Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zeer geloofwaardigquote:
ik had gewoon moeten komen na het werk. die cafe's worden zeldzaam.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet te luid van alles en nog wat muziek waar iedereen gewoon naar kan luisteren en gesprekken kan voeren
jij bent ook zoquote:
Qft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
ik vind een kroeg pas fijn als ik rock op de achtergrond hoor
oew die moet ik ook nog hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef FFSletop het volgende:
Niet zo veel spammen, jullie!
Oh en giertje, ik speel Modern Warfare 2
Omdat je niet terugleest, het belangrijskte (of meest verbazende): ik ben niet gepheno'edquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
Wederom een TheeVP.
Hier valt niet aan bij te lezen.
goed idee, tijd voor operatie stofwokquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
ow hier zijn jullie gebleven...
nou weet je wat ik ga naar huis
Zwarte Ruiter in Den Haag heeft dat nog wel maar daar kan je amper gesprek voeren en met 11 in totaal is dat onhandigquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
Ik ook, speel hem nog steedsquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew die moet ik ook nog hebben
deel 1 vond ik geweldig
doe jij de stofwokquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee, tijd voor operatie stofwok
MAG leuker onlinequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef FFSletop het volgende:
Niet zo veel spammen, jullie!
Oh en giertje, ik speel Modern Warfare 2
eensch!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zwarte Ruiter in Den Haag heeft dat nog wel maar daar kan je amper gesprek voeren en met 11 in totaal is dat onhandig
lekker... wat voor restaurant?quote:
nou dan gaan wij al niet stappenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
Ik heb geen PS3, louter een kut computerquote:
goed ideequote:
Lekker, weet je al waar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef Aarti het volgende:
ik ga straks uit eten!
ik ga zowiezo niet naar nederlandstalige kroegenquote:
arm kind!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3, louter een kut computer
ik hou van diverse muziek, niet 1 of 2 genresquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga zowiezo niet naar nederlandstalige kroegen
hardcore wil ik het nog wel voor doen
Hardcorequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik speel voornamelijk ps3quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ook, speel hem nog steeds
Illegaal gedownload, dat wel
Ik vind die Hardcore uit New Kids nog wel grappigquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik luister ook wel werkelijk van alles hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hou van diverse muziek, niet 1 of 2 genres
Ach.. Ik speel samen met vrienden dus zo erg is het nietquote:
arm kind!!quote:misschien zo maar weer ff gamen, al 2 wkn niet gedaan
Ik heb alleen een PS3. En een Wii. En een PSP. En 2 DS Lights. En een DS Phat. Maar die laatste is kapot. Mijn vrouw deed wat lomp met Elite Beat Agentsquote:
in dat cafe werd alles behalve nederlandstalig gedraaitquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik luister ook wel werkelijk van alles hoor
maar zoals frans bauer en dat soort muziek krijg ik gewoon echt koppijn van
quote:
ik heb dan pc ps2 en 3 snes en een gamecubequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PS3. En een Wii. En een PSP. En 2 DS Lights. En een DS Phat. Maar die laatste is kapot. Mijn vrouw deed wat lomp met Elite Beat AgentsNu zit er erover te denken om het schermpje te gebruiken als tv in mijn modelspoorlandschap. Je kent ze wel, die megaplasma's die op een groot kruispunt hangen. Toch een beetje Tokio
Maar dan moet ik eerst zo goed als alle elekronica er uit mollen , want zo past het zeker niet
dat klinkt al heel wat beterquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in dat cafe werd alles behalve nederlandstalig gedraait
is nog al en wat meer beschaafde, voor wat beter opgeleide (eet) cafe die zijn eigen taarten maakt
psp,ps2,ps3, Nitendo NES. Had een wiiiiiiiiiiiiiii maar verkocht deed er nooit wat mee heb ook 360 gehad maar gebruikte wederom ps3 meer dan de 360 maar als project natal echt goed werkt dan wil ik wel weer een 360quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PS3. En een Wii. En een PSP. En 2 DS Lights. En een DS Phat. Maar die laatste is kapot. Mijn vrouw deed wat lomp met Elite Beat AgentsNu zit er erover te denken om het schermpje te gebruiken als tv in mijn modelspoorlandschap. Je kent ze wel, die megaplasma's die op een groot kruispunt hangen. Toch een beetje Tokio
Maar dan moet ik eerst zo goed als alle elekronica er uit mollen , want zo past het zeker niet
wij dus welquote:
Ik speel geen pc spellen, de laptop van het werk is kut. En Diablo III duurt nog even voor de macquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dan pc ps2 en 3 snes en een gamecube
SNES die wil ik nogquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dan pc ps2 en 3 snes en een gamecube
nintende NESquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
psp,ps2,ps3, Nitendo NES. Had een wiiiiiiiiiiiiiii maar verkocht deed er nooit wat mee heb ook 360 gehad maar gebruikte wederom ps3 meer dan de 360 maar als project natal echt goed werkt dan wil ik wel weer een 360
Gee Efquote:
ik heb em maar doe em niet weg speel er zelda opquote:
Elite machine. Ik heb alle games die ik toen had nu op de virtual console van de Wii.quote:
Probeer ook eens Warcraft III. Meesterlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel geen pc spellen, de laptop van het werk is kut. En Diablo III duurt nog even voor de macMisschien nog Starcraft 2 op de mac. Het enige waar ik over twijfel is C&C4. gewoon, omdat ik het verhaal van Kane wil weten
Dus ik kan net zo goed wachten op de youtube cinematics
SNES en Gamecube heb ik ook nog ergens, maar die gebruik ik nooit meer. NES is verkocht.
Oh, die heb ik wel gespeeld. Blizzard fan in hart en nieren. Behalve WoW. Omdat ik weet hoe verslavend spellen kunnen zijn. Diablo II was echt te erg. Op het hoogte punt had ik 4 instances draaien op mijn mac, om zo de Diablo clone te kunnen hunten en mensen rap te boosten van de clanquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Probeer ook eens Warcraft III. Meesterlijk.
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar daar heeft ze geen problemen meequote:
warcraft als in world of warcraftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Probeer ook eens Warcraft III. Meesterlijk.
Danke. Ik weiger nog steedsquote:
Hehequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die heb ik wel gespeeld. Blizzard fan in hart en nieren. Behalve WoW. Omdat ik weet hoe verslavend spellen kunnen zijn. Diablo II was echt te erg. Op het hoogte punt had ik 4 instances draaien op mijn mac, om zo de Diablo clone te kunnen hunten en mensen rap te boosten van de clan
sletjequote:
Het was ook een constatering schat, geen klachtquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar daar heeft ze geen problemen mee
Weet ik.quote:
quote:
Ah, dan begrijp ik het nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was ook een constatering schat, geen klacht
Wie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen zin meer
stuurt die pannekoek me een jaarrekening in het hebreeuws
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen zin meer
stuurt die pannekoek me een jaarrekening in het hebreeuws
nee maar zowiezo WoWquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Weet ik.
Zon beetje heel WoW is gebaseerd op die drie games.
Enig! En ik zie mensen die ik nog helemaal niet ken, wat een feestquote:
mn klant in israel.quote:
koffie is goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga koffie maken...anyone?
(thee mag ook)
klopt is erg irriterendquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
He, MPG of OA. WTF is dit? Ik kom eens op de FP, vaart er een fucking marineschip als banner over de hele pagina.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
(thee mag ook)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enig! En ik zie mensen die ik nog helemaal niet ken, wat een feest![]()
gf![]()
![]()
![]()
![]()
graag koffiequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
(thee mag ook)
Ik merk er niets van, op me iPod is heel Fok! in oranje tinten zonder bannerquote:
[CENTRAAL] Bannerproblemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
He, MPG of OA. WTF is dit? Ik kom eens op de FP, vaart er een fucking marineschip als banner over de hele pagina.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
men... ben gaaaar
Al opgelost. Op safari komt ie niet op de mac, zo te zienquote:
dan smaak je vast goedquote:
Alleen het forum, zul je bedoelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik merk er niets van, op me iPod is heel Fok! in oranje tinten zonder banner
Niet echt een gewoonte van me...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen het forum, zul je bedoelen.
Beter kijk je ook eens op de FP.
al sinds 5uur op (en te laat gaan slapen), vandaag voor het eerst in 2 maanden 6,5uur op werk geweest, in de 2,5 uur het dubbele gedaan dan wat ik in de 4 uur deed (en wat men normaal in 8,5uur doet) thuis gekomen gelijk was gedaan, stemmen, boodschappen, was opgehangen en vaatwasser uit en in geruimd.... nu gewoon gaaaaar (en ja lekkerquote:
lekker zoetquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
al sinds 5uur op (en te laat gaan slapen), vandaag voor het eerst in 2 maanden 6,5uur op werk geweest, in de 2,5 uur het dubbele gedaan dan wat ik in de 4 uur deed (en wat men normaal in 8,5uur doet) thuis gekomen gelijk was gedaan, stemmen, boodschappen, was opgehangen en vaatwasser uit en in geruimd.... nu gewoon gaaaaar (en ja lekker)
Voor zover ik weet worden de ads aangeleverd en automatisch 'geplaatst'.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al opgelost. Op safari komt ie niet op de mac, zo te zien
Maar damn, kijkt niemand wat er voor banners gebruikt worden of zo?
zo vroeg bah moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ik sta altijd 5 uur op. Een nieuwtje zoeken en plaatsen, en dan eens naar het werk.
ik doe het liever ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo vroeg bah moet er niet aan denken
Dat doe ik al ruim 18 jaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo vroeg bah moet er niet aan denken
6 uur dat is het vroegste wat ik opstaquote:
heey marijkequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag mensen!
Pheno! Volgens mij ga ik jouw ava als sleutelhanger bestellen![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik al in mijn auto. Nou ja, de blauwe danquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag mensen!
Pheno! Volgens mij ga ik jouw ava als sleutelhanger bestellen![]()
[ afbeelding ]
Hoi Gier!quote:
Hihihi, tof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik al in mijn auto. Nou ja, de blauwe dan
alles goed met u?quote:
en dan?quote:
Graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
(thee mag ook)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Post hier pics hoe je denkt dat bepaalde FOK!ers eruit zien
Liefje!!!!quote:
Hoi knuffelmeisje!quote:
opzich wel ok, alleen heeft mijn stiefmoeke misschien longkankerquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi knuffelmeisje!Hoe was het eten bij je pappie?
oeww dat is niet zo bestquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
opzich wel ok, alleen heeft mijn stiefmoeke misschien longkanker
neen, die heeft pas nog keelkanker gehadquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen, die heeft pas nog keelkanker gehad
Wat klote!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij misschien en niet verder. Ze moet nu dus een onderzoekstraject in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
binnenkort CT scanquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij misschien en niet verder. Ze moet nu dus een onderzoekstraject in?
spannend ik kruis mijn vingers dat het niks isquote:
Ah, gelukkig een pijnloos eerste onderzoek waar al veel duidelijk in kan worden. Duimen, meer kan er nu niet gedaan worden.quote:
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt maar denk niet dat het er goed uit gaat zien, zware roker en nu dus ook bloed ophoesten enzo
nu nog doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht idee
Oeh... dat klinkt als niet goed, of het nou longkanker is of een andere longaandoening...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt maar denk niet dat het er goed uit gaat zien, zware roker en nu dus ook bloed ophoesten enzo
Ik ben 5 jaar geleden gestopt om o.a. dezelfde reden. Ik was het verslavende zat, ik was continue gestressed om mijn "fix" maar te krijgen... Toen is mijn beste vriend overleden aan kanker en nog geen 3 maanden later mijn oma... Dat was voor mij de druppel en toen ben ik 23 januari 2005 gestopt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht idee
misschien zodra ik verhuisd benquote:
diepe bewondering dat jij dat kan echt waarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh... dat klinkt als niet goed, of het nou longkanker is of een andere longaandoening...![]()
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt...
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt om o.a. dezelfde reden. Ik was het verslavende zat, ik was continue gestressed om mijn "fix" maar te krijgen... Toen is mijn beste vriend overleden aan kanker en nog geen 3 maanden later mijn oma... Dat was voor mij de druppel en toen ben ik 23 januari 2005 gestopt!En dat was echt de beste keus die ik ooit gemaakt heb
Nee hoor, dat zou jij waarschijnlijk ook gedaan hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
diepe bewondering dat jij dat kan echt waar
uhuh en vooral als het niet meer smaakt dat maakt het wel makkelijkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou jij waarschijnlijk ook gedaan hebbenIk was het echt zat namelijk... het zat me in de weg en ik vond het niet lekker meer
Dus dan is de keuze een stuk makkelijker. Ik snap dat dat voor anderen anders kan zijn
Bah. Bij een collega ook geconstateerd. Daar hebben de artsen al gezegd dat er niets gedaan kan worden. Gelukkig zijn ze daar wel eerlijk dan in, als het echt hopeloos is. Ik hoop nog steeds voor het beste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Smakelijk Giertje.quote:
omnomnnom lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Smakelijk Giertje.
Hier zodadelijk ook : Frietjes met Zuurvlees![]()
Als het smaakt zoals het ruikt![]()
Kon alleen geen paardenvlees krijgen dus heb ik runderlapjes gebruikt.
Nee, maar de discussie of het aan het roken ligt lijkt me ook hier buiten staan toch? Het blijft kut, ongeacht de oorzaak!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bah. Bij een collega ook geconstateerd. Daar hebben de artsen al gezegd dat er niets gedaan kan worden. Gelukkig zijn ze daar wel eerlijk dan in, als het echt hopeloos is. Ik hoop nog steeds voor het beste.
En of dat nu aan het roken ligt: tegenwoordig ademt iedereen troep in. Ik heb nooit gerookt overigens, maar ik kan me niet voorstellen dat de autogassen e.d. erg gezond zijn.
Ik had vandaag een koopjes dag! Gratis wasmiddel en gratis wasverzachter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt meneer Hoogvliet8 stuks voor 4,99 terwijl je normaal bij een andere super 5,99 betaalt voor 4 stuks
Gelijk maar even 4 pakken ingeslagen
![]()
[ afbeelding ]
oew doe had ik ook wel kunnen gebruiken voor mijn mp3 spelerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt meneer Hoogvliet8 stuks voor 4,99 terwijl je normaal bij een andere super 5,99 betaalt voor 4 stuks
![]()
[ afbeelding ]
oewww ik heb mijn eten al op maar nog steeds flinke trekquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mexicaans etenLekker makkelijk, met tortilla's, wat gehakt, kruiden, mais, tomatenprut en creme fraiche
Oeh en kaas natuurlijk!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
zuurvlees? klinkt als een snikkel die nog nooit water heeft gezien
Oplaadbare batterijen zijn handigquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew doe had ik ook wel kunnen gebruiken voor mijn mp3 speler
Ik bewaar wel wat voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
oewww ik heb mijn eten al op maar nog steeds flinke trek
Jullie begonnen of rokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar de discussie of het aan het roken ligt lijkt me ook hier buiten staan toch? Het blijft kut, ongeacht de oorzaak!
Maar ik weet wel dat roken alles behalve gezond is en je beter de hele dag in de file kunt staan dan roken![]()
Wanneer mag ik komen eten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Limburgse specialiteit, ik heb het recept ook van LL gekregen. (Zoervleisj)
Lijkt op stoofvlees, maar dan anders![]()
ruikt in ieder geval
Ik mis de kidneybonen, anders was ik wel even langsgekomenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mexicaans etenLekker makkelijk, met tortilla's, wat gehakt, kruiden, mais, tomatenprut en creme fraiche
Oeh en kaas natuurlijk!
nice heb alleen geen idee wanneer ik tijd heb om bij je te komen etenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zijn handigAldi heeft ze cheap ass
[..]
Ik bewaar wel wat voor je![]()
over de uiterste houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is volgens mij meer omdat die associatie bij een zware roker snel gemaakt is... En zowel mijn oma als mijn beste vriend waren stevige rokers... Dus het draagt waarschijnlijk wel bij aan, maar het is zeker niet altijd de reden... Maar ik merkte lichamelijk echt een verschil toen ik gestopt was...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie begonnen of rokenAlle kanker is kut, ongeacht welke oorzaak.
ken mensen van in de 90 die nog stevig doorroken alsof er niks aan de hand isquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij meer omdat die associatie bij een zware roker snel gemaakt is... En zowel mijn oma als mijn beste vriend waren stevige rokers... Dus het draagt waarschijnlijk wel bij aan, maar het is zeker niet altijd de reden... Maar ik merkte lichamelijk echt een verschil toen ik gestopt was...
Daar had ik vandaag niet zo'n zin inquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis de kidneybonen, anders was ik wel even langsgekomen
Dat willen ze niet. Mijn eten vinden ze viesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
oew een KSC eet meetmet zijn allen bij elkaar eten
keukenprinsesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag niet zo'n zin inNormaal doe ik er ook zoiets doorheen
Maar ik maak em wel een keertje uitgebreid voor je
Heel lang was dat zo ja. Maar zelfs mijn GP Powerbanks (normaal toch wel het neusje van de zalm op oplaadbaar gebied) geven in mijn nieuwe camera na 5 tot 10 foto's (!!) al een waarschuwing dat de batterijspanning laag isquote:
Dat red ik nietquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken mensen van in de 90 die nog stevig doorroken alsof er niks aan de hand is
quote:Selecteren van testresultaten
Bewust of onbewust selecteren van testresultaten, ook wel selectieve waarneming genoemd.
"Mijn opa rookte als een ketter en is 98 jaar geworden, dus roken is helemaal niet ongezond."
Dit voorbeeld, waarbij één specifiek geval uit de omgeving als bewijs wordt aangevoerd, wordt ook wel anekdotisch bewijs genoemd.
Hier is de denkfout dat er slechts gekeken wordt naar één specifiek geval.
Ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat willen ze niet. Mijn eten vinden ze vies
Dat verschilt per camera en dat ligt niet aan de batterijen kan ik je zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel lang was dat zo ja. Maar zelfs mijn GP Powerbanks (normaal toch wel het neusje van de zalm op oplaadbaar gebied) geven in mijn nieuwe camera na 5 tot 10 foto's (!!) al een waarschuwing dat de batterijspanning laag isKan best zijn dan je dan nog 30 foto's door kan schieten, maar je kan er niet van op aan gewoon. Sowieso moet je er minstens 200 mee kunnen maken, vind ik. Met Duracells gaat het beter, dan kom je wel in de buurt van die 200.
ik wil best mijn trots opzij zetten en het proberenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt wel aan de batterijenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat verschilt per camera en dat ligt niet aan de batterijen kan ik je zeggenMijn camera doet het namelijk wel prima op oplaadbare batterijen
heey marcquote:
Nou, volgens mij ligt dat aan de veeleisendheid van de cameraquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt wel aan de batterijen![]()
EN aan het feit dat deze camera mijn eerste is waar 2 ipv 4 batterijen in gaan
Mooi!quote:
Ook hoiquote:
quote:
die heb ik ookquote:
Ook leukquote:
uhuh ik was die klote batterij slurpende klote dingen zatquote:
mooie fotos kan je er mee maken hequote:
smakelijk giertjequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Smakelijk Giertje.
Hier zodadelijk ook : Frietjes met Zuurvlees![]()
Als het smaakt zoals het ruikt![]()
Kon alleen geen paardenvlees krijgen dus heb ik runderlapjes gebruikt.
Ik had gisteren de 7D in mijn handen. Die is wel heel mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Soms denk ik weleens dat ik mss ook maar weer eens aan de DSLR moet. Maar dat heb ik een paar jaar geleden al eens geprobeerd, kostte me een hoop geld en bleek uiteindelijk gewoon teveel gesleep en geklooi. Maar het hebben van NUL shutter lag lijkt me een groot voordeel boven die unit die ik nu heb ja
ze vinden meeten engquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
mja nou ja ik ken van hier alleen maarquote:
Jouw eten is niet eens dood gekquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwah ik ben er dik tevreden meequote:Op woensdag 3 maart 2010 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]met veel mazzel
de rest is zelfde als gewone camera haha
Ik ben niet leuk om te zien in het echtquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ken van hier alleen maar
LL en JF in het echt
lijkt me wel leuk de rest ook in het echt te zien
ik ken anders maar 1 persoon die als gevolg van het roken is overledenquote:
I like it!quote:
volgens mij valt dat reuze meequote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk om te zien in het echt![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken anders maar 1 persoon die als gevolg van het roken is overleden
Mag ik dat zelf bepalen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ken daarbij ook alleen maar nog friemel en biekske.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ken van hier alleen maar
LL en JF in het echt
lijkt me wel leuk de rest ook in het echt te zien
volgens mij word dat lachen om elkaar accentenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken daarbij ook alleen maar nog friemel en biekske.
de rest heb ik nog nooit IRL gezien
Oeh oeh oeh! Waar?????quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja hoor, zaterdag ben ik in de buurt
![]()
![]()
en dat is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef wel.o.k het volgende:
niemand kent mij in irl.
en dat heeft een reden
dat ontken ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mensen die ontkennen dat roken ongezond is zijn zo blijven hangen in de jaren '60
Onder andere dus hequote:
ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent bang je andere bal ook kwijt te rakenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef wel.o.k het volgende:
niemand kent mij in irl.
en dat heeft een reden
Oh oh ja, ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik ben heel gemeen en grof in het echt
aah je bent bevriend met LL dus dan zit het wat mij betreft wel goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
nog lelijker dan ik dat bestaat nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent bang je andere bal ook kwijt te raken
ik ben de baas van LL dat scheeltquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah je bent bevriend met LL dus dan zit het wat mij betreft wel goed
smakelijk flesquote:
Volgens mij snap je de drogredenering dan niet helemaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ontken ik niet![]()
alleen jouw drogreden klopt dus niet bij mij
whehehehquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Trein rijden toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere dus heZal ik je over mijn bizarre hobby vertellen?
ik heb de rest niet eens gelezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de drogredenering dan niet helemaalMaar geeft niets
Daar gaat het ook niet om
vergeet de vaseline nietquote:
Ik heb de hele cd altijd minstens 3 uur op repeat...A Night Like This is nog moeilijker om mee te 'zingen' dan ik dacht...die eerste regels..oei.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaa ik kan er geen genoeg van krijgen lol
als ik op het station sta moe ik me inhouden om niet te dansen..... (als ik nou zou kunnen dansen maakt het niet uit maar een olifant heeft meer groove dan ik)
Veeeel bizarderquote:
Laat je haar je usbstick zien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veeeel bizarder![]()
Denk een uur of 3, pin me er niet op vastHangt ook af hoe ik me voel
quote:
Ik vind haar echt tof. Die cover van Queen is echt mooi gedaan. Dat vond Brian May ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
eerste keer dat ik van stevie ann hoorde
Jij weet er helemaal niks vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef GooseFM het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft ze zijn rar unzipt.
er komen weer echte artiesten aan uit nederland die kans maken op wereld faamquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind haar echt tof. Die cover van Queen is echt mooi gedaan. Dat vond Brian May ook.
Eeeeer fiiieieieieieetst eeeeeeeeeen VROUW op de stoep!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Giertje het volgende:
whehehee die TS er fiets een vrouw over de stoep is verbaasd wat er met zijn topic is gebeurd
polonaiseeeeequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Eeeeer fiiieieieieieetst eeeeeeeeeen VROUW op de stoep!
JA JA een vrouw op de stoep!
OOW OOW een vrouw op de stoep!
Bij buurvrouw Jansen!![]()
hossen maar
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn haar wil vandaag alleen maar gaan zitten op een manier waarvan je meteen zou denken dat ik een hockeymeisje ben![]()
Kak-haar
dat hoort ookquote:
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Giertje het volgende:
whehehee die TS er fiets een vrouw over de stoep is verbaasd wat er met zijn topic is gebeurd
inclusief het hockey pakjequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eeeeer fiiieieieieieetst eeeeeeeeeen VROUW op de stoep!
JA JA een vrouw op de stoep!
OOW OOW een vrouw op de stoep!
Bij buurvrouw Jansen!![]()
hossen maar
quote:
alleen de hockey stick hoeft er niet bijquote:
ze mag de mijne wel gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de hockey stick hoeft er niet bij
tsssk zo erg is et nietquote:
Ik wou dat ik zulk dik haar hadquote:
kon niet..want kak-haarquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje vrolijk erbij lachen doet ook wel wonderen hoor
het is niet zo dik hoor..het is alleen heeeeeeeeeeeeel veelquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulk dik haar had
ook goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet zo dik hoor..het is alleen heeeeeeeeeeeeel veel
zie ik nou krullen in jouw fobo?quote:
en toch valt et kak gehalte reuze meequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet zo dik hoor..het is alleen heeeeeeeeeeeeel veel
He, zag ik jou niet laatst op een hockeyveld?quote:
nou, danku..bij jou ook hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
en toch valt et kak gehalte reuze mee
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zag ik jou niet laatst op een hockeyveld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
das mijn net uit bed lookquote:
hooguit een slagquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie ik nou krullen in jouw fobo?
kaal?quote:
heey tweetyquote:
Weinig kammen.quote:
aah okeequote:
Ik loop over van de rare gedachtesquote:
whehehe het geeft wel werk sochtendsquote:
Want dat doet pijn op het kale bolletje.quote:
goed en met jou?quote:
nu is het gewoon weer aan het groeien, foto is bietje erug oudquote:
Nou, ik zal er maar genoegen mee nemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik loop over van de rare gedachtes![]()
Maar speciaal voor jou lach ik even:
Hier is alles ook goed. Kheb net risk gespeeld met mn broer en zus, vreselijk verloren, maarja dat geeft niet.quote:
gezelligquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier is alles ook goed. Kheb net risk gespeeld met mn broer en zus, vreselijk verloren, maarja dat geeft niet.
Hoi knuffel.
gewoon weer?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu is het gewoon weer aan het groeien, foto is bietje erug oudTweety
Je moet eens pornoscrabble doen, ook leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier is alles ook goed. Kheb net risk gespeeld met mn broer en zus, vreselijk verloren, maarja dat geeft niet.
Hoi knuffel.
Hoi!quote:
quote:
haha, dat zal best, maar niet met familieleden. Dat vind ik weer net iets teveel van het goedequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens pornoscrabble doen, ook leuk
Ik herken je gewoon bijna niet op deze fotoquote:
Nu nog eens eten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Jaa, goed!
Zo even eten maken
Nee dat is meer voor met vrienden iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
haha, dat zal best, maar niet met familieleden. Dat vind ik weer net iets teveel van het goede
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
haha, dat zal best, maar niet met familieleden. Dat vind ik weer net iets teveel van het goede
Ja, zie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik herken je gewoon bijna niet op deze foto
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef GooseFM het volgende:
[..]
"papa, wat is bukkake?"
"vraag dat maar aan je moeder."
Voorspelt leuke taferelen
wat ga je eten?quote:
Je gaat in de raarste woorden ineens een pornografische betekenis zoekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef GooseFM het volgende:
[..]
"papa, wat is bukkake?"
Alleen het idee al,quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef GooseFM het volgende:
[..]
"papa, wat is bukkake?"
quote:
hehe inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
En dan ipv een galg, een naakte vrouw tekenen.
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
En dan ipv een galg, een naakte vrouw tekenen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt!
Haha, maar wel een leuke variatie
Mensen zonder dirty mind doen alleen aan knuffelseks.quote:
Oeh, lekker, mag ik bij jou komen eten? Ik heb spontaan hongerquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen zonder dirty mind doen alleen aan knuffelseks.
omnomnom lekkerquote:
bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |