Ook datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
Zegt degene die zijn usernaam heeft gejat van een VVD-er
Ik denk dat ik op FOK! meer users met Wilders UI's tegen ben gekomen dan D66 usericons.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
En het aparte is ook dat alleen potentiële D66 stemmers zich van deze trend bedienen.
Ik heb nieuws voor je, Bolkestein (let op het verschil in spelling) doet al lang niet meer mee in de Nederlandse politiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
Zegt degene die zijn usernaam heeft gejat van een VVD-er
nou, nou dat maakt een wereld van verschil, nu ga ik echt met een gerust hart slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, Bolkestein (let op het verschil in spelling) doet al lang niet meer mee in de Nederlandse politiek.
Hij neemt juist het voortouw in om ideeën van anderen te bestrijden in plaats van zelf met een doordacht verhaal te komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
En pechtold doet daar al een aantal jaar niet meer aan mee.
Waarom zijn het vooral D66 aanhangers die het doen dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef thettes het volgende:
Daarnaast vind ik het echt geen probleem als mensen op die manier laten zien dat ze een weldenkende en redelijke partij aanhangen. En als jij D66 als "hip" ervaart dan zullen ze ongetwijfeld iets goed hebben gedaan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom zijn het vooral D66 aanhangers die het doen dan?![]()
Hij is tenminste een echte liberaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij neemt juist het voortouw in om ideeën van anderen te bestrijden in plaats van zelf met een doordacht verhaal te komen.
Ten eerste heeft D66 wél een duidelijk programma, dat weet jij net zo goed als ik. Ga gewoon eens naar d66.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij neemt juist het voortouw in om ideeën van anderen te bestrijden in plaats van zelf met een doordacht verhaal te komen.
Dan is het dus voor Pechtold een kleine stap om eens uit dat vaatje te gaan tappen. Maar daarin lijkt hij ineens veel minder succesvol zoals gisteren bleek bij het EFR-debat bij EenVandaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef thettes het volgende:
Ten eerste heeft D66 wél een duidelijk programma, dat weet jij net zo goed als ik. Ga gewoon eens naar d66.nl
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef tho_Omas het volgende:
D66 is de Wayfarer onder de politieke partijen.
Ik snap hem niet......quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef tho_Omas het volgende:
D66 is de Wayfarer onder de politieke partijen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |