Dan ben je een blanke mongool die denkt dat hij zwart is.quote:
Een neger met een mening.quote:
ger.quote:
Jij kan het niet hebben dat ik negergrapjes over je maak en dan ontken je maar dat je een neger bent.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef donthate het volgende:
[..]
TS kan et niet verkroppen dat ze lelijk is
lol over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
IK HB SMAAK en loop niet bij iedereen op fok te slijmen met een beetje weldenkend heid vind je haar echt niet mooi
ik word juist afgekraakt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lol over smaak valt niet te twistenLeuk hè, als mensen anders denken dan jij
Ga gewoon niet zomaar iemand afkraken.
Voor iemand die niet eens pics van zichzelf in z'n fobo heeft heb je wel een erg grote mond door anderen lelijk te noemen. Post eerst eens pics van jezelf, dan lachen we verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik zou de TS doen. Nachtenlang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben lelijk daarom post ik ze nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor iemand die niet eens pics van zichzelf in z'n fobo heeft heb je wel een erg grote mond door anderen lelijk te noemen. Post eerst eens pics van jezelf, dan lachen we verder.
Lelijk en een neger, je hebt het wel getroffen he. En dan je scheur over mij open doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben lelijk daarom post ik ze niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lelijk en een neger, je hebt het wel getroffen he. En dan je scheur over mij open doen.
Ik ben wat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef donthate het volgende:
en dat al die fokkers je knap vinden dat is niet omdat je echt knap bent die zijn gewoon ja:p je wet wel
Nee, hoor. Ik vind mezelf niet mooi en ik vind mezelf niet lelijk. Ik ben bescheiden en zeker niet arrogant. Maar hey, als jij denkt alles over mij te weten, be my fucking guest.quote:
And yet I do not care.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef donthate het volgende:
en dat al die fokkers je knap vinden dat is niet omdat je echt knap bent die zijn gewoon ja:p je wet wel
Nee, dat vind ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je vindt jezelf tantoespang chicka deze boi weet dat ook!
Wat doe jij hier nog, je bent weggepest.quote:
als je knap was geweest had je et rechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog, je bent weggepest.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef donthate het volgende:
we gaan dit als beschaafde mensen oplossen je laat je tiete zien en zand erover
Hoelaat ga je naar Parijs?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef donthate het volgende:
[..]
als je knap was geweest had je et recht
Oh ok, dan mag het. Proceed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben lelijk daarom post ik ze niet
Ksst.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
o nee dat zijn de fokkers niet maar ik ga na parijs spreek jullie schatjes
ait, have funquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Nu zo mn broer is te lui om op te schieten
Blijf daar maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik wou em inkoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij verpest het voor de rest.
Kijk maar. Wel blijven Fokken he. Ook aldaar.quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Als je homo bent en op negers valt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
neequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef LennyCole het volgende:
Ben ik nu de enige die zo stom is geweest om dat liedje op te zetten en het nu ook in z'n hoofd heeft...
Tieteuhhhh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Donthate is baas want arnhem en wolvendagen is baas want tieten. Welke kant moet ik kiezen
Neen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef donthate het volgende:
[..]
he he eindelijk wel een mooie vrouw hier
Ik zal eens twee vuisten op je knar jassen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
donthate is baas, die slut moet de bek houduh
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed. Het is "Goed popcorntopic".
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.quote:
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga jij maar verder negers bashen. Ben je goed in.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, taalnazi is er. Ik heb niets gezegd.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.
quote:
Ja, boeiend meid, je doet maar, maar corrigeren kan je iig niet, dus daarom verwijs ik je daar maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers. Tegen donthate wel.
Goede en goed is beide goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, boeiend meid, je doet maar, maar corrigeren kan je iig niet, dus daarom verwijs ik je daar maar.
2004 uit in Limburg en omgeving.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Jordan & Baker - Explode
Bek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2004 uit in Limburg en omgeving.
Nu pas boven de rivieren? LOL. Ohja daar luisteren ze liever ROCK en andere alternatieve meuk.
Ja en nu dat het beide goed is, omdat beide goed. Mijn excuses.quote:
NEU. Ik wist de titel niet meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2004 uit in Limburg en omgeving.
Nu pas boven de rivieren? LOL. Ohja daar luisteren ze liever ROCK en andere alternatieve meuk.
Hou je bek, lijer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef senseismurf het volgende:
Het is patat.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
RADIATE SIPMLY THE CANDLE IS BURNING SO LOW FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Joah moar..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wilde alleen helpen.. en ik faalde en nu scheld je me ook nog uit
Het komt wel goed.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
RADIATE SIPMLY THE CANDLE IS BURNING SO LOW FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Sterf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |