quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
NietEen woeste holbewoner is een viking-warrior die met beren en leeuwen vecht en ze vilt om er kleding mee te maken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef IkBenOzan het volgende:
Mag je tegenwoordig ook trouwen met een aap?
Omg omg omg, ik heb echt heel veel huisdieren in fotoboeken gezien, maar jouw huisdier is mij toch wel een geval apartquote:
Dankje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Omg omg omg, ik heb echt heel veel huisdieren in fotoboeken gezien, maar jouw huisdier is mij toch wel een geval apartWat een vage apenbeest heb jij
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom voelen negers zich altijd aangesproken als er gesproken wordt over apen?
Geef ze een banaan!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
IK ben blank en vind dit ook nergens opslaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Die bestaan ook ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
IK ben blank en vind dit ook nergens opslaan
HAHAHA JE ZEI AAP MAAR JE BEDOELDE ZEKER DIE NEGERIN HE?!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef IkBenOzan het volgende:
Mag je tegenwoordig ook trouwen met een aap?
Waar heeft het daar mee te maken? Je opmerking is gewoon kut.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Moge Penisbaard in jouw kont pissen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHAHA JE ZEI AAP MAAR JE BEDOELDE ZEKER DIE NEGERIN HE?!!!!![]()
![]()
IK MOEST ZO HARD LACHEN JIJ BENT FUCKING GRAPPIG
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Moge Penisbaard in jouw kont pissen.
Wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken bewogen niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Penisbaardquote:
Waarom ben jij een mongool?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |