Oh, die heb ik wel gespeeld. Blizzard fan in hart en nieren. Behalve WoW. Omdat ik weet hoe verslavend spellen kunnen zijn. Diablo II was echt te erg. Op het hoogte punt had ik 4 instances draaien op mijn mac, om zo de Diablo clone te kunnen hunten en mensen rap te boosten van de clanquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Probeer ook eens Warcraft III. Meesterlijk.
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar daar heeft ze geen problemen meequote:
warcraft als in world of warcraftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Probeer ook eens Warcraft III. Meesterlijk.
Danke. Ik weiger nog steedsquote:
Hehequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die heb ik wel gespeeld. Blizzard fan in hart en nieren. Behalve WoW. Omdat ik weet hoe verslavend spellen kunnen zijn. Diablo II was echt te erg. Op het hoogte punt had ik 4 instances draaien op mijn mac, om zo de Diablo clone te kunnen hunten en mensen rap te boosten van de clan
sletjequote:
Het was ook een constatering schat, geen klachtquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar daar heeft ze geen problemen mee
Weet ik.quote:
quote:
Ah, dan begrijp ik het nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was ook een constatering schat, geen klacht
Wie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen zin meer
stuurt die pannekoek me een jaarrekening in het hebreeuws
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen zin meer
stuurt die pannekoek me een jaarrekening in het hebreeuws
nee maar zowiezo WoWquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Weet ik.
Zon beetje heel WoW is gebaseerd op die drie games.
Enig! En ik zie mensen die ik nog helemaal niet ken, wat een feestquote:
mn klant in israel.quote:
koffie is goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga koffie maken...anyone?
(thee mag ook)
klopt is erg irriterendquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
He, MPG of OA. WTF is dit? Ik kom eens op de FP, vaart er een fucking marineschip als banner over de hele pagina.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
(thee mag ook)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enig! En ik zie mensen die ik nog helemaal niet ken, wat een feest![]()
gf![]()
![]()
![]()
![]()
graag koffiequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
(thee mag ook)
Ik merk er niets van, op me iPod is heel Fok! in oranje tinten zonder bannerquote:
[CENTRAAL] Bannerproblemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
He, MPG of OA. WTF is dit? Ik kom eens op de FP, vaart er een fucking marineschip als banner over de hele pagina.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
men... ben gaaaar
Al opgelost. Op safari komt ie niet op de mac, zo te zienquote:
dan smaak je vast goedquote:
Alleen het forum, zul je bedoelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik merk er niets van, op me iPod is heel Fok! in oranje tinten zonder banner
Niet echt een gewoonte van me...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen het forum, zul je bedoelen.
Beter kijk je ook eens op de FP.
al sinds 5uur op (en te laat gaan slapen), vandaag voor het eerst in 2 maanden 6,5uur op werk geweest, in de 2,5 uur het dubbele gedaan dan wat ik in de 4 uur deed (en wat men normaal in 8,5uur doet) thuis gekomen gelijk was gedaan, stemmen, boodschappen, was opgehangen en vaatwasser uit en in geruimd.... nu gewoon gaaaaar (en ja lekkerquote:
lekker zoetquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
al sinds 5uur op (en te laat gaan slapen), vandaag voor het eerst in 2 maanden 6,5uur op werk geweest, in de 2,5 uur het dubbele gedaan dan wat ik in de 4 uur deed (en wat men normaal in 8,5uur doet) thuis gekomen gelijk was gedaan, stemmen, boodschappen, was opgehangen en vaatwasser uit en in geruimd.... nu gewoon gaaaaar (en ja lekker)
Voor zover ik weet worden de ads aangeleverd en automatisch 'geplaatst'.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al opgelost. Op safari komt ie niet op de mac, zo te zien
Maar damn, kijkt niemand wat er voor banners gebruikt worden of zo?
zo vroeg bah moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ik sta altijd 5 uur op. Een nieuwtje zoeken en plaatsen, en dan eens naar het werk.
ik doe het liever ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo vroeg bah moet er niet aan denken
Dat doe ik al ruim 18 jaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo vroeg bah moet er niet aan denken
6 uur dat is het vroegste wat ik opstaquote:
heey marijkequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag mensen!
Pheno! Volgens mij ga ik jouw ava als sleutelhanger bestellen![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik al in mijn auto. Nou ja, de blauwe danquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag mensen!
Pheno! Volgens mij ga ik jouw ava als sleutelhanger bestellen![]()
[ afbeelding ]
Hoi Gier!quote:
Hihihi, tof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik al in mijn auto. Nou ja, de blauwe dan
alles goed met u?quote:
en dan?quote:
Graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
(thee mag ook)
Forum Opties | |
---|---|