Bah. Bij een collega ook geconstateerd. Daar hebben de artsen al gezegd dat er niets gedaan kan worden. Gelukkig zijn ze daar wel eerlijk dan in, als het echt hopeloos is. Ik hoop nog steeds voor het beste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt maar denk niet dat het er goed uit gaat zien, zware roker en nu dus ook bloed ophoesten enzo
Smakelijk Giertje.quote:
omnomnnom lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Smakelijk Giertje.
Hier zodadelijk ook : Frietjes met Zuurvlees![]()
Als het smaakt zoals het ruikt![]()
Kon alleen geen paardenvlees krijgen dus heb ik runderlapjes gebruikt.
Nee, maar de discussie of het aan het roken ligt lijkt me ook hier buiten staan toch? Het blijft kut, ongeacht de oorzaak!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bah. Bij een collega ook geconstateerd. Daar hebben de artsen al gezegd dat er niets gedaan kan worden. Gelukkig zijn ze daar wel eerlijk dan in, als het echt hopeloos is. Ik hoop nog steeds voor het beste.
En of dat nu aan het roken ligt: tegenwoordig ademt iedereen troep in. Ik heb nooit gerookt overigens, maar ik kan me niet voorstellen dat de autogassen e.d. erg gezond zijn.
Ik had vandaag een koopjes dag! Gratis wasmiddel en gratis wasverzachter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt meneer Hoogvliet8 stuks voor 4,99 terwijl je normaal bij een andere super 5,99 betaalt voor 4 stuks
Gelijk maar even 4 pakken ingeslagen
![]()
[ afbeelding ]
oew doe had ik ook wel kunnen gebruiken voor mijn mp3 spelerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt meneer Hoogvliet8 stuks voor 4,99 terwijl je normaal bij een andere super 5,99 betaalt voor 4 stuks
![]()
[ afbeelding ]
oewww ik heb mijn eten al op maar nog steeds flinke trekquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mexicaans etenLekker makkelijk, met tortilla's, wat gehakt, kruiden, mais, tomatenprut en creme fraiche
Oeh en kaas natuurlijk!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
zuurvlees? klinkt als een snikkel die nog nooit water heeft gezien
Oplaadbare batterijen zijn handigquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew doe had ik ook wel kunnen gebruiken voor mijn mp3 speler
Ik bewaar wel wat voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
oewww ik heb mijn eten al op maar nog steeds flinke trek
Jullie begonnen of rokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar de discussie of het aan het roken ligt lijkt me ook hier buiten staan toch? Het blijft kut, ongeacht de oorzaak!
Maar ik weet wel dat roken alles behalve gezond is en je beter de hele dag in de file kunt staan dan roken![]()
Wanneer mag ik komen eten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Limburgse specialiteit, ik heb het recept ook van LL gekregen. (Zoervleisj)
Lijkt op stoofvlees, maar dan anders![]()
ruikt in ieder geval
Ik mis de kidneybonen, anders was ik wel even langsgekomenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mexicaans etenLekker makkelijk, met tortilla's, wat gehakt, kruiden, mais, tomatenprut en creme fraiche
Oeh en kaas natuurlijk!
nice heb alleen geen idee wanneer ik tijd heb om bij je te komen etenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zijn handigAldi heeft ze cheap ass
[..]
Ik bewaar wel wat voor je![]()
over de uiterste houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is volgens mij meer omdat die associatie bij een zware roker snel gemaakt is... En zowel mijn oma als mijn beste vriend waren stevige rokers... Dus het draagt waarschijnlijk wel bij aan, maar het is zeker niet altijd de reden... Maar ik merkte lichamelijk echt een verschil toen ik gestopt was...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie begonnen of rokenAlle kanker is kut, ongeacht welke oorzaak.
ken mensen van in de 90 die nog stevig doorroken alsof er niks aan de hand isquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij meer omdat die associatie bij een zware roker snel gemaakt is... En zowel mijn oma als mijn beste vriend waren stevige rokers... Dus het draagt waarschijnlijk wel bij aan, maar het is zeker niet altijd de reden... Maar ik merkte lichamelijk echt een verschil toen ik gestopt was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |