Eerste helft: Kuyt.quote:
Bio kijkt dezelfde wedstrijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is al opgelost. Biogarde is alleen te lui om hem te sluiten. [ afbeelding ]
In de trant van "op een oude fiets moet je het leren'?quote:
Maar niet eentje met een lekke band en een kapot zadel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de trant van "op een oude fiets moet je het leren'?
Alleen nog te vinden op de Playstation en XBOX.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
waar is Kluivert? En die kleine met die bril
Niet hier.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
waar is Kluivert? En die kleine met die bril
Welk liedje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef -Willempie- het volgende:
Dit gaat niet meer echt over dat liedje of wel?
Het is nu een NED-VS topic.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef -Willempie- het volgende:
Dit gaat niet meer echt over dat liedje of wel?
Dat was n half uur geleden manquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Habbezak het volgende:
wat een gruwelijke panna kreeg vlaar zonet trouwens
Op jouw veld ja?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS DAT DAN?! WAAR KOMT DAT VANDAAN? WAT DOET DIE AMERIKAAN OP MIJN VELD
Het is nog 2-1.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!!!!!1
quote:
Ik dacht een ander veld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn papa heeft als Feyenoorder de Arena opgekocht.
Maar nog steeds facking hard, heeft ie met z'n benen wijdt gelegen vannacht?quote:
EN ZE WINNEN TOCH HAHA. DOEI.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Maar nog steeds facking hard, heeft ie met z'n benen wijdt gelegen vannacht?
Nederland speelt weer eens zoutloos voetbal...
wolvendagen dit topic is bijna al volgepompt gelukkig, wantquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
WTF IS DAT DAN?! WAAR KOMT DAT VANDAAN? WAT DOET DIE AMERIKAAN OP MIJN VELD
tsja, maar het was niet om aan te zien... net zoals de afgelopen 3 wedstrijdenquote:
Biogarde heeft het al gezien hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef waternet het volgende:
[..]
wolvendagen dit topic is bijna al volgepompt gelukkig, want
donthate heeft jou aangeklaagd in [KLB FB]
Niet zijn eerste klacht tegen mensen in KLB trouwens
Haha dat zei ik ook al tegen hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Biogarde heeft het al gezien hoor.Het zijn toch maar negergrapjes. En donthate is gewoon niet geliefd.
Racist!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef waternet het volgende:
[..]
Haha dat zei ik ook al tegen hem.
Als je snitch wilt zijn, moet je tenminste veel gewicht rond kunnen zwaaien op dit forum. En dat heeft ie niet.
Amateur.![]()
Ik zou hem wel aardig vinden als hij mensen niet zo achter hun rug zwartmaakt.
Hij moet het niet zo serieus nemen allemaal. En niet zo afkraken als iemand het niet met hem eens is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef waternet het volgende:
[..]
Haha dat zei ik ook al tegen hem.
Als je snitch wilt zijn, moet je tenminste veel gewicht rond kunnen zwaaien op dit forum. En dat heeft ie niet.
Prutser.![]()
Ik zou hem wel aardig vinden als hij mensen niet zo achter hun rug zwartmaakt.
Inderdaad. Er staan niet eens tieten in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is dit verdomme nog niet dicht.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is dit verdomme nog niet dicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |