quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Post hier pics hoe je denkt dat bepaalde FOK!ers eruit zien
Liefje!!!!quote:
Hoi knuffelmeisje!quote:
opzich wel ok, alleen heeft mijn stiefmoeke misschien longkankerquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi knuffelmeisje!Hoe was het eten bij je pappie?
oeww dat is niet zo bestquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
opzich wel ok, alleen heeft mijn stiefmoeke misschien longkanker
neen, die heeft pas nog keelkanker gehadquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen, die heeft pas nog keelkanker gehad
Wat klote!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij misschien en niet verder. Ze moet nu dus een onderzoekstraject in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
binnenkort CT scanquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat bij misschien en niet verder. Ze moet nu dus een onderzoekstraject in?
spannend ik kruis mijn vingers dat het niks isquote:
Ah, gelukkig een pijnloos eerste onderzoek waar al veel duidelijk in kan worden. Duimen, meer kan er nu niet gedaan worden.quote:
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt maar denk niet dat het er goed uit gaat zien, zware roker en nu dus ook bloed ophoesten enzo
nu nog doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht idee
Oeh... dat klinkt als niet goed, of het nou longkanker is of een andere longaandoening...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt maar denk niet dat het er goed uit gaat zien, zware roker en nu dus ook bloed ophoesten enzo
Ik ben 5 jaar geleden gestopt om o.a. dezelfde reden. Ik was het verslavende zat, ik was continue gestressed om mijn "fix" maar te krijgen... Toen is mijn beste vriend overleden aan kanker en nog geen 3 maanden later mijn oma... Dat was voor mij de druppel en toen ben ik 23 januari 2005 gestopt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen lees dan heb ik soms wel zoiets van misschien is stoppen met roken toch niet zon slecht idee
misschien zodra ik verhuisd benquote:
diepe bewondering dat jij dat kan echt waarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh... dat klinkt als niet goed, of het nou longkanker is of een andere longaandoening...![]()
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt...
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt om o.a. dezelfde reden. Ik was het verslavende zat, ik was continue gestressed om mijn "fix" maar te krijgen... Toen is mijn beste vriend overleden aan kanker en nog geen 3 maanden later mijn oma... Dat was voor mij de druppel en toen ben ik 23 januari 2005 gestopt!En dat was echt de beste keus die ik ooit gemaakt heb
Nee hoor, dat zou jij waarschijnlijk ook gedaan hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
diepe bewondering dat jij dat kan echt waar
uhuh en vooral als het niet meer smaakt dat maakt het wel makkelijkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou jij waarschijnlijk ook gedaan hebbenIk was het echt zat namelijk... het zat me in de weg en ik vond het niet lekker meer
Dus dan is de keuze een stuk makkelijker. Ik snap dat dat voor anderen anders kan zijn
Bah. Bij een collega ook geconstateerd. Daar hebben de artsen al gezegd dat er niets gedaan kan worden. Gelukkig zijn ze daar wel eerlijk dan in, als het echt hopeloos is. Ik hoop nog steeds voor het beste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Smakelijk Giertje.quote:
omnomnnom lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Smakelijk Giertje.
Hier zodadelijk ook : Frietjes met Zuurvlees![]()
Als het smaakt zoals het ruikt![]()
Kon alleen geen paardenvlees krijgen dus heb ik runderlapjes gebruikt.
Nee, maar de discussie of het aan het roken ligt lijkt me ook hier buiten staan toch? Het blijft kut, ongeacht de oorzaak!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bah. Bij een collega ook geconstateerd. Daar hebben de artsen al gezegd dat er niets gedaan kan worden. Gelukkig zijn ze daar wel eerlijk dan in, als het echt hopeloos is. Ik hoop nog steeds voor het beste.
En of dat nu aan het roken ligt: tegenwoordig ademt iedereen troep in. Ik heb nooit gerookt overigens, maar ik kan me niet voorstellen dat de autogassen e.d. erg gezond zijn.
Ik had vandaag een koopjes dag! Gratis wasmiddel en gratis wasverzachter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt meneer Hoogvliet8 stuks voor 4,99 terwijl je normaal bij een andere super 5,99 betaalt voor 4 stuks
Gelijk maar even 4 pakken ingeslagen
![]()
[ afbeelding ]
oew doe had ik ook wel kunnen gebruiken voor mijn mp3 spelerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt meneer Hoogvliet8 stuks voor 4,99 terwijl je normaal bij een andere super 5,99 betaalt voor 4 stuks
![]()
[ afbeelding ]
oewww ik heb mijn eten al op maar nog steeds flinke trekquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mexicaans etenLekker makkelijk, met tortilla's, wat gehakt, kruiden, mais, tomatenprut en creme fraiche
Oeh en kaas natuurlijk!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
zuurvlees? klinkt als een snikkel die nog nooit water heeft gezien
Oplaadbare batterijen zijn handigquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew doe had ik ook wel kunnen gebruiken voor mijn mp3 speler
Ik bewaar wel wat voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
oewww ik heb mijn eten al op maar nog steeds flinke trek
Jullie begonnen of rokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar de discussie of het aan het roken ligt lijkt me ook hier buiten staan toch? Het blijft kut, ongeacht de oorzaak!
Maar ik weet wel dat roken alles behalve gezond is en je beter de hele dag in de file kunt staan dan roken![]()
Wanneer mag ik komen eten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Limburgse specialiteit, ik heb het recept ook van LL gekregen. (Zoervleisj)
Lijkt op stoofvlees, maar dan anders![]()
ruikt in ieder geval
Ik mis de kidneybonen, anders was ik wel even langsgekomenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mexicaans etenLekker makkelijk, met tortilla's, wat gehakt, kruiden, mais, tomatenprut en creme fraiche
Oeh en kaas natuurlijk!
nice heb alleen geen idee wanneer ik tijd heb om bij je te komen etenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zijn handigAldi heeft ze cheap ass
[..]
Ik bewaar wel wat voor je![]()
over de uiterste houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is volgens mij meer omdat die associatie bij een zware roker snel gemaakt is... En zowel mijn oma als mijn beste vriend waren stevige rokers... Dus het draagt waarschijnlijk wel bij aan, maar het is zeker niet altijd de reden... Maar ik merkte lichamelijk echt een verschil toen ik gestopt was...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie begonnen of rokenAlle kanker is kut, ongeacht welke oorzaak.
ken mensen van in de 90 die nog stevig doorroken alsof er niks aan de hand isquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij meer omdat die associatie bij een zware roker snel gemaakt is... En zowel mijn oma als mijn beste vriend waren stevige rokers... Dus het draagt waarschijnlijk wel bij aan, maar het is zeker niet altijd de reden... Maar ik merkte lichamelijk echt een verschil toen ik gestopt was...
Daar had ik vandaag niet zo'n zin inquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis de kidneybonen, anders was ik wel even langsgekomen
Dat willen ze niet. Mijn eten vinden ze viesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
oew een KSC eet meetmet zijn allen bij elkaar eten
keukenprinsesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag niet zo'n zin inNormaal doe ik er ook zoiets doorheen
Maar ik maak em wel een keertje uitgebreid voor je
Heel lang was dat zo ja. Maar zelfs mijn GP Powerbanks (normaal toch wel het neusje van de zalm op oplaadbaar gebied) geven in mijn nieuwe camera na 5 tot 10 foto's (!!) al een waarschuwing dat de batterijspanning laag isquote:
Dat red ik nietquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken mensen van in de 90 die nog stevig doorroken alsof er niks aan de hand is
quote:Selecteren van testresultaten
Bewust of onbewust selecteren van testresultaten, ook wel selectieve waarneming genoemd.
"Mijn opa rookte als een ketter en is 98 jaar geworden, dus roken is helemaal niet ongezond."
Dit voorbeeld, waarbij één specifiek geval uit de omgeving als bewijs wordt aangevoerd, wordt ook wel anekdotisch bewijs genoemd.
Hier is de denkfout dat er slechts gekeken wordt naar één specifiek geval.
Ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat willen ze niet. Mijn eten vinden ze vies
Dat verschilt per camera en dat ligt niet aan de batterijen kan ik je zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel lang was dat zo ja. Maar zelfs mijn GP Powerbanks (normaal toch wel het neusje van de zalm op oplaadbaar gebied) geven in mijn nieuwe camera na 5 tot 10 foto's (!!) al een waarschuwing dat de batterijspanning laag isKan best zijn dan je dan nog 30 foto's door kan schieten, maar je kan er niet van op aan gewoon. Sowieso moet je er minstens 200 mee kunnen maken, vind ik. Met Duracells gaat het beter, dan kom je wel in de buurt van die 200.
ik wil best mijn trots opzij zetten en het proberenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt wel aan de batterijenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat verschilt per camera en dat ligt niet aan de batterijen kan ik je zeggenMijn camera doet het namelijk wel prima op oplaadbare batterijen
heey marcquote:
Nou, volgens mij ligt dat aan de veeleisendheid van de cameraquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt wel aan de batterijen![]()
EN aan het feit dat deze camera mijn eerste is waar 2 ipv 4 batterijen in gaan
Mooi!quote:
Ook hoiquote:
quote:
die heb ik ookquote:
Ook leukquote:
uhuh ik was die klote batterij slurpende klote dingen zatquote:
mooie fotos kan je er mee maken hequote:
smakelijk giertjequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Smakelijk Giertje.
Hier zodadelijk ook : Frietjes met Zuurvlees![]()
Als het smaakt zoals het ruikt![]()
Kon alleen geen paardenvlees krijgen dus heb ik runderlapjes gebruikt.
Ik had gisteren de 7D in mijn handen. Die is wel heel mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Soms denk ik weleens dat ik mss ook maar weer eens aan de DSLR moet. Maar dat heb ik een paar jaar geleden al eens geprobeerd, kostte me een hoop geld en bleek uiteindelijk gewoon teveel gesleep en geklooi. Maar het hebben van NUL shutter lag lijkt me een groot voordeel boven die unit die ik nu heb ja
ze vinden meeten engquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
mja nou ja ik ken van hier alleen maarquote:
Jouw eten is niet eens dood gekquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwah ik ben er dik tevreden meequote:Op woensdag 3 maart 2010 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]met veel mazzel
de rest is zelfde als gewone camera haha
Ik ben niet leuk om te zien in het echtquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ken van hier alleen maar
LL en JF in het echt
lijkt me wel leuk de rest ook in het echt te zien
ik ken anders maar 1 persoon die als gevolg van het roken is overledenquote:
I like it!quote:
volgens mij valt dat reuze meequote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet leuk om te zien in het echt![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken anders maar 1 persoon die als gevolg van het roken is overleden
Mag ik dat zelf bepalen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ken daarbij ook alleen maar nog friemel en biekske.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ken van hier alleen maar
LL en JF in het echt
lijkt me wel leuk de rest ook in het echt te zien
volgens mij word dat lachen om elkaar accentenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken daarbij ook alleen maar nog friemel en biekske.
de rest heb ik nog nooit IRL gezien
Oeh oeh oeh! Waar?????quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja hoor, zaterdag ben ik in de buurt
![]()
![]()
en dat is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef wel.o.k het volgende:
niemand kent mij in irl.
en dat heeft een reden
dat ontken ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mensen die ontkennen dat roken ongezond is zijn zo blijven hangen in de jaren '60
Onder andere dus hequote:
ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent bang je andere bal ook kwijt te rakenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef wel.o.k het volgende:
niemand kent mij in irl.
en dat heeft een reden
Oh oh ja, ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik ben heel gemeen en grof in het echt
aah je bent bevriend met LL dus dan zit het wat mij betreft wel goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik ben heel gemeen en grof in het echt
nog lelijker dan ik dat bestaat nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent bang je andere bal ook kwijt te raken
ik ben de baas van LL dat scheeltquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah je bent bevriend met LL dus dan zit het wat mij betreft wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |