SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nee. Die had ik ook nog wel herkend, klapharrek.quote:
Die denk ik ook, ja.quote:
OW SNAP!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Die had ik ook nog wel herkend, klapharrek.
Wat is een harrek? een scheldwoord in het marocz?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe normaal jij opent dit tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Dickbride het volgende:
[..]
OW SNAP!!!!!
Ben jij ff kort lontje!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is een harrek? een scheldwoord in het marocz?
Hap hap hap.quote:
Ik snap niks van deze post, kan je die even vrij vertalen naar het Nederlands?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef donthate het volgende:
[..]
wat ben j toch leuk opbokken na pixie met der gezeikheb je ok pleinvrees
Schopje MUZ.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
Niemand wil reageren in mijn verkapt request topic.
Met leestekens.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze post, kan je die even vrij vertalen naar het Nederlands?
Het is al opgelost. Biogarde is alleen te lui om hem te sluiten.quote:
Je doet bitchy en arrogant maar je bent wel lelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet straat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde juist posten dat TS een leuk FoBo heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Je doet bitchy en arrogant maar je bent wel lelijk
Maar jij bent een neger.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Je doet bitchy en arrogant maar je bent wel lelijk
Dat.quote:
Boks.quote:
Niet.quote:
Dat kan ik beamen.quote:
Wel. Ik heb laarzen en blousjes en ik zet mijn haar vast met een speldje. En ik heb een keurige bruin leren tas om mijn spulletjes in te doen. En ik spreek altijd met twee woorden. En ik zeg altijd u tegen oudere mensen als we verbaal communiceren. En ik lach altijd heel vriendelijk naar iedereen. Omdat ik gewoon keurig ben.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik wilde juist posten dat TS een leuk FoBo heeft
Laat je tieten zien dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Ik heb laarzen en blousjes en ik zet mijn haar vast met een speldje. En ik heb een keurige bruin leren tas om mijn spulletjes in te doen. En ik spreek altijd met twee woorden. En ik zeg altijd u tegen oudere mensen als we verbaal communiceren. En ik lach altijd heel vriendelijk naar iedereen. Omdat ik gewoon keurig ben.
Maar ik hoorde dat je wel aan fisten doet. Dat past niet in dat rijtje thuis juffrouw!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Ik heb laarzen en blousjes en ik zet mijn haar vast met een speldje. En ik heb een keurige bruin leren tas om mijn spulletjes in te doen. En ik spreek altijd met twee woorden. En ik zeg altijd u tegen oudere mensen als we verbaal communiceren. En ik lach altijd heel vriendelijk naar iedereen. Omdat ik gewoon keurig ben.
Nee, doe ik niet. Ik heb keurige seks.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik hoorde dat je wel aan fisten doet. Dat past niet in dat rijtje thuis juffrouw!
Dit zijn wel meer dan twee woorden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb hem al!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hier is toch ook zo'n hardcore remix van?
Je weet wat ik bedoel. [insert synoniem voor Indo]quote:
picsquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Ik heb keurige seks.
Met mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Ik heb keurige seks.
Ik zou ook nooit zulke foto's maken en ze aan een negert laten zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Pics van sex niet van haar met sex h
Heul niet.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zulke foto's maken en ze aan een negert laten zien.
Oh nu snap je wel dat ik hier blijf he.quote:
Moet ik ook blijven dan? maken we er wat leuks vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu snap je wel dat ik hier blijf he.
Ha-ha, nee, maar dan had ik het ook geweten omdat Mike Oldfield. Baas. En op DVD.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef TheKC het volgende:
Was het deze niet toevallig, en keek je niet toevallig Bassie en Adriaan ipv. voetbal
Ja zo kan ik ook een nummer maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef TheKC het volgende:
Was het deze niet toevallig, en keek je niet toevallig Bassie en Adriaan ipv. voetbal
Ja man.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet ik ook blijven dan? maken we er wat leuks van
VS over drie kwartier. Werkschuw volk.quote:
Waarom typ jij zo gebrekkig?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef donthate het volgende:
ik had 2nutz heel laag zitten maar tering waeen baas is et aan et worden
Nee, jij doet alsof je koning fok bent. Maar volgens de Zangeres Zonder Naam ben je maar een neger.quote:
Hey, dat je hem negert noemt is 1 ding maar niet spotten met dyslexie jongeeehhquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij doet alsof je koning fok bent. Maar volgens de Zangeres Zonder Naam ben je maar een neger.
Jij bent zo lelijk dat je eigenlijk geen mening mag hebben maar vooruitquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij doet alsof je koning fok bent. Maar volgens de Zangeres Zonder Naam ben je maar een neger.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Over een paar jaar jonge, DAN heeft ze pas een attitude dat word niet normaal.quote:
Dude, als je haar lelijk noemt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je eigenlijk geen mening mag hebben maar vooruit
Negers zijn ook lelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je eigenlijk geen mening mag hebben maar vooruit
IK HB SMAAK en loop niet bij iedereen op fok te slijmen met een beetje weldenkend heid vind je haar echt niet mooiquote:
Een neger met smaak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
IK HB SMAAK en loop niet bij iedereen op fok te slijmen met een beetje weldenkend heid vind je haar echt niet mooi
Alleen omdat ze blank is? Racistquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
IK HB SMAAK en loop niet bij iedereen op fok te slijmen met een beetje weldenkend heid vind je haar echt niet mooi
ZEGGEUH! Beetje dimmuh nou he!quote:
Dan ben je een blanke mongool die denkt dat hij zwart is.quote:
Een neger met een mening.quote:
ger.quote:
Jij kan het niet hebben dat ik negergrapjes over je maak en dan ontken je maar dat je een neger bent.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef donthate het volgende:
[..]
TS kan et niet verkroppen dat ze lelijk is
lol over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
ik word juist afgekraakt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lol over smaak valt niet te twistenLeuk hè, als mensen anders denken dan jij
Ga gewoon niet zomaar iemand afkraken.
Voor iemand die niet eens pics van zichzelf in z'n fobo heeft heb je wel een erg grote mond door anderen lelijk te noemen. Post eerst eens pics van jezelf, dan lachen we verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik zou de TS doen. Nachtenlang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben lelijk daarom post ik ze nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor iemand die niet eens pics van zichzelf in z'n fobo heeft heb je wel een erg grote mond door anderen lelijk te noemen. Post eerst eens pics van jezelf, dan lachen we verder.
Lelijk en een neger, je hebt het wel getroffen he. En dan je scheur over mij open doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben lelijk daarom post ik ze niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lelijk en een neger, je hebt het wel getroffen he. En dan je scheur over mij open doen.
Ik ben wat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef donthate het volgende:
en dat al die fokkers je knap vinden dat is niet omdat je echt knap bent die zijn gewoon ja:p je wet wel
Nee, hoor. Ik vind mezelf niet mooi en ik vind mezelf niet lelijk. Ik ben bescheiden en zeker niet arrogant. Maar hey, als jij denkt alles over mij te weten, be my fucking guest.quote:
And yet I do not care.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef donthate het volgende:
en dat al die fokkers je knap vinden dat is niet omdat je echt knap bent die zijn gewoon ja:p je wet wel
Nee, dat vind ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je vindt jezelf tantoespang chicka deze boi weet dat ook!
Wat doe jij hier nog, je bent weggepest.quote:
als je knap was geweest had je et rechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog, je bent weggepest.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef donthate het volgende:
we gaan dit als beschaafde mensen oplossen je laat je tiete zien en zand erover
Hoelaat ga je naar Parijs?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef donthate het volgende:
[..]
als je knap was geweest had je et recht
Oh ok, dan mag het. Proceed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben lelijk daarom post ik ze niet
Ksst.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
o nee dat zijn de fokkers niet maar ik ga na parijs spreek jullie schatjes
ait, have funquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Nu zo mn broer is te lui om op te schieten
Blijf daar maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik wou em inkoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij verpest het voor de rest.
Kijk maar. Wel blijven Fokken he. Ook aldaar.quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Als je homo bent en op negers valt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
neequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Tieteuhhhh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
Neen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef donthate het volgende:
[..]
he he eindelijk wel een mooie vrouw hier
Ik zal eens twee vuisten op je knar jassen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
donthate is baas, die slut moet de bek houduh
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.quote:
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.
quote:
Ja, boeiend meid, je doet maar, maar corrigeren kan je iig niet, dus daarom verwijs ik je daar maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.
Goede en goed is beide goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, boeiend meid, je doet maar, maar corrigeren kan je iig niet, dus daarom verwijs ik je daar maar.
2004 uit in Limburg en omgeving.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Jordan & Baker - Explode
Bek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2004 uit in Limburg en omgeving.
Nu pas boven de rivieren? LOL. Ohja daar luisteren ze liever ROCK en andere alternatieve meuk.
Ja en nu dat het beide goed is, omdat beide goed. Mijn excuses.quote:
NEU. Ik wist de titel niet meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2004 uit in Limburg en omgeving.
Nu pas boven de rivieren? LOL. Ohja daar luisteren ze liever ROCK en andere alternatieve meuk.
Hou je bek, lijer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef senseismurf het volgende:
Het is patat.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
RADIATE SIPMLY THE CANDLE IS BURNING SO LOW FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Joah moar..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wilde alleen helpen.. en ik faalde en nu scheld je me ook nog uit
Het komt wel goed.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
RADIATE SIPMLY THE CANDLE IS BURNING SO LOW FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Sterf.quote:
Eerste helft: Kuyt.quote:
Bio kijkt dezelfde wedstrijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is al opgelost. Biogarde is alleen te lui om hem te sluiten. [ afbeelding ]
In de trant van "op een oude fiets moet je het leren'?quote:
Maar niet eentje met een lekke band en een kapot zadel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de trant van "op een oude fiets moet je het leren'?
Alleen nog te vinden op de Playstation en XBOX.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
waar is Kluivert? En die kleine met die bril
Niet hier.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
waar is Kluivert? En die kleine met die bril
Welk liedje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef -Willempie- het volgende:
Dit gaat niet meer echt over dat liedje of wel?
Het is nu een NED-VS topic.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef -Willempie- het volgende:
Dit gaat niet meer echt over dat liedje of wel?
Dat was n half uur geleden manquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Habbezak het volgende:
wat een gruwelijke panna kreeg vlaar zonet trouwens
Op jouw veld ja?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS DAT DAN?! WAAR KOMT DAT VANDAAN? WAT DOET DIE AMERIKAAN OP MIJN VELD
Het is nog 2-1.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!!!!!1
quote:
Ik dacht een ander veld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn papa heeft als Feyenoorder de Arena opgekocht.
Maar nog steeds facking hard, heeft ie met z'n benen wijdt gelegen vannacht?quote:
EN ZE WINNEN TOCH HAHA. DOEI.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Maar nog steeds facking hard, heeft ie met z'n benen wijdt gelegen vannacht?
Nederland speelt weer eens zoutloos voetbal...
wolvendagen dit topic is bijna al volgepompt gelukkig, wantquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS DAT DAN?! WAAR KOMT DAT VANDAAN? WAT DOET DIE AMERIKAAN OP MIJN VELD
tsja, maar het was niet om aan te zien... net zoals de afgelopen 3 wedstrijdenquote:
Biogarde heeft het al gezien hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef waternet het volgende:
[..]
wolvendagen dit topic is bijna al volgepompt gelukkig, want
donthate heeft jou aangeklaagd in [KLB FB]
Niet zijn eerste klacht tegen mensen in KLB trouwens
Haha dat zei ik ook al tegen hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Biogarde heeft het al gezien hoor.Het zijn toch maar negergrapjes. En donthate is gewoon niet geliefd.
Racist!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef waternet het volgende:
[..]
Haha dat zei ik ook al tegen hem.
Als je snitch wilt zijn, moet je tenminste veel gewicht rond kunnen zwaaien op dit forum. En dat heeft ie niet.
Amateur.![]()
Ik zou hem wel aardig vinden als hij mensen niet zo achter hun rug zwartmaakt.
Hij moet het niet zo serieus nemen allemaal. En niet zo afkraken als iemand het niet met hem eens is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef waternet het volgende:
[..]
Haha dat zei ik ook al tegen hem.
Als je snitch wilt zijn, moet je tenminste veel gewicht rond kunnen zwaaien op dit forum. En dat heeft ie niet.
Prutser.![]()
Ik zou hem wel aardig vinden als hij mensen niet zo achter hun rug zwartmaakt.
Inderdaad. Er staan niet eens tieten in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is dit verdomme nog niet dicht.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is dit verdomme nog niet dicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |