Dit zijn wel meer dan twee woorden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Ik heb laarzen en blousjes en ik zet mijn haar vast met een speldje. En ik heb een keurige bruin leren tas om mijn spulletjes in te doen. En ik spreek altijd met twee woorden. En ik zeg altijd u tegen oudere mensen als we verbaal communiceren. En ik lach altijd heel vriendelijk naar iedereen. Omdat ik gewoon keurig ben.
Heb hem al!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hier is toch ook zo'n hardcore remix van?
Je weet wat ik bedoel. [insert synoniem voor Indo]quote:
picsquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Ik heb keurige seks.
Met mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Ik heb keurige seks.
Ik zou ook nooit zulke foto's maken en ze aan een negert laten zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Pics van sex niet van haar met sex h
Heul niet.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zulke foto's maken en ze aan een negert laten zien.
Oh nu snap je wel dat ik hier blijf he.quote:
Moet ik ook blijven dan? maken we er wat leuks vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu snap je wel dat ik hier blijf he.
Ha-ha, nee, maar dan had ik het ook geweten omdat Mike Oldfield. Baas. En op DVD.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef TheKC het volgende:
Was het deze niet toevallig, en keek je niet toevallig Bassie en Adriaan ipv. voetbal
Ja zo kan ik ook een nummer maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef TheKC het volgende:
Was het deze niet toevallig, en keek je niet toevallig Bassie en Adriaan ipv. voetbal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |