Ik heb een block in mn hoofd denk ik, ik zie hem niet eens meer...quote:
Hahahahahahahaha, OMG, mijn ochtend is al helemaal goedquote:
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik probeer hem juist te helpen hoor
Het is weer bijna weekend zeker?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor Erik 10 anderen? En zo spreek jij iemand moed toe?
Wat is er nu in een keer mis met een supermanonderbroek? Straks ga je zeggen dat een Garfield onderbroek ook al niet meer kan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
En (ook niet onbelangrijk) een leuke... Niet met superman erop ofzo...
Dat van die onderbroeken is een grapje he... Als ie er weer is dan geven we hem gewoon linkjes van alleen de helpende stukjes, goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Maar onderbroekenverhalen gaan daar vast niet bij helpen
Lees je wel terug!!!!!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrolijk liedje om in de stemming te komen!
Erhm... had jij niet de woensdag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, ik hou toch wel de dinsdagavond hé
Garfield? Misschien... Maar superman roept verwachtingen op die dan vaak niet waargemaakt worden...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is er nu in een keer mis met een supermanonderbroek? Straks ga je zeggen dat een Garfield onderbroek ook al niet meer kan.
Heb je deze al gedraaid?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrolijk liedje om in de stemming te komen!
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan je mannen ook in eenlijstje
?
oh gelukkig. Dan kan ik mijn supermanboxershort gewoon aanhouden. (vat je 'm?)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Garfield? Misschien... Maar superman roept verwachtingen op die dan vaak niet waargemaakt worden...
Ik zag laatst dat ze snel Excel wegklikte toen ze me aan zag komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan je mannen ook in eenlijstje
?
Nee. leg eens uit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh gelukkig. Dan kan ik mijn supermanboxershort gewoon aanhouden. (vat je 'm?)
Ja gedaanquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja gedaan. Bedankt iedereen
. Maar nu genoeg over mij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |