Ja man.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet ik ook blijven dan? maken we er wat leuks van
VS over drie kwartier. Werkschuw volk.quote:
Waarom typ jij zo gebrekkig?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef donthate het volgende:
ik had 2nutz heel laag zitten maar tering waeen baas is et aan et worden
Nee, jij doet alsof je koning fok bent. Maar volgens de Zangeres Zonder Naam ben je maar een neger.quote:
Hey, dat je hem negert noemt is 1 ding maar niet spotten met dyslexie jongeeehhquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij doet alsof je koning fok bent. Maar volgens de Zangeres Zonder Naam ben je maar een neger.
Jij bent zo lelijk dat je eigenlijk geen mening mag hebben maar vooruitquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij doet alsof je koning fok bent. Maar volgens de Zangeres Zonder Naam ben je maar een neger.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Over een paar jaar jonge, DAN heeft ze pas een attitude dat word niet normaal.quote:
Dude, als je haar lelijk noemt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je eigenlijk geen mening mag hebben maar vooruit
Negers zijn ook lelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je eigenlijk geen mening mag hebben maar vooruit
IK HB SMAAK en loop niet bij iedereen op fok te slijmen met een beetje weldenkend heid vind je haar echt niet mooiquote:
Een neger met smaak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
IK HB SMAAK en loop niet bij iedereen op fok te slijmen met een beetje weldenkend heid vind je haar echt niet mooi
Alleen omdat ze blank is? Racistquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef donthate het volgende:
[..]
IK HB SMAAK en loop niet bij iedereen op fok te slijmen met een beetje weldenkend heid vind je haar echt niet mooi
ZEGGEUH! Beetje dimmuh nou he!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |