Ik wilde juist posten dat TS een leuk FoBo heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Je doet bitchy en arrogant maar je bent wel lelijk
Maar jij bent een neger.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Je doet bitchy en arrogant maar je bent wel lelijk
Dat.quote:
Boks.quote:
Niet.quote:
Dat kan ik beamen.quote:
Wel. Ik heb laarzen en blousjes en ik zet mijn haar vast met een speldje. En ik heb een keurige bruin leren tas om mijn spulletjes in te doen. En ik spreek altijd met twee woorden. En ik zeg altijd u tegen oudere mensen als we verbaal communiceren. En ik lach altijd heel vriendelijk naar iedereen. Omdat ik gewoon keurig ben.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik wilde juist posten dat TS een leuk FoBo heeft
Laat je tieten zien dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Ik heb laarzen en blousjes en ik zet mijn haar vast met een speldje. En ik heb een keurige bruin leren tas om mijn spulletjes in te doen. En ik spreek altijd met twee woorden. En ik zeg altijd u tegen oudere mensen als we verbaal communiceren. En ik lach altijd heel vriendelijk naar iedereen. Omdat ik gewoon keurig ben.
Maar ik hoorde dat je wel aan fisten doet. Dat past niet in dat rijtje thuis juffrouw!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Ik heb laarzen en blousjes en ik zet mijn haar vast met een speldje. En ik heb een keurige bruin leren tas om mijn spulletjes in te doen. En ik spreek altijd met twee woorden. En ik zeg altijd u tegen oudere mensen als we verbaal communiceren. En ik lach altijd heel vriendelijk naar iedereen. Omdat ik gewoon keurig ben.
Nee, doe ik niet. Ik heb keurige seks.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik hoorde dat je wel aan fisten doet. Dat past niet in dat rijtje thuis juffrouw!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |