LOVEquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaaaaaaaai!![]()
![]()
Ik hou zo van de zon![]()
![]()
Heb jij ff pechquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar waarom is het hier dan weer bewolkt?
wooow erg mooi manquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij wilde foto's zien, ik ga niet crossposten
Modelspoor, deel VII
Ik ben geen fan van modelspoor maar:quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelspoor, deel VII
Gelukkig hoefde ik niet naar schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Heb jij ff pech
Ik kon vandaag in korte broek en een T-shirt naar school
dat dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wel hoormoeten ze maar niet zelf beginnen
2 keer per dag, postbuspost 's morgens en brievenbuspost 's middagsquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelspoor, deel VII
Cafe Rootz in Den Haagquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezellig dus
wat voor kroeg ben je geweest dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, dat had ik dan over het hoofd gezien
Maar mooiga je het nog groot vieren of heb je het al genoeg gevierd?
jij zou mijn oom erg aardig vindenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelspoor, deel VII
ken ik niet wat voor soort muziek draaien ze daar?quote:
moet je weer nieuwe doelen zoeken om je leven weer zin te gevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
Uiteindelijk, met alle inklaringskosten en belastinegn kostte het maar een kleine 150 euro
Maar goed, naar deze was ik erg lang op zoek. In Tokio en Osaka ben ik ook nog geweest naar de Katoshop, maar alleen in Osaka hadden ze de repainted versie, die ik minder mooi vind. Deze was er ook niet meer te verkrijgen.
Kut, de leegte nu. Deze stond als enige op mijn wishlist.
Oke, leuk! Op Fok! was het in ieder geval best groot met een goed bezocht naamtopicquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Cafe Rootz in Den Haag
[..]
voor mijn doen is dit groot
Net wat gegamed, de zon scheen recht in mijn ogen, ik zag niets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde ik niet naar school
En heb gelukkig wel wat zon gezien vandaag!
Hoe dan ook een koopjequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
Uiteindelijk, met alle inklaringskosten en belastinegn kostte het maar een kleine 150 euro
Dan moet je je maar gaan verdiepen in vrachtwagensquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, naar deze was ik erg lang op zoek. In Tokio en Osaka ben ik ook nog geweest naar de Katoshop, maar alleen in Osaka hadden ze de repainted versie, die ik minder mooi vind. Deze was er ook niet meer te verkrijgen.
Kut, de leegte nu. Deze stond als enige op mijn wishlist.
Gamen... goed idee, als ik zo thuis ben zal ik dat wel doen ja...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Net wat gegamed, de zon scheen recht in mijn ogen, ik zag niets!
Dus ik heb nu ook zon gezien
niet te luid van alles en nog wat muziek waar iedereen gewoon naar kan luisteren en gesprekken kan voerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken ik niet wat voor soort muziek draaien ze daar?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je weer nieuwe doelen zoeken om je leven weer zin te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
welk spel speelt gij?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Net wat gegamed, de zon scheen recht in mijn ogen, ik zag niets!
Dus ik heb nu ook zon gezien
saaie kutmuziek dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet te luid van alles en nog wat muziek waar iedereen gewoon naar kan luisteren en gesprekken kan voeren
Een heerlijk cafe dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet te luid van alles en nog wat muziek waar iedereen gewoon naar kan luisteren en gesprekken kan voeren
Het viel me mee. Bijna 40 euro aan douanecrap, die lui zitten ook slapend rijk te wordenquote:
prima cafe om bij te pratenquote:
dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |