Precies dat dus. Nu is z'n kracht dat hij een beetje de enfant terrible is en Den Haag barst van achterkamertjespolitiek en ons kent ons. En dat bevestigen ze zo alleen maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt, ook net zo belachelijk. Men pretendeert het belang van de kiezer voor te hebben, nou... niet dus. Want anders ga je niet bij voorbaat al mensen uitsluiten.
Wilders heeft duidelijk geroepen - en je mag van hem vinden wat je wilt - dat er te praten valt over veel zaken, behalve over de AOW. Dat dat voor hem een breekpunt is. En als er anderen niet eens willen práten, dan is dat niet in het belang van de kiezer, dan is dat je reinste arrogantie.
Ga gewoon in gesprek, dan kan je daarna met opgeheven hoofd zeggen dat er teveel strijdpunten waren en dat er geen mogelijkheid was en kan Wilders ook geen Calimero spelen
Het wordt alleen maar "erger" natuurlijk he, als ze PVV gaan uitsluiten... Dan heb je bij de volgende verkiezingen (die dan vast weer eerder komen dan over 4 jaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt, ook net zo belachelijk. Men pretendeert het belang van de kiezer voor te hebben, nou... niet dus. Want anders ga je niet bij voorbaat al mensen uitsluiten.
Wilders heeft duidelijk geroepen - en je mag van hem vinden wat je wilt - dat er te praten valt over veel zaken, behalve over de AOW. Dat dat voor hem een breekpunt is. En als er anderen niet eens willen práten, dan is dat niet in het belang van de kiezer, dan is dat je reinste arrogantie.
Ga gewoon in gesprek, dan kan je daarna met opgeheven hoofd zeggen dat er teveel strijdpunten waren en dat er geen mogelijkheid was en kan Wilders ook geen Calimero spelen
St Patrick's Day ofzoquote:
Je zit in de politiek juist om al dat geëmmer aan te kunnen, dus ik snap ze ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zeker als LR wel gewoon de deur open zet zelf aanraad een onafhankelijke informateur aan de slag te laten gaan zodat ze toch kunnen kijken of ze coalitie kunnen vormen met de PvdA
Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan gevenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat de PvdA zelfs die onafhankelijk informateur heeft geweigerd zou voor een flinke draai om de oren van de Burgemeester moeten zorgen.
Ja, zou wel stoer zijn als ie dat doet... Maar ik zie het somber in eigenlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat de PvdA zelfs die onafhankelijk informateur heeft geweigerd zou voor een flinke draai om de oren van de Burgemeester moeten zorgen.
Ja, dabedoellikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan geven![]()
quote:
Ben wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zou wel stoer zijn als ie dat doet... Maar ik zie het somber in eigenlijk
Doet ie dat echt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, de burgemeester is meer voor de show en paradeert liever door Parijs en weet ik waar en pocht een beetje met 'Eerste Marrokaanse Burgemeester van Europa'. Dat hij geen ruggegraat heeft is al eerder gebleken vind ik. En sowieso mag hij geen partijpolitiek bedrijven als burgemeester, maar dat word wel erg lastig als je als PvdA'er dan nu de PvdA een uitbrander moet gaan geven
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
Het is toch onnozel dat er niet naar de kiezers dreigt geluisterd te gaan worden..
Maar ja, dat is inmiddels wel vaker... Dus op zich snap ik sommige mensen wel die niet gaan stemmen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is toch onnozel dat er niet naar de kiezers dreigt geluisterd te gaan worden..
Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.quote:
Nee dan begrijp ik het nog niet dat mensen niet gaan, is gewoon gemakzucht, alsof er nooit iets verandert... Nee niet in 1 dag neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, dat is inmiddels wel vaker... Dus op zich snap ik sommige mensen wel die niet gaan stemmen...(nou heeft niet stemmen natuurlijk helemaal geen zin, maar ik snap wel dat je het idee hebt dat het stiekem niet uit maakt...
)
Adem in Adem uit he!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ow, dit is slecht voor mijn bloeddruk
Tijdens de aanloop naar verkiezingen toe allemaal de bek vol hebben van 'wij doen dit-en-dit allemaal voor onze kiezers' en de verkiezing is nog geen 10 seconden afgelopen en ze zijn heel de kiezers vergeten en gaan alleen nog voor eigen belang. Als het niet zo treurig was, was het pure comedy
Dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ow, dit is slecht voor mijn bloeddruk
Tijdens de aanloop naar verkiezingen toe allemaal de bek vol hebben van 'wij doen dit-en-dit allemaal voor onze kiezers' en de verkiezing is nog geen 10 seconden afgelopen en ze zijn heel de kiezers vergeten en gaan alleen nog voor eigen belang. Als het niet zo treurig was, was het pure comedy
quote:
Pochen in Parijs is niets mis mee, als de start van de Tour in je stad is. Vind ik dan persoonlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.
Nee, ik zou zelf ook nooit niet gaan... Maar ik snap dat als je misschien iets minder goed erover nadenkt dat je dan echt gelooft dat het geen zin heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan begrijp ik het nog niet dat mensen niet gaan, is gewoon gemakzucht, alsof er nooit iets verandert... Nee niet in 1 dag nee
Hmm ws was ik toen nog stof ana het happen heb er niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah hij liep toen toch te pochen in Parijs (met oog op de Tour-start hier), en er was toen een relletje toen hij op z'n vakantie in Marokko buiten functie toch allerlei uitspraken had gedaan e.d.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Pochen in Parijs is niets mis mee, als de start van de Tour in je stad is. Vind ik dan persoonlijk.
En hij is ook maar een mens, hij zal ook wel eens verkeerde uitspraken doen. Dat ie in zijn geboorteland op vakantie wil, alleen maar normaal.
Maar grow some balls, please
Grijp die PvdA in het nekvel, zet ze met een glas ranja aan tafel met die informateur.
Vooral die ranja inderdaad... Met een rietje...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |