quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Als je homo bent en op negers valt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
neequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Tieteuhhhh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
Neen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef donthate het volgende:
[..]
he he eindelijk wel een mooie vrouw hier
Ik zal eens twee vuisten op je knar jassen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
donthate is baas, die slut moet de bek houduh
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.quote:
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |