quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Post hier pics hoe je denkt dat bepaalde FOK!ers eruit zien
Liefje!!!!quote:
Hoi knuffelmeisje!quote:
opzich wel ok, alleen heeft mijn stiefmoeke misschien longkankerquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi knuffelmeisje!Hoe was het eten bij je pappie?
oeww dat is niet zo bestquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
opzich wel ok, alleen heeft mijn stiefmoeke misschien longkanker
neen, die heeft pas nog keelkanker gehadquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen, die heeft pas nog keelkanker gehad
Wat klote!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij misschien en niet verder. Ze moet nu dus een onderzoekstraject in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
binnenkort CT scanquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij misschien en niet verder. Ze moet nu dus een onderzoekstraject in?
spannend ik kruis mijn vingers dat het niks isquote:
Ah, gelukkig een pijnloos eerste onderzoek waar al veel duidelijk in kan worden. Duimen, meer kan er nu niet gedaan worden.quote:
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt maar denk niet dat het er goed uit gaat zien, zware roker en nu dus ook bloed ophoesten enzo
nu nog doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht idee
Oeh... dat klinkt als niet goed, of het nou longkanker is of een andere longaandoening...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt maar denk niet dat het er goed uit gaat zien, zware roker en nu dus ook bloed ophoesten enzo
Ik ben 5 jaar geleden gestopt om o.a. dezelfde reden. Ik was het verslavende zat, ik was continue gestressed om mijn "fix" maar te krijgen... Toen is mijn beste vriend overleden aan kanker en nog geen 3 maanden later mijn oma... Dat was voor mij de druppel en toen ben ik 23 januari 2005 gestopt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht idee
misschien zodra ik verhuisd benquote:
diepe bewondering dat jij dat kan echt waarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh... dat klinkt als niet goed, of het nou longkanker is of een andere longaandoening...![]()
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt...
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt om o.a. dezelfde reden. Ik was het verslavende zat, ik was continue gestressed om mijn "fix" maar te krijgen... Toen is mijn beste vriend overleden aan kanker en nog geen 3 maanden later mijn oma... Dat was voor mij de druppel en toen ben ik 23 januari 2005 gestopt!En dat was echt de beste keus die ik ooit gemaakt heb
Nee hoor, dat zou jij waarschijnlijk ook gedaan hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
diepe bewondering dat jij dat kan echt waar
uhuh en vooral als het niet meer smaakt dat maakt het wel makkelijkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou jij waarschijnlijk ook gedaan hebbenIk was het echt zat namelijk... het zat me in de weg en ik vond het niet lekker meer
Dus dan is de keuze een stuk makkelijker. Ik snap dat dat voor anderen anders kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |