quote:
quote:
goed topic hequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee dit is wel topicwaardig zeker zquing![]()
godallemachtig wat een machtsmisbruik
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef zquing het volgende:
Dat is toch onwerkbaar, 13 pagina's voor een topic
Klacht: zie TT
Samenvatting: zie TT
Hij heeft ook wel wat weg van een Chinees, die zijn erg goed in censuur enzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee dit is wel topicwaardig zeker zquing![]()
godallemachtig wat een machtsmisbruik
En ik vond jou nog wel een goede mod als 1 van de weinige hierquote:
Dat is een goeie!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Frollo het volgende:
Vanwege de onzalige beslissing om de OP niet als post mee te tellen, heb ik 'm ingesteld op 101 p/p.
check hem dan ook na 20 seconde aan het werk in de hemaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel wat weg van een Chinees, die zijn erg goed in censuur enzo
Nu niet meer danquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik vond jou nog wel een goede mod als 1 van de weinige hier
Een beetje nogquote:
Ik vind hem juist de irritantstequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik vond jou nog wel een goede mod als 1 van de weinige hier
Ik had een goed topic over dat waternet eigelijk phpmystyle is, maar blijkbaar mag dat niet gezegt worden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind hem juist de irritantste![]()
Maar waarom heb jij daar last van Zquing
Als mensen quoten en ik klik om terug te kijken dan heb ik ook opeens 25 posts per pagina.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind hem juist de irritantste![]()
Maar waarom heb jij daar last van Zquing
Liever geen topics over specifieke users, niet teveel aandacht aan gevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een goed topic over dat waternet eigelijk phpmystyle is, maar blijkbaar mag dat niet gezegt worden.
Waternetquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een goed topic over dat waternet eigelijk phpmystyle is, maar blijkbaar mag dat niet gezegt worden.
Dan moet je bij de dev's zijn, en niet bij de usersquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Als mensen quoten en ik klik om terug te kijken dan heb ik ook opeens 25 posts per pagina.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |