Veel succes met je examen morgen, ik hoop dat je zakt, vervolgens geen baan kan vinden en dus je internetverbinding niet meer kan betalen, ook niet bij de bieb!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Veel succes met je examen morgen, ik hoop dat je zakt, vervolgens geen baan kan vinden en dus je internetverbinding niet meer kan betalen, ook niet bij de bieb!
Ik voel de liefde!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Veel succes met je examen morgen, ik hoop dat je zakt, vervolgens geen baan kan vinden en dus je internetverbinding niet meer kan betalen, ook niet bij de bieb!
Waar blijf je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Succes met de vingers?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel de liefde!
Trust!
Jij ook Tombolalala!
Succes met de vingers!
Er was toch iets met jou en Dirkh en twee vingers?quote:
Succes, ouwe bijgieterd! En veel plezier!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Ik ga nog ff bijgieten, toiletteren en dan cadeautje geven
Ga ik doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes, ouwe bijgieterd! En veel plezier!
Doe hem een smakkerd van me!
NEEEEEEEE Dat was huppelmuts ofzo!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was toch iets met jou en Dirkh en twee vingers?
Véél water drinken Tombola!
Uiltje voor de schrik?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEE Dat was huppelmuts ofzo!!!
Ll deed net alsof ik dat was...
JIJ! Door jou heb ik nu een raar imagoquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiltje voor de schrik?
[ afbeelding ]
Ja watquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ! Door jou heb ik nu een raar imago
IK OOK NIET!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat![]()
Ik post niet ineens dat ik met 2 vingers in m'n k*t lig
ok... dan kan ik weer rustig gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waarmee je dus impliceert dat het wel zo is, maar je het louter hier niet post
Tnxquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Gefeliciteerd Ing
En m'n uil krijgt al volgelingen!
[..]
Het gaat eeeenig worden; het is een heel groot park met fabriek, distributiecentrum, hotel, allemaal cafeetjes en restaurantjes....ik ga me ook wel vermakenquote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh DirkH....hij heeft een rondleiding door de Warsteinerfabriek gekregen inclusief een overnachting in het Warsteinerhotel.
Uiteraard onder liefdevolle begeleiding van ikke en z'n beste vriend gaat ook mee.
Ik vind het zo leuk bedacht van mezelf
Wil je met me trouwen? Jij begrijpt mannen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh DirkH....hij heeft een rondleiding door de Warsteinerfabriek gekregen inclusief een overnachting in het Warsteinerhotel.
Uiteraard onder liefdevolle begeleiding van ikke en z'n beste vriend gaat ook mee.
Wat een goed idee Ing! Zou daar echt never niet opgekomen zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |