abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78767263
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee echt, ook net zo belachelijk. Men pretendeert het belang van de kiezer voor te hebben, nou... niet dus. Want anders ga je niet bij voorbaat al mensen uitsluiten.
Wilders heeft duidelijk geroepen - en je mag van hem vinden wat je wilt - dat er te praten valt over veel zaken, behalve over de AOW. Dat dat voor hem een breekpunt is. En als er anderen niet eens willen práten, dan is dat niet in het belang van de kiezer, dan is dat je reinste arrogantie.

Ga gewoon in gesprek, dan kan je daarna met opgeheven hoofd zeggen dat er teveel strijdpunten waren en dat er geen mogelijkheid was en kan Wilders ook geen Calimero spelen
Precies dat dus. Nu is z'n kracht dat hij een beetje de enfant terrible is en Den Haag barst van achterkamertjespolitiek en ons kent ons. En dat bevestigen ze zo alleen maar.

En in weze doen ze wat Wilders met bepaalde bevolkingsgroepen wil doen, gewoon op voorhand uitsluiten
Je hebt volgens mij sowieso democratie niet zo goed begrepen als je al ruim vóór verkiezingen en zonder met iemand gepraat te hebben al roept dat je daar noooooit mee gaat samenwerken
pi_78767299
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee echt, ook net zo belachelijk. Men pretendeert het belang van de kiezer voor te hebben, nou... niet dus. Want anders ga je niet bij voorbaat al mensen uitsluiten.
Wilders heeft duidelijk geroepen - en je mag van hem vinden wat je wilt - dat er te praten valt over veel zaken, behalve over de AOW. Dat dat voor hem een breekpunt is. En als er anderen niet eens willen práten, dan is dat niet in het belang van de kiezer, dan is dat je reinste arrogantie.

Ga gewoon in gesprek, dan kan je daarna met opgeheven hoofd zeggen dat er teveel strijdpunten waren en dat er geen mogelijkheid was en kan Wilders ook geen Calimero spelen
Het wordt alleen maar "erger" natuurlijk he, als ze PVV gaan uitsluiten... Dan heb je bij de volgende verkiezingen (die dan vast weer eerder komen dan over 4 jaar ) nog meer mensen die op de PVV gaan stemmen... En meer als zijnde "tegen de rest"... Laat Wilders lekker regeren inderdaad, of in elk geval meedoen in de gesprekken...
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoi Goud?
St Patrick's Day ofzo
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_78767310
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, zeker als LR wel gewoon de deur open zet zelf aanraad een onafhankelijke informateur aan de slag te laten gaan zodat ze toch kunnen kijken of ze coalitie kunnen vormen met de PvdA
Je zit in de politiek juist om al dat geëmmer aan te kunnen, dus ik snap ze ook niet Alsof je denkt dat je alleen met je favo buurtjes aan de slag kunt En de partijen die dan vaak de "mindere" naam hebben zijn vaak wel bereid om samen wat gaan doen, ook weer zoiets.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_78767319
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Het feit dat de PvdA zelfs die onafhankelijk informateur heeft geweigerd zou voor een flinke draai om de oren van de Burgemeester moeten zorgen.
Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan geven
pi_78767338
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Het feit dat de PvdA zelfs die onafhankelijk informateur heeft geweigerd zou voor een flinke draai om de oren van de Burgemeester moeten zorgen.
Ja, zou wel stoer zijn als ie dat doet... Maar ik zie het somber in eigenlijk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 maart 2010 @ 11:40:57 #181
163650 Greys
pi_78767410
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan geven
Ja, dabedoellik
Hij mag geen partijpolitiek bedrijven, maar dan mag hij de PvdA dus wel verplichten om met een informateur aan de slag te gaan, lijkt me. Anders wordt het weer een never ending gejank, met dank aan de PvdA.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78767416
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:

St Patrick's Day ofzo

Ah ik zie het Straks even kijken hoe het werkt
pi_78767476
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, zou wel stoer zijn als ie dat doet... Maar ik zie het somber in eigenlijk
Ben wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen eerlijk gezegd.
Het is toch onnozel dat er niet naar de kiezers dreigt geluisterd te gaan worden..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_78767508
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doet ie dat echt?
pi_78767527
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:

Het is toch onnozel dat er niet naar de kiezers dreigt geluisterd te gaan worden..

Idd En dan wél mekkeren dat de opkomst nooit leuk is, maar hey komen er iets meer mensen in een bepaalde streek, dan is het niet oke want ze waaien niet de kant op van de mensen in kwestie
pi_78767605
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar ja, dat is inmiddels wel vaker... Dus op zich snap ik sommige mensen wel die niet gaan stemmen... (nou heeft niet stemmen natuurlijk helemaal geen zin, maar ik snap wel dat je het idee hebt dat het stiekem niet uit maakt... )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 maart 2010 @ 11:46:16 #187
163650 Greys
pi_78767615
Ow, dit is slecht voor mijn bloeddruk

Tijdens de aanloop naar verkiezingen toe allemaal de bek vol hebben van 'wij doen dit-en-dit allemaal voor onze kiezers' en de verkiezing is nog geen 10 seconden afgelopen en ze zijn heel de kiezers vergeten en gaan alleen nog voor eigen belang. Als het niet zo treurig was, was het pure comedy
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78767641
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Doet ie dat echt?
Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.
pi_78767706
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar ja, dat is inmiddels wel vaker... Dus op zich snap ik sommige mensen wel die niet gaan stemmen... (nou heeft niet stemmen natuurlijk helemaal geen zin, maar ik snap wel dat je het idee hebt dat het stiekem niet uit maakt... )
Nee dan begrijp ik het nog niet dat mensen niet gaan, is gewoon gemakzucht, alsof er nooit iets verandert... Nee niet in 1 dag nee
pi_78767713
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:

Tijdens de aanloop naar verkiezingen toe allemaal de bek vol hebben van 'wij doen dit-en-dit allemaal voor onze kiezers' en de verkiezing is nog geen 10 seconden afgelopen en ze zijn heel de kiezers vergeten en gaan alleen nog voor eigen belang. Als het niet zo treurig was, was het pure comedy
Adem in Adem uit he!
Zullen we een politieke partij oprichten anders (aangezien je die kalender niet wilt )
Dat we FF-partij heten en ALTIJD naar onze kiezers luisteren?
pi_78767720
quote:

Dat is al jaren zo grootste deel volgt het verkiezingsprogramma geeneens meer.
pi_78767730
quote:

Ik heb nog wat telefoontjes waarbij je je af kunt reageren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 maart 2010 @ 11:49:34 #193
163650 Greys
pi_78767756
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.
Pochen in Parijs is niets mis mee, als de start van de Tour in je stad is. Vind ik dan persoonlijk.
En hij is ook maar een mens, hij zal ook wel eens verkeerde uitspraken doen. Dat ie in zijn geboorteland op vakantie wil, alleen maar normaal.

Maar grow some balls, please
Grijp die PvdA in het nekvel, zet ze met een glas ranja aan tafel met die informateur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78767760
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee dan begrijp ik het nog niet dat mensen niet gaan, is gewoon gemakzucht, alsof er nooit iets verandert... Nee niet in 1 dag nee
Nee, ik zou zelf ook nooit niet gaan... Maar ik snap dat als je misschien iets minder goed erover nadenkt dat je dan echt gelooft dat het geen zin heeft
pi_78767773
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hmm ws was ik toen nog stof ana het happen heb er niets van meegekregen.
Niet bijdehand iig.
pi_78767813
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Pochen in Parijs is niets mis mee, als de start van de Tour in je stad is. Vind ik dan persoonlijk.
En hij is ook maar een mens, hij zal ook wel eens verkeerde uitspraken doen. Dat ie in zijn geboorteland op vakantie wil, alleen maar normaal.

Grijp die PvdA in het nekvel, zet ze met een glas ranja aan tafel met die informateur.

pi_78767884
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vooral die ranja inderdaad... Met een rietje...
pi_78767898
even weg, kind halen
pi_78768101
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Greys het volgende:

Dat klinkt heel raar.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 maart 2010 @ 12:04:51 #200