quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Trollface. het volgende:
Dus ik kijk zo NED-VS
Dus ik kijk zo NED-VS
Ik denk dat jij het toch hiermee begon, hoor.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Die had ik ook nog wel herkend, klapharrek.
En waarom vond jij het nodig om je erin te mengen dan? De reactie was misschien niet lief, maar meer trollerig. Jij echter, schijnt het serieus te nemen.quote:
Nee, jij bent leuk. Slappe zak hooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef donthate het volgende:
Dus ik kijk zo NED-VS
Volledig door slaat dat wijf.. ja en ik ook maar vind je et gek als je ziet wat ze allemaal zegt
Dus omdat ik tegen iemand anders klapharrek zeg, ga jij in de aanval tegen mij. Dan begin jij. Dan zit jij fout. Niet ik.quote:
He makes a valid pointquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:03 schreef Broekpaling het volgende:
Kan die topic braak van politieke bende niet in POL?
Toen Sven Kramer de mist in ging moest er ook een Centraal Topic komen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Adelante het volgende:
Waarom? Als er voetbal op tv is, klaagt men over scheidsrechters, supporters en clubs. Als er verkiezingen zijn geweest is het mogelijk om klachten te hebben over politieke issues.
Als je deze bedoelt, ligt het aan jou jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ligt nou aan mij of is mij topic verdwenen???
dat was de 2e :p daarvoor had ik er ook een geopend maar die was opeens foetsiequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, ligt het aan jou ja
Wilders de nieuwe Hitler noemen!?
dank je wel swarmahoer en ben je ook aant genieten van het weer?quote:
je maar ik vraag nu even de mening van echte modsquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef zquing het volgende:
ik vind van wel
ga ik zo doen, net klaar met mn slotjesronde, moest eerst ff wat etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |