A lot of fuzz about nothing dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja niks, ik zag die foto van die uil in een ander topic. Ik ging hem hier posten en heb hem 'Owl of Disapproval' gedoopt omdat-ie zo schreeuwt.
Verder heb ik hem een topic in ONZ gegeven
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja niks, ik zag die foto van die uil in een ander topic. Ik ging hem hier posten en heb hem 'Owl of Disapproval' gedoopt omdat-ie zo schreeuwt.
Dus je hebt hem uit een ander topic! DIEF!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
IK HEB 'M GEADOPTEERD JA. BIJ MIJ VOELT HIJ ZICH THUISquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je hebt hem uit een ander topic! DIEF!
Hij kijkt niet heel blij anders...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK HEB 'M GEADOPTEERD JA. BIJ MIJ VOELT HIJ ZICH THUIS
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kijkt niet heel blij anders...
Daar kijkt ie niet blijer hoorquote:
EEN UILTJE KNAPPEN JAJAJA!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef JJH het volgende:
Ik word er ook niet blij van. Ik drink mijn koffie op en dan ga ik maar weer.
Wij zijn gewoon niet zo owl-minded als jijquote:
Hou je hier ook van dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ok.
Zal ik 'm maar in z'n kooitje stoppen dan
NOEOEOEOEOEOEOEOEOESSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ok.
Zal ik 'm maar in z'n kooitje stoppen dan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat kutnummer
wen plennit urffffffff turnnnnnnnnnnnnnns
aaaaaaarhghghgg![]()
Ok thats it. Ik heb het gehad met die kut uilen
Meneer de Uil?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
NOEOEOEOEOEOEOEOEOESSSSSSSSSSSSSSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |