Dan kan diequote:
Geen edit nodig mijns inziens. Er worden hardere grappen gemaakt dan een donker meisje vergelijken met een aap.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
Tros Opgelicht - Datingsite
Racisme in topic door 2users
Oke ja ik zelf zit er ook niet zo mee maar der zat ook een donker meisje in kan me voorstellen dat het kwetsend is maar toch bedankt voor je uitlegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen edit nodig mijns inziens. Er worden hardere grappen gemaakt dan een donker meisje vergelijken met een aap.
tja, ik moet ook wel eens naar collegequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
K.
Tnx. Jij doet tenminste niet bot, in tegenstelling tot Shoarmaboer.
heel stroef, het is watquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Agiath het volgende:
Stroef, zomaar mijn topic over wilders sluiten
die hielp ff mee opruimenquote:
Ik dacht aan een carrière switch maar zo te horen moet ik dat maar uit mijn hoofd zettenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht aan een carrière switch maar zo te horen moet ik dat maar uit mijn hoofd zetten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Trollface. het volgende:
Dus ik kijk zo NED-VS
Dus ik kijk zo NED-VS
Ik denk dat jij het toch hiermee begon, hoor.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Die had ik ook nog wel herkend, klapharrek.
En waarom vond jij het nodig om je erin te mengen dan? De reactie was misschien niet lief, maar meer trollerig. Jij echter, schijnt het serieus te nemen.quote:
Nee, jij bent leuk. Slappe zak hooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef donthate het volgende:
Dus ik kijk zo NED-VS
Volledig door slaat dat wijf.. ja en ik ook maar vind je et gek als je ziet wat ze allemaal zegt
Dus omdat ik tegen iemand anders klapharrek zeg, ga jij in de aanval tegen mij. Dan begin jij. Dan zit jij fout. Niet ik.quote:
He makes a valid pointquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:03 schreef Broekpaling het volgende:
Kan die topic braak van politieke bende niet in POL?
Toen Sven Kramer de mist in ging moest er ook een Centraal Topic komen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Adelante het volgende:
Waarom? Als er voetbal op tv is, klaagt men over scheidsrechters, supporters en clubs. Als er verkiezingen zijn geweest is het mogelijk om klachten te hebben over politieke issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |