Dat kan ik sowieso elke week.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En je kon je minnaar ook eens thuis uitnodigen zonder bang te zijn betrapt te worden!
Dirk is one lucky guy!quote:
Oh, die zag ik niet aankomen.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die zag ik niet aankomen.
Ik dacht dat je/men een andere naam zou noemen
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand zich afvraagt hoeveel uur ik geslapen heb: 2.
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzoquote:
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzo.
Stop daar eens mee danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak. Vast weer omdat ik me over vanalles druk maak enzo.
College, om 11 uur moet ik vertrekken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook wel
Wat zijn je plannen voor vandaag? Ga je ook nog even wat zon/daglicht pakken?![]()
Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaarsquote:Of word anders ook gewoon mijn minnaar!
Ben je meteen van dat homo-gedoe af!Of niet, natuurlijk
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je te druk, maar dat weet je zelf ook wel
Wat zijn je plannen voor vandaag? Ga je ook nog even wat zon/daglicht pakken?![]()
Of word anders ook gewoon mijn minnaar!
Ben je meteen van dat homo-gedoe af!Of niet, natuurlijk
![]()
Nog wel wat leuks op de planning voor de komende avond/weekend??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
College, om 11 uur moet ik vertrekken..
[..]
Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaars. We blijven wel gewoon BFF's
.
Goed zoquote:
Vast niet de hele dag. Fripse neus FTW!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
College, om 11 uur moet ik vertrekken..
quote:Pass, je bent een te afgelikte boterham met al je minnaars. We blijven wel gewoon BFF's
.
Vonden ze je tactloos ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik heb mijn eerste compliment alweer binnen "tactloos"
Hee, een Owl of Approval!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh, kijk wat Zwabber gemaakt heeft.
Loveless blij, ik blij.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nog wel wat leuks op de planning voor de komende avond/weekend??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |