is al gedaan, geen kloon van een gebande iigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef postmortum het volgende:
Shirley92 : kloonscan bitte
kijken jullie niet op kloons van andere usersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef zquing het volgende:
[..]
is al gedaan, geen kloon van een gebande iig
Maar op rellen en kutten met een kloon kan toch ook wat aanggedaan wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef zquing het volgende:
[..]
is al gedaan, geen kloon van een gebande iig
Dan kan diequote:
Geen edit nodig mijns inziens. Er worden hardere grappen gemaakt dan een donker meisje vergelijken met een aap.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
Tros Opgelicht - Datingsite
Racisme in topic door 2users
Oke ja ik zelf zit er ook niet zo mee maar der zat ook een donker meisje in kan me voorstellen dat het kwetsend is maar toch bedankt voor je uitlegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen edit nodig mijns inziens. Er worden hardere grappen gemaakt dan een donker meisje vergelijken met een aap.
tja, ik moet ook wel eens naar collegequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
K.
Tnx. Jij doet tenminste niet bot, in tegenstelling tot Shoarmaboer.
heel stroef, het is watquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Agiath het volgende:
Stroef, zomaar mijn topic over wilders sluiten
die hielp ff mee opruimenquote:
Ik dacht aan een carrière switch maar zo te horen moet ik dat maar uit mijn hoofd zettenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht aan een carrière switch maar zo te horen moet ik dat maar uit mijn hoofd zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |