Dat kan ik sowieso elke week.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En je kon je minnaar ook eens thuis uitnodigen zonder bang te zijn betrapt te worden!
Dirk is one lucky guy!quote:
Oh, die zag ik niet aankomen.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die zag ik niet aankomen.
Ik dacht dat je/men een andere naam zou noemen
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand zich afvraagt hoeveel uur ik geslapen heb: 2.
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzoquote:
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzo.
Stop daar eens mee danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzo.
College, om 11 uur moet ik vertrekken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook wel
Wat zijn je plannen voor vandaag? Ga je ook nog even wat zon/daglicht pakken?![]()
Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaarsquote:Of word anders ook gewoon mijn minnaar!
Ben je meteen van dat homo-gedoe af!Of niet, natuurlijk
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook wel
Wat zijn je plannen voor vandaag? Ga je ook nog even wat zon/daglicht pakken?![]()
Of word anders ook gewoon mijn minnaar!
Ben je meteen van dat homo-gedoe af!Of niet, natuurlijk
![]()
Nog wel wat leuks op de planning voor de komende avond/weekend??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
College, om 11 uur moet ik vertrekken..
[..]
Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaars. We blijven wel gewoon BFF's
.
Goed zoquote:
Vast niet de hele dag. Fripse neus FTW!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
College, om 11 uur moet ik vertrekken..
quote:Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaars. We blijven wel gewoon BFF's
.
Vonden ze je tactloos ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik heb mijn eerste compliment alweer binnen "tactloos"
Hee, een Owl of Approval!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh, kijk wat Zwabber gemaakt heeft.
Loveless blij, ik blij.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nog wel wat leuks op de planning voor de komende avond/weekend??
Begin je hier nou ook al over die datequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel die date die verzet is
. Maar dat is niet leuk
.
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vonden ze je tactloos ja?
Ik denk dat je teveel met Dirk omgaat!
Waarom is dat niet leuk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel die date die verzet is
. Maar dat is niet leuk
.
Best Forum Friend was het toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Dirkh het volgende:
BFF, dat klinkt als iets met planten en dieren. Saai dus.
Oh ja, vandaag worden de gezichten de zelfde kant opgezet, al moet daar een nek voor worden omgedraaid? Of gaan we er eerst dagen om heen draaien in de hoop dat het over gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh is dat hethihi iets met aanvoelen wanneer je niet gewenst bent (ow ja bureau geneuzel).
Sommige dingen wil ik gewoon niet aanvoelen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag worden de gezichten de zelfde kant opgezet, al moet daar een nek voor worden omgedraaid? Of gaan we er eerst dagen om heen draaien in de hoop dat het over gaat.
Sommige mensen doen er alles voorquote:
Omdat ik daar zenuwachtig van wordquote:
Jij gaat die gozer gewoon helemaal inpakken morgenavond...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik daar zenuwachtig van word. En uiteindelijk valt het mee (dat kan ik nu al zeggen), maar me druk maken om dingen waar ik me niet druk over hoef te maken is een beetje mijn "ding"
.
Ken je Erik?
-Wie?
Ja, die ene die zich altijd druk maakt, en dan slecht slaapt!
-Oh ik weet precies over wie je het hebt!
Fictief, illustratief gesprek
Ik herken het wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik daar zenuwachtig van word. En uiteindelijk valt het mee (dat kan ik nu al zeggen), maar me druk maken om dingen waar ik me niet druk over hoef te maken is een beetje mijn "ding"
.
Ken je Erik?
-Wie?
Gewoon een schone boxer aantrekken uit voorzorgquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, gewoon leren kennen is het hoofddoel. Alles wat meer is, is mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon een schone boxer aantrekken uit voorzorg
Het wordt vast harstikke leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ken je Erik?
-Wie?
Ik probeer hem juist te helpen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
Maak die jongen nou niet zenuwachtig
Schijt aan de wereld Erik.
En schijt aan die gast als hij je niet leuk/aardig/whatever vindt.
Voor hem tien anderen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor
Ik kon me vroeger ook heel erg druk maken om niks (omdat ik dan dacht dat mensen wel eens onaardig over me konden denken enzovoorts...) Maar het is gewoon zo dat er altijd wel mensen zijn die onaardig over je denken. En dat is zonde voor hen; dan zullen ze nooit inzien dat je eigenlijk heel leuk bent. Dus richt je op de mensen die je leuk, aardig en lief vinden (wij) en vergeet alle anderen. Dan kom je er vanzelf achter dat je gewoon leuk bent, en de moeite waard, en dan is het leven een stuk makkelijker
Voor Erik 10 anderen? En zo spreek jij iemand moed toe?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
Maak die jongen nou niet zenuwachtig
Schijt aan de wereld Erik.
En schijt aan die gast als hij je niet leuk/aardig/whatever vindt.
Voor hem tien anderen.
Serieus, nog steeds?quote:
Ga spontaan mijn kasten opruimen.quote:
Ja, inderdaad! Als je iedereen te vriend wilt houden/maken dan ga je er zelf onderdoor. Dus dan kan je beter je aandacht steken in de leuke mensen, en de rest links laten liggen (respecteren en in hun waarde laten, maar geen energie aan besteden)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat dus. Je moet je natuurlijk wel een beetje
gedragen maar je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
Helaasch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |