goed ideequote:
Lekker, weet je al waar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef Aarti het volgende:
ik ga straks uit eten!
ik ga zowiezo niet naar nederlandstalige kroegenquote:
arm kind!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3, louter een kut computer
ik hou van diverse muziek, niet 1 of 2 genresquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga zowiezo niet naar nederlandstalige kroegen
hardcore wil ik het nog wel voor doen
Hardcorequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik speel voornamelijk ps3quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ook, speel hem nog steeds
Illegaal gedownload, dat wel
Ik vind die Hardcore uit New Kids nog wel grappigquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik luister ook wel werkelijk van alles hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hou van diverse muziek, niet 1 of 2 genres
Ach.. Ik speel samen met vrienden dus zo erg is het nietquote:
arm kind!!quote:misschien zo maar weer ff gamen, al 2 wkn niet gedaan
Ik heb alleen een PS3. En een Wii. En een PSP. En 2 DS Lights. En een DS Phat. Maar die laatste is kapot. Mijn vrouw deed wat lomp met Elite Beat Agentsquote:
in dat cafe werd alles behalve nederlandstalig gedraaitquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik luister ook wel werkelijk van alles hoor
maar zoals frans bauer en dat soort muziek krijg ik gewoon echt koppijn van
quote:
ik heb dan pc ps2 en 3 snes en een gamecubequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PS3. En een Wii. En een PSP. En 2 DS Lights. En een DS Phat. Maar die laatste is kapot. Mijn vrouw deed wat lomp met Elite Beat AgentsNu zit er erover te denken om het schermpje te gebruiken als tv in mijn modelspoorlandschap. Je kent ze wel, die megaplasma's die op een groot kruispunt hangen. Toch een beetje Tokio
Maar dan moet ik eerst zo goed als alle elekronica er uit mollen , want zo past het zeker niet
dat klinkt al heel wat beterquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in dat cafe werd alles behalve nederlandstalig gedraait
is nog al en wat meer beschaafde, voor wat beter opgeleide (eet) cafe die zijn eigen taarten maakt
psp,ps2,ps3, Nitendo NES. Had een wiiiiiiiiiiiiiii maar verkocht deed er nooit wat mee heb ook 360 gehad maar gebruikte wederom ps3 meer dan de 360 maar als project natal echt goed werkt dan wil ik wel weer een 360quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PS3. En een Wii. En een PSP. En 2 DS Lights. En een DS Phat. Maar die laatste is kapot. Mijn vrouw deed wat lomp met Elite Beat AgentsNu zit er erover te denken om het schermpje te gebruiken als tv in mijn modelspoorlandschap. Je kent ze wel, die megaplasma's die op een groot kruispunt hangen. Toch een beetje Tokio
Maar dan moet ik eerst zo goed als alle elekronica er uit mollen , want zo past het zeker niet
wij dus welquote:
Ik speel geen pc spellen, de laptop van het werk is kut. En Diablo III duurt nog even voor de macquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dan pc ps2 en 3 snes en een gamecube
SNES die wil ik nogquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dan pc ps2 en 3 snes en een gamecube
nintende NESquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
psp,ps2,ps3, Nitendo NES. Had een wiiiiiiiiiiiiiii maar verkocht deed er nooit wat mee heb ook 360 gehad maar gebruikte wederom ps3 meer dan de 360 maar als project natal echt goed werkt dan wil ik wel weer een 360
Gee Efquote:
ik heb em maar doe em niet weg speel er zelda opquote:
Elite machine. Ik heb alle games die ik toen had nu op de virtual console van de Wii.quote:
Probeer ook eens Warcraft III. Meesterlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel geen pc spellen, de laptop van het werk is kut. En Diablo III duurt nog even voor de macMisschien nog Starcraft 2 op de mac. Het enige waar ik over twijfel is C&C4. gewoon, omdat ik het verhaal van Kane wil weten
Dus ik kan net zo goed wachten op de youtube cinematics
SNES en Gamecube heb ik ook nog ergens, maar die gebruik ik nooit meer. NES is verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |