zelfs als LR niet de grootste wordt maar nipt verliest...
PvdA hoort dan te LUISTEREN naar de Rotterdammers die klaarblijkelijk met LR ook wat willen.
En als ze qua partijprogramma heel veel overlappen, dan ga je toch goddomme geen partij uitsluiten?
Dat die Aboutaleb nou niet eens die arrogante knakkers van de PvdA (oh!!! wacht!!!![]()
) bij de oren pakt en zegt dat ze gewoon zoet samen moeten spelen in plaats van dat eeuwige gejengel en gekrijs.
Nou zie, dit is dus iets waar ik me heel erg over kan opwinden.
Serieus. Heb echt zin om iets te schoppen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
Ing, ik vind het echt een leuk kado!
Zo kreeg Heer G vorig jaar een trip naar Duitsland van me naar het PorscheMuseum (Porsche en VW kever enzo schijnen met elkaar te maken te hebben) met zijn vader en broer met overnachting e.d.
Ik ben thuisgebleven, dat was het ideale kado dusDe mannen op stap en op zijn verjaardag was hij dus niet eens thuis, dus ik hoefde ook geen fratsen uit te halen met hapjes en drankjes.
Is toch ook onzin? Is in principe precies hetzelfde... Maar dat is wel vaker toch? Was vorige keer bij de verkiezingen ook niet de SP heel groot, die is ook in de oppositie belandtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe vind je dat dan dat iedereen bij voorbaat niks met PVV te maken wilt hebben?
Het hopje heeft vannacht een grote boodschap op de deurmat gedaan..ga je gangquote:
Oeh die is goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe vind je dat dan dat iedereen bij voorbaat niks met PVV te maken wilt hebben?
Ook belachelijk en veel te arrogant. LUISTEREN naar de kiezers.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het hopje heeft vannacht een grote boodschap op de deurmat gedaan..ga je gang
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook belachelijk en veel te arrogant. LUISTEREN naar de kiezers.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen trouwens
Ik heb je goud gegeven
Iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Soms is een democratie nog zo geweldig niet, als er toch niet wordt geluisterd
Ook belachelijk, ga dan iig praten met zo iemand en als dan blijkt dat hij totaal geen water bij de wijn wil mbt z'n extreme standpunten heb je iig naar de kiezer geluisterd en het geprobeerd. Nu is het LPF all over againquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het maakt geen drol uit of iets extreem is of niet, het is gekozen door de mensen, die bepalen wat er moet komen, klaar. Samenwerken die handel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso LR is niet eens zó rechts of extreem als de PVV, en ze komen op bepaalde punten zelfs redelijk overeen met de PvdA in Rotterdam
Nee echt, ook net zo belachelijk. Men pretendeert het belang van de kiezer voor te hebben, nou... niet dus. Want anders ga je niet bij voorbaat al mensen uitsluiten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, want ik dacht weer dat het alleen bij PVV mag van veel mensen en verder niet, vandaar dat ik het vroeg
Precies, zeker als LR wel gewoon de deur open zet zelf aanraad een onafhankelijke informateur aan de slag te laten gaan zodat ze toch kunnen kijken of ze coalitie kunnen vormen met de PvdAquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het maakt geen drol uit of iets extreem is of niet, het is gekozen door de mensen, die bepalen wat er moet komen, klaar. Samenwerken die handel.
En afkeur laten blijken, geen enkele moeite mee, maar ze doen het er maar mee, hoppa
Het feit dat de PvdA zelfs die onafhankelijk informateur heeft geweigerd zou voor een flinke draai om de oren van de Burgemeester moeten zorgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zeker als LR wel gewoon de deur open zet zelf aanraad een onafhankelijke informateur aan de slag te laten gaan zodat ze toch kunnen kijken of ze coalitie kunnen vormen met de PvdA
Precies dat dus. Nu is z'n kracht dat hij een beetje de enfant terrible is en Den Haag barst van achterkamertjespolitiek en ons kent ons. En dat bevestigen ze zo alleen maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt, ook net zo belachelijk. Men pretendeert het belang van de kiezer voor te hebben, nou... niet dus. Want anders ga je niet bij voorbaat al mensen uitsluiten.
Wilders heeft duidelijk geroepen - en je mag van hem vinden wat je wilt - dat er te praten valt over veel zaken, behalve over de AOW. Dat dat voor hem een breekpunt is. En als er anderen niet eens willen práten, dan is dat niet in het belang van de kiezer, dan is dat je reinste arrogantie.
Ga gewoon in gesprek, dan kan je daarna met opgeheven hoofd zeggen dat er teveel strijdpunten waren en dat er geen mogelijkheid was en kan Wilders ook geen Calimero spelen
Het wordt alleen maar "erger" natuurlijk he, als ze PVV gaan uitsluiten... Dan heb je bij de volgende verkiezingen (die dan vast weer eerder komen dan over 4 jaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt, ook net zo belachelijk. Men pretendeert het belang van de kiezer voor te hebben, nou... niet dus. Want anders ga je niet bij voorbaat al mensen uitsluiten.
Wilders heeft duidelijk geroepen - en je mag van hem vinden wat je wilt - dat er te praten valt over veel zaken, behalve over de AOW. Dat dat voor hem een breekpunt is. En als er anderen niet eens willen práten, dan is dat niet in het belang van de kiezer, dan is dat je reinste arrogantie.
Ga gewoon in gesprek, dan kan je daarna met opgeheven hoofd zeggen dat er teveel strijdpunten waren en dat er geen mogelijkheid was en kan Wilders ook geen Calimero spelen
St Patrick's Day ofzoquote:
Je zit in de politiek juist om al dat geëmmer aan te kunnen, dus ik snap ze ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zeker als LR wel gewoon de deur open zet zelf aanraad een onafhankelijke informateur aan de slag te laten gaan zodat ze toch kunnen kijken of ze coalitie kunnen vormen met de PvdA
Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan gevenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat de PvdA zelfs die onafhankelijk informateur heeft geweigerd zou voor een flinke draai om de oren van de Burgemeester moeten zorgen.
Ja, zou wel stoer zijn als ie dat doet... Maar ik zie het somber in eigenlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat de PvdA zelfs die onafhankelijk informateur heeft geweigerd zou voor een flinke draai om de oren van de Burgemeester moeten zorgen.
Ja, dabedoellikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan geven![]()
quote:
Ben wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zou wel stoer zijn als ie dat doet... Maar ik zie het somber in eigenlijk
Doet ie dat echt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan geven
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
Het is toch onnozel dat er niet naar de kiezers dreigt geluisterd te gaan worden..
Maar ja, dat is inmiddels wel vaker... Dus op zich snap ik sommige mensen wel die niet gaan stemmen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is toch onnozel dat er niet naar de kiezers dreigt geluisterd te gaan worden..
Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.quote:
Nee dan begrijp ik het nog niet dat mensen niet gaan, is gewoon gemakzucht, alsof er nooit iets verandert... Nee niet in 1 dag neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, dat is inmiddels wel vaker... Dus op zich snap ik sommige mensen wel die niet gaan stemmen...(nou heeft niet stemmen natuurlijk helemaal geen zin, maar ik snap wel dat je het idee hebt dat het stiekem niet uit maakt...
)
Adem in Adem uit he!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ow, dit is slecht voor mijn bloeddruk
Tijdens de aanloop naar verkiezingen toe allemaal de bek vol hebben van 'wij doen dit-en-dit allemaal voor onze kiezers' en de verkiezing is nog geen 10 seconden afgelopen en ze zijn heel de kiezers vergeten en gaan alleen nog voor eigen belang. Als het niet zo treurig was, was het pure comedy
Dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ow, dit is slecht voor mijn bloeddruk
Tijdens de aanloop naar verkiezingen toe allemaal de bek vol hebben van 'wij doen dit-en-dit allemaal voor onze kiezers' en de verkiezing is nog geen 10 seconden afgelopen en ze zijn heel de kiezers vergeten en gaan alleen nog voor eigen belang. Als het niet zo treurig was, was het pure comedy
quote:
Pochen in Parijs is niets mis mee, als de start van de Tour in je stad is. Vind ik dan persoonlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.
Nee, ik zou zelf ook nooit niet gaan... Maar ik snap dat als je misschien iets minder goed erover nadenkt dat je dan echt gelooft dat het geen zin heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan begrijp ik het nog niet dat mensen niet gaan, is gewoon gemakzucht, alsof er nooit iets verandert... Nee niet in 1 dag nee
Hmm ws was ik toen nog stof ana het happen heb er niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Pochen in Parijs is niets mis mee, als de start van de Tour in je stad is. Vind ik dan persoonlijk.
En hij is ook maar een mens, hij zal ook wel eens verkeerde uitspraken doen. Dat ie in zijn geboorteland op vakantie wil, alleen maar normaal.
Maar grow some balls, please
Grijp die PvdA in het nekvel, zet ze met een glas ranja aan tafel met die informateur.
Vooral die ranja inderdaad... Met een rietje...quote:
quote:
Dan heb je mijn posts gemist over mijn supermanboxershort... er is helemaal niks mis mijn bal.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts gemist over mijn supermanboxershort... er is helemaal niks mis mijn bal.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik had er ineens behoefte aan.
Het kwam ineens opzetten.
Die uil... I am possessed
Zolang je geen plaatjes postquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik had er ineens behoefte aan.
Het kwam ineens opzetten.
Die uil... I am possessed
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was heeel, heeeeeeeeeeel even bang dat er een uil zou staan...
Ik zit er ook een beetje op te wachten inderdaad...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna zelf plaatsen om hem gewoon voor te zijn
alletwee doen dan maar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna zelf plaatsen om hem gewoon voor te zijn
Ach... was wel een beetje te verwachten he...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg, in het topic van de Groningse Puppy worden er nog net geen weddenschappen afgesloten of hij nou wel of niet vandaag nog gedissst gaat worden voor vanavond, of dat er gebekt gaat worden straks
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
OEHhhhhhhhhhhhh OEHH OEHHH
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg, in het topic van de Groningse Puppy worden er nog net geen weddenschappen afgesloten of hij nou wel of niet vandaag nog gedissst gaat worden voor vanavond, of dat er gebekt gaat worden straks
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Maar die tekst van jou Greys!![]()
Een uil doet OEHOE he... Oeh, OEH OEH klinkt net iets anders in mijn oren...
quote:
Dan gaan we massaal stemmen voor zijn afwezigheidquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles beter dan meneer Uil die er straks weer 10 per uur plaatst
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Ll al aan het zweten bij z'n examen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 3,5 uur...en dan lekker een weekje vaaakaaansie![]()
Oh, en leuk dat jullie mijn leuke cadeau ook leuk vonden
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 3,5 uur...en dan lekker een weekje vaaakaaansie![]()
Oh, en leuk dat jullie mijn leuke cadeau ook leuk vonden
Lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik ben in m'n uppie vrij, dus gewoon lekker thuis doen waar ik zin in heb en geen wekker hoeven zetten
quote:
Oeh, hij zocht toch een nieuwe naam?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles beter dan meneer Uil die er straks weer 10 per uur plaatst
Das ook wel fijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik ben in m'n uppie vrij, dus gewoon lekker thuis doen waar ik zin in heb en geen wekker hoeven zetten
quote:
Tnxquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]gefeliciteerd met je man
[..]
Oeh, hij zocht toch een nieuwe naam?
Ik heb altijd verplicht vakantie als we gesloten zijn, dus tussendoor voor de lol vrijnemen is niet echt handig hierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das ook wel fijndat wil ik ook nog wel eens doen als het lekker weer is
Ze denken vaak dat ie een vrouw isquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze denken vaak dat ie een vrouw is
En dan als ondertitel "uw onderbroek is vuil"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze denken vaak dat ie een vrouw is
MeneerDeUil moet wel een optie zijn denk ik
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan is ondertitel "uw onderbroek is vuil"![]()
![]()
Oh ja kweet hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
[..]
Ik heb altijd verplicht vakantie als we gesloten zijn, dus tussendoor voor de lol vrijnemen is niet echt handig hier![]()
Ik wil eiks de zolder es gaan opruimen, maar ik plan niets...want dan komt er toch niets van
Zo'n 9 weken per jaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja kweet hetgelukkig zijn ze bij ons regelmatig gesloten dus dat zal bij jou vast ook wel zijn.
Dat is wel redelijk 45 dagen vrijquote:
Is idd erg lekker ja.quote:
Zullen we m voor m maken???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan als ondertitel "uw onderbroek is vuil"![]()
![]()
Nou dat geloof ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is idd erg lekker ja.
En sinds we een nieuwe collega erbij hebben is het ook wat makkelijker als je es een dagje vrij wil
Ik moet zo weer aan het werk, maar leef je vooral uitquote:
Werkse!quote:
Hihi je hebt het er maar druk meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Laatste weekend om mee te kunnen doen en heeeeeeeeel veel Lush te winnen!
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Ohquote:
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik loop achter, sorry. Dan zit ie onder zijn examen te smsen nu denk ik?
Ik vroeg hoe laat ie moest, hij smst 12 uur. En nog een sms met OEHOE OEHOE.
Of hij is klaar nu? Geen idee hoe lang zoiets duurtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik loop achter, sorry. Dan zit ie onder zijn examen te smsen nu denk ik?
Ik vroeg hoe laat ie moest, hij smst 12 uur. En nog een sms met OEHOE OEHOE.
duimenquote:
Kijk es boven je..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of hij is klaar nu? Geen idee hoe lang zoiets duurt
quote:
Mutsje...quote:
Ik zie het dus nu pasquote:
quote:
Ik vermoed dat meer mensen dat gaan hebben, test het maarquote:
Weet ik ook wel (vandaar de avaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meer mensen dat gaan hebben, test het maarvaak kijk je snel even naar de ava.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik ook wel (vandaar de ava), maar omdat ik het nog geroepen had dacht ik niet dat jij of Ingetje erin zouden trappen
Maar misschien kan hij er helemaal niet om lachen, dus ik hou mn mond wel even
Hoe ging je examen?quote:
Dat snapt alleen Ll vrees ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog steeds dat hele uilengedoe niet?
A lot of fuzz about nothing dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja niks, ik zag die foto van die uil in een ander topic. Ik ging hem hier posten en heb hem 'Owl of Disapproval' gedoopt omdat-ie zo schreeuwt.
Verder heb ik hem een topic in ONZ gegeven
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja niks, ik zag die foto van die uil in een ander topic. Ik ging hem hier posten en heb hem 'Owl of Disapproval' gedoopt omdat-ie zo schreeuwt.
Dus je hebt hem uit een ander topic! DIEF!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
IK HEB 'M GEADOPTEERD JA. BIJ MIJ VOELT HIJ ZICH THUISquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je hebt hem uit een ander topic! DIEF!
Hij kijkt niet heel blij anders...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK HEB 'M GEADOPTEERD JA. BIJ MIJ VOELT HIJ ZICH THUIS
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kijkt niet heel blij anders...
Daar kijkt ie niet blijer hoorquote:
EEN UILTJE KNAPPEN JAJAJA!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef JJH het volgende:
Ik word er ook niet blij van. Ik drink mijn koffie op en dan ga ik maar weer.
Wij zijn gewoon niet zo owl-minded als jijquote:
Hou je hier ook van dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ok.
Zal ik 'm maar in z'n kooitje stoppen dan
NOEOEOEOEOEOEOEOEOESSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ok.
Zal ik 'm maar in z'n kooitje stoppen dan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat kutnummer
wen plennit urffffffff turnnnnnnnnnnnnnns
aaaaaaarhghghgg![]()
Ok thats it. Ik heb het gehad met die kut uilen
Meneer de Uil?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
NOEOEOEOEOEOEOEOEOESSSSSSSSSSSSSSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |