quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Als je homo bent en op negers valt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
neequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Tieteuhhhh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
Neen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef donthate het volgende:
[..]
he he eindelijk wel een mooie vrouw hier
Ik zal eens twee vuisten op je knar jassen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
donthate is baas, die slut moet de bek houduh
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.quote:
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.
quote:
Ja, boeiend meid, je doet maar, maar corrigeren kan je iig niet, dus daarom verwijs ik je daar maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.
Goede en goed is beide goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, boeiend meid, je doet maar, maar corrigeren kan je iig niet, dus daarom verwijs ik je daar maar.
2004 uit in Limburg en omgeving.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Jordan & Baker - Explode
Bek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2004 uit in Limburg en omgeving.
Nu pas boven de rivieren? LOL. Ohja daar luisteren ze liever ROCK en andere alternatieve meuk.
Ja en nu dat het beide goed is, omdat beide goed. Mijn excuses.quote:
NEU. Ik wist de titel niet meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2004 uit in Limburg en omgeving.
Nu pas boven de rivieren? LOL. Ohja daar luisteren ze liever ROCK en andere alternatieve meuk.
Hou je bek, lijer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef senseismurf het volgende:
Het is patat.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
RADIATE SIPMLY THE CANDLE IS BURNING SO LOW FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Joah moar..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wilde alleen helpen.. en ik faalde en nu scheld je me ook nog uit
Het komt wel goed.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
RADIATE SIPMLY THE CANDLE IS BURNING SO LOW FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Sterf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |