Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nog steeds geen modem neem ik aanquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik schatte mijn kans even in en dacht 'die moet ik nemen'
whehehequote:
Thanx babequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Klonk het volgende:
Ik ben hier al te lang niet meer geweest, weet dus niet wat er aan de hand is, maar LL steun ik altijd
let op je woorden, er kijken kindertjes mee, poeptopic dusquote:
Vrouw! dat op de stoep fietstquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Klonk het volgende:
Ik ben hier al te lang niet meer geweest, weet dus niet wat er aan de hand is, maar LL steun ik altijd
Lekker warm in het zonnetje zelfsquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een weer jonges![]()
![]()
Ik denk, ik zeg het maar even
High worden terwijl je werktquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Klonk het volgende:
dan snap ik er nog geen fuck van, maar goed dat kan ook aan de verfdampen liggen
staat in het vorige topicquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Klonk het volgende:
Mensen die zo'n TT uit hun toetsenbord krijgen moeten preventief geruimd op een nieuw toetsenbord getrakteerd wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
Vrouw! dat op de stoep fietst
daar moet je wezen
jaa het zonnetje is echt fijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een weer jonges![]()
![]()
wilde wrs vrouwmens typenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die zo'n TT uit hun toetsenbord krijgen moeten preventief geruimd op een nieuw toetsenbord getrakteerd worden
vooral het feit dat taal evolueert kan niet door machines gedaan worden. het woord kanker hier betekent uiteraard kanker zoals het in Nederland ook kanker betekend, maar het is tevens een samenvoeging voor 'kantong kering'. Dat betekent letterlijk 'droge zakken', maar moet als vertaling hebben 'blut'. Dat zie ik Google nog niet doen met zijn computertjes.quote:
ik iig wel, met mn zonneallergiequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef friemelaar het volgende:
De zon schijn zo fel, je zou d'r blazen van krijgen
jah man, ik ben bezig de trap op te knappen, maar ik ben zo stoned als een garnaal nu, ik laat de afwerking maar even zitten tot de tijd dat alles open kan zonder gelijk onderkoeld te rakenquote:
Er zijn ook limburgers dat zulke dingen doen. Zelfs bij een meervoud. Soms klinkt het wel schattig eigenlijkquote:
uhuh en dan heb je indd ook nog straattaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vooral het feit dat taal evolueert kan niet door machines gedaan worden. het woord kanker hier betekent uiteraard kanker zoals het in Nederland ook kanker betekend, maar het is tevens een samenvoeging voor 'kantong kering'. Dat betekent letterlijk 'droge zakken', maar moet als vertaling hebben 'blut'. Dat zie ik Google nog niet doen met zijn computertjes.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah man, ik ben bezig de trap op te knappen, maar ik ben zo stoned als een garnaal nu, ik laat de afwerking maar even zitten tot de tijd dat alles open kan zonder gelijk onderkoeld te raken
truequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn ook limburgers dat zulke dingen doen. Zelfs bij een meervoud. Soms klinkt het wel schattig eigenlijk
echt welquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een weer jonges![]()
![]()
dat ook nog eensquote:
ken het.. Had ooit een slaapkamer gedaan, JF moest die nacht op de bank slapenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah man, ik ben bezig de trap op te knappen, maar ik ben zo stoned als een garnaal nu, ik laat de afwerking maar even zitten tot de tijd dat alles open kan zonder gelijk onderkoeld te raken
Klonkette heeft in de woonkamer geslapen vannacht, ik niet, ik heb liever hoofdpijn in bed dan dat ik op een bank moet slapenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken het.. Had ooit een slaapkamer gedaan, JF moest die nacht op de bank slapen
op de bank slapen is niet leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken het.. Had ooit een slaapkamer gedaan, JF moest die nacht op de bank slapen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Klonk het volgende:
zou je ductape op een trap kunnen plakken ?
heb ik een nette trap, zonder verf
jaaa maak het afquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Ladylike het volgende:
En nou faalt ie weer door te zeggen: waar lul jij nou over, als wij hem wijzen op zijn toetjes opmerking..
indah, ik heb je nodig nu
kan prima, of het mooi is en je het er nog netjes vanaf krijgt, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Klonk het volgende:
anders maak een zilver/grijze ducktape-trap, hypermodernquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Klonk het volgende:
kop dicht volgens indahquote:
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou ik vragen wie het waren?
Turken op FOK! #379 - Waar we nog lang wachten op vakantie
de trap was volgens de woningbouw toch al matig, dus veel erger kan het niet wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan prima, of het mooi is en je het er nog netjes vanaf krijgt, dat weet ik niet.
Die kop ik in!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Ladylike het volgende:
En nou faalt ie weer door te zeggen: waar lul jij nou over, als wij hem wijzen op zijn toetjes opmerking..
indah, ik heb je nodig nu
quote:
'Bek houwe!', maar je kunt dan beter zeggen 'Diam kau!'.. betekent het zelfde, maar kau wordt in dit verband vaker gebruikt dan kamu. Overigens is het ruw taalgebruik.quote:
nou, probeer het dan gewoon zou ik zeggen. Resultaten in Flickr en Twitter uiteraard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
de trap was volgens de woningbouw toch al matig, dus veel erger kan het niet worden
en eenmaal thuis wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo nog half uurtje nietsen en weer naar huis
eey, lekker hoor, nog een leuke verjaardag gehad gister?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik las niestenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
whehehequote:
ik fietstenquote:
heb je de OP gezien ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
hey JF alles goed?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
eindelijk eens een andere TS![]()
Ik begon een beetje moe van die LP ninja en Fipo hunter te worden.
en dan zeggen ze wat van anderen
Ola allemaal
ik lach me dood manquote:
sjonniequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal
is idd lachenquote:
gelukkig ben ik best bijdehand en weet ik vaak wel wat te zeggen (tot ergernis van JF in een discussiequote:
elleu Skatteboutjequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal
bijdehand ben je zeker maar dat siert je ook welquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig ben ik best bijdehand en weet ik vaak wel wat te zeggen (tot ergernis van JF in een discussie)
JFquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal
hardleers figuurtjequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
hij gaat gewoon door en maakt nog een FAIL
Met zijn wietnaam als nickquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
hij gaat gewoon door en maakt nog een FAIL
oftewel erom heen slowchattenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en nu gaan we hem compleet negeren in het topic.
quote:
gisteren ook al met dat andere topicquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en nu gaan we hem compleet negeren in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh maar ik heb zojuist lekker pannenkoeken gegeten op het terras in het zonnetje
MET spek
MET stroop![]()
oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen die spekjes had ik jou gegeven
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Omkleden, was aan, geld pakken, stempas pakken, paspoort pakken, stemmen, boodschappen doen, kattenvoer halen, was ophangen, eten maken, chillen, hopen dat er een leuk meisje online komt en dan niet te laat slapen want morgen om 5uur weer opquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
en eenmaal thuis wat ga je dan doen?
lekker bij mijn pa gegetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch weer opwas lekker!
...
[..]
eey, lekker hoor, nog een leuke verjaardag gehad gister?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh maar ik heb zojuist lekker pannenkoeken gegeten op het terras in het zonnetje
MET spek
MET stroop![]()
omnomnom lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
whehehehe dies toch niet homoquote:
al een idee wat je gaat stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omkleden, was aan, geld pakken, stempas pakken, paspoort pakken, stemmen, boodschappen doen, kattenvoer halen, was ophangen, eten maken, chillen, hopen dat er een leuk meisje online komt en dan niet te laat slapen want morgen om 5uur weer op
[..]
lekker bij mijn pa gegeten
vergeet naar mij te zwaaien als je langs looptquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omkleden, was aan, geld pakken, stempas pakken, paspoort pakken, stemmen, boodschappen doen, kattenvoer halen, was ophangen, eten maken, chillen, hopen dat er een leuk meisje online komt en dan niet te laat slapen want morgen om 5uur weer op
[..]
lekker bij mijn pa gegeten
beetje? niets daarvanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar die kan er wel voor zorgen dat het snel gebeurd, met een 'beetje' pijn.
uitschreeuwen zal diequote:
ik ben eralquote:
maar ik weet wel hoe ik hem inwendig kan laten uitwonenquote:
je stelt hem voor aan bruno de negerquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik weet wel hoe ik hem inwendig kan laten uitwonen
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga eens in het rekencentrum kijken
tot later
JA HOIquote:
zoietsquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
je stelt hem voor aan bruno de neger
laters wokquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga eens in het rekencentrum kijken
tot later
rustig wachten hij zal wel aan het lurken zijnquote:
als hij slim is niet neequote:
straks komt ie hier postenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rustig wachten hij zal wel aan het lurken zijn
Als ie dat durft heeft hij echt lefquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
OMG we lachen ons hier krom nu.
Man van TNT is net weg, had aangetekend stuk voor de Fin.admin.
zegt ie dus: ik heb een stuk voor de heer admin..
dus wij kijken elkaar aan:
mijn baas loopt naar hem toe en bekijkt de enveloppe.
Heeft hem uitgelegd dat Fin admin. financiele administratie betekent.
toen hij weg was, lachtte hij en zei: LL, bel jij die turk, Admin even dat er een enveloppe is?
dus ik belde het toestel van mn baas
nu net moet hij een klapper hebben en zegt uiteindelijk: oh ik heb hem, hij lag bij de Al Dir
(algemeen directeur)
Ik ga Al zeggen dat ie mn klappers niet moet pikken
oh deze middag gaat vol lollige afkortingen gevuld worden denk ik
opzch wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ie dat durft heeft hij echt lef
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
OMG we lachen ons hier krom nu.
Man van TNT is net weg, had aangetekend stuk voor de Fin.admin.
zegt ie dus: ik heb een stuk voor de heer admin..
dus wij kijken elkaar aan:
mijn baas loopt naar hem toe en bekijkt de enveloppe.
Heeft hem uitgelegd dat Fin admin. financiele administratie betekent.
toen hij weg was, lachtte hij en zei: LL, bel jij die turk, Admin even dat er een enveloppe is?
dus ik belde het toestel van mn baas
nu net moet hij een klapper hebben en zegt uiteindelijk: oh ik heb hem, hij lag bij de Al Dir
(algemeen directeur)
Ik ga Al zeggen dat ie mn klappers niet moet pikken
oh deze middag gaat vol lollige afkortingen gevuld worden denk ik
lekkages is toch altijd voor de woningbouwvereniging?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:44 schreef friemelaar het volgende:
't is NIET de afvoer![]()
Duidelijk getest, als ik het ligbad laat vollopen begint het al te lekken......
Nu ff testen of de hele leiding zich wil aftekenen ......
Wordt trouwens een verzekeringskwestie![]()
Verzekering en woningbouwvereniging mogen het samen uitvechten
Spekjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh
alleen die spekjes had ik jou gegeven
Frans zegt al net: kan hij niet iedere dag even komen? dat lachen is toch wel gezelligquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die kan beter darter worden OMG
aaah arme jijquote:
LL is sowieso een papilbarbaar, pannekoek met spek is niet lekker, maar spaghetti met appelmoes welquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spekjes![]()
gewoon plakken spek onderin de pan, en dan het beslag erop natuurlijk
zie jou al een spectaculere dans act geven op je bureauquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frans zegt al net: kan hij niet iedere dag even komen? dat lachen is toch wel gezellig
als willem er niet is, dansen wij op tafel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
LL is sowieso een papilbarbaar, pannekoek met spek is niet lekker, maar spaghetti met appelmoes wel
ik post nooit in KLBquote:
dan stoot ik mijn hoofd aan het plafondquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
zie jou al een spectaculere dans act geven op je bureau
spaghetti zowiezo alquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
LL is sowieso een papilbarbaar, pannekoek met spek is niet lekker, maar spaghetti met appelmoes wel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekkages is toch altijd voor de woningbouwvereniging?
ik zelden maar dat soort topics vragen er gewoon omquote:
dan ben jij of te lang of het pand is te kleinquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan stoot ik mijn hoofd aan het plafond
dan is nic dat ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Liegebeest, heb al zo 5 topics in je posthistorie gevondenquote:
dat is om het wat zoeter te makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
spaghetti zowiezo al![]()
maar met appelmoes daar heb ik nog nooit van gehoord
ach so...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
badkamer heb ik zelf 17 jaar geleden aangelegd.
Als het probleem daar gezeten had was het eigen risico geweest.![]()
Nu kan ik aantonen dat het probleem door de renovatie 2 jaar geleden ontstaan is![]()
De koudwater leiding "beslaat" dwars door de muur heen en die condens verneukt m'n plafond en muren
ze doet het altijd, maar ik moet er niet aan denken om zoiets te proevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
spaghetti zowiezo al![]()
maar met appelmoes daar heb ik nog nooit van gehoord
dank je, nou val ik niet meer omquote:
zo laag daarquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan stoot ik mijn hoofd aan het plafond
uhm nee ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze doet het altijd, maar ik moet er niet aan denken om zoiets te proeven
nee, maar ik moet toch een excuus hebbenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar ik moet toch een excuus hebben
dat waren zeker topic's dat ik jouw kwam steunenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Liegebeest, heb al zo 5 topics in je posthistorie gevonden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren zeker topic's dat ik jouw kwam steunen
je had gewoon moeten zeggen dat er geen paal isquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar ik moet toch een excuus hebben
Ik kan wel als paal fungeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had gewoon moeten zeggen dat er geen paal is
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef Pheno het volgende:
Emn de TNT belt net aanTiming van thuiskomen!
WTF! Spaghetti met appelmoes doe ff normaaaaaaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zie je welquote:
moet je wel die lampenkap af zettenquote:
aangetekend voor de heer Admin? die is van onsquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef Pheno het volgende:
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moeten niet rock&rollen op de tafels
[ afbeelding ]
zonder tomatensaus neem ik aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF! Spaghetti met appelmoes doe ff normaaaaaaal![]()
![]()
![]()
Macaroni met gebakken shoarmavlees daarentegen..HEEL snel, HEEL makkelijk en HEEL lekker
De Tokio trein is zojuist gearriveerd op spoor 3,5quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef Pheno het volgende:
wrs welquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zonder tomatensaus neem ik aan
quote:
ik zal dat vergetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergeet naar mij te zwaaien als je langs loopt
ja maar is ook een recept van me broer, die toevallig kok isquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel
mensen moeten eens proberen wat je moeder maakt.
-kipfilet aanbakken
-champ. soep erbij
-boursin erbij
te eten met fietjes of pasta
ik zeg, DOENquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zal dat vergeten
en neen geen idee wat ik moet stemmen... volgens stemwijzer komt partij van de dieren eruit
en op zijn spaghetti doe ik geen appelmoesquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar is ook een recept van me broer, die toevallig kok is
Ja natuurlijk. Mss beetje knof eropquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zonder tomatensaus neem ik aan
hmm klinkt lekker eens proberen thanx voor de tipquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Mss beetje knof erop![]()
Het moet lekker zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm klinkt lekker eens proberen thanx voor de tip
champignonsoep? in vloeibare vorm, of ietsje dikker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel
-kipfilet aanbakken
-champ. soep erbij
-boursin erbij
stem op mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zal dat vergeten
en neen geen idee wat ik moet stemmen... volgens stemwijzer komt partij van de dieren eruit
Nee, Shikasai.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De Tokio trein is zojuist gearriveerd op spoor 3,5
gewoon uit het blik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
champignonsoep? in vloeibare vorm, of ietsje dikker?
quote:
heeft nicole al eens gemaaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel
-kipfilet aanbakken
-champ. soep erbij
-boursin erbij
erger dan de pvv kan het niet zijn (jaja mijn grootste "angst" is dat pvv aan de "macht" komt in den haag)quote:
hoe waren de kipsnacks?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft nicole al eens gemaakt![]()
was ontzettend lekker![]()
ik stem zowiezo niet op wildersquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erger dan de pvv kan het niet zijn (jaja mijn grootste "angst" is dat pvv aan de "macht" komt in den haag)
het klinkt inderdaad als een lekkere optie als je ff geen tijd hebt om te koken!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon uit het blik.
echt mega snel en lekker
Ik vind het met pasta het lekkerste, zeker met tagliatelle
echt, het is de moeite van het proberen waard (en bij de Plus en c1000 is de kipfilet nu in de reklame, 4 euro de kilo)quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad als een lekkere optie als je ff geen tijd hebt om te koken!!
of wat ook wel snel te maken isquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad als een lekkere optie als je ff geen tijd hebt om te koken!!
Om eerlijk te zijn wil ik hem weleens aan de macht zien. Kijken hoe snel hij dan afdruiptquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik stem zowiezo niet op wilders
die man is mij te radicaal
Ik hou niet zo van opgebakken aardappelschijfjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat ook wel snel te maken is
aardappel schijfjes op bakken en dan spekjes erdoor en uitjes en sperziebonen
gewoon alles opbakken deed mijn oma ook altijd zo enorm lekker
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt, het is de moeite van het proberen waard (en bij de Plus en c1000 is de kipfilet nu in de reklame, 4 euro de kilo)
ik eet geen spekquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat ook wel snel te maken is
aardappel schijfjes op bakken en dan spekjes erdoor en uitjes en sperziebonen
gewoon alles opbakken deed mijn oma ook altijd zo enorm lekker
dat het kanquote:
mja of word omgelegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wil ik hem weleens aan de macht zien. Kijken hoe snel hij dan afdruipt
niet?quote:
ik doe ipv spek meestal gerookte kip, ook heeeeeel lekkerquote:
whuut okee ikke wel vooral als ze krokant opgebakken zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van opgebakken aardappelschijfjes
meestal zijn ze niet eens goed gegaardquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut okee ikke wel vooral als ze krokant opgebakken zijn
gewoon laten koken tot het ingekookt is, zoiets als bolognese sausquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
champignonsoep? in vloeibare vorm, of ietsje dikker?
ze zijn toch meestal voorgegaard?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal zijn ze niet eens goed gegaard
daar heeft nic niks van gehadquote:
daarom bak ik ze ook wat langer doorquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heeft nic niks van gehad![]()
dan bakken ze ze verkeerdquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heeft nic niks van gehad![]()
en dan nog nietquote:
Je gaat nog eens iets maken voor Nicquote:
Ik vind ze het lekkerste als ze ongeschild in aluminium folie gekoot wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog niet
ik kokhals van een niet compleet gare aardappel
beter kruimig dan vastkokend
met kruidenboterquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik vind ze het lekkerste als ze ongeschild in aluminium folie gekoot worden
ja iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je gaat nog eens iets maken voor Nic
die krijg je hier als je bij spare ribbs express besteltquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik vind ze het lekkerste als ze ongeschild in aluminium folie gekoot worden
quote:
edit noob foutjequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik vind ze het lekkerste als ze ongeschild in aluminium folie gekookt worden
echt nietquote:
dat had je niet gezegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je gaat nog eens iets maken voor Nic
had je maar moeten zeggen dat ze voor nicole warenquote:
wooow nasty manquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:![]()
De schade :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In elk geval weet je zo wel waar de leidingen lopen
[ afbeelding ]
dus als jij een bord vol met eten krijg dan eet je dat geheel alleen opquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je niet gezegd
[..]
had je maar moeten zeggen dat ze voor nicole waren![]()
teringquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:
![]()
De schade :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat doe jij danquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus als jij een bord vol met eten krijg dan eet je dat geheel alleen op
damn man heb jij een enorme eetlust
ik meestal welquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat doe jij dan![]()
laat je andere van jouw bord eten
nou nee maar als ik een vriendin zou hebben zou ik wel met haar delenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat doe jij dan![]()
Nic eet toch uit je handquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat doe jij dan![]()
dan moet ze maar zelf opscheppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee maar als ik een vriendin zou hebben zou ik wel met haar delen
teminste als ik er vanaf kan blijven
quote:
die liefde van de man gaat nou eenmaal door de maag zegt men wel eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet ze maar zelf opscheppen![]()
[..]
Oh, ik dacht door haar keel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
die liefde van de man gaat nou eenmaal door de maag zegt men wel eens
dat doen ze niet allemaalquote:
Ik liep nog naar nic toe man, jij kwam aangerendquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je niet gezegd
[..]
had je maar moeten zeggen dat ze voor nicole waren![]()
wehehehe goed hequote:
opzich wel jaquote:
'k zal het (nogmaals) doorgevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
Tip: plak je deurposten af, voordat je ze schildert![]()
en toen heb je nog niks gezegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik liep nog naar nic toe man, jij kwam aangerend
quote:
nietquote:
jawel, maar jij had meteen door dat het eten was en was plotseling selectief doofquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en toen heb je nog niks gezegd
nee, je bent verwendquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jawel, maar jij had meteen door dat het eten was en was plotseling selectief doof
echt nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jawel, maar jij had meteen door dat het eten was en was plotseling selectief doof
kennelijkquote:[..]
nee, je bent verwend![]()
ik geloof dat JF het ooit beloofd hadquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
nicole geeft mij ook gelijk![]()
[..]
kennelijk
hihihi je zei worstquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik geloof dat JF het ooit beloofd had
zal me worst wezen. feit is en blijft dat je een vreetvarken bent
dat wist ik dus weer niet van JFquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik geloof dat JF het ooit beloofd had
zal me worst wezen. feit is en blijft dat je een vreetvarken bent
zo, hehe, eerste 50 facturen af, volgende 20 komen maandag welquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wist ik dus weer niet van JF![]()
ik heb er 2 dagen over gedaan![]()
![]()
verdeel en heersquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, hehe, eerste 50 facturen af, volgende 20 komen maandag wel
het is pas woensdagquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, hehe, eerste 50 facturen af, volgende 20 komen maandag wel
Kon je niet even resizen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:
![]()
De schade :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
duurde lang he dat inladenquote:
dat kwam door die topic kaap in klaagquote:
Morgen duitsers-dagje voor mijquote:
Dan moet je krabben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
oew jeukende vingers sommige mensen vragen erom
welk topic?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kwam door die topic kaap in klaag
nou nee eerder een paar meppen uitdelenquote:
Vrouw! dat op de stoep fietst dezequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Morgen duitsers-dagje voor mij
vrijdag maar eens het half jaar uren in WBSO boeken maar eens bijwerken
dus maandag dan maar
we gaan samenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet morgen naar duitsland met de dir
dan contact verbreken. opgelostquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee eerder een paar meppen uitdelen
maar goed ik sla geen vrouwen
oh fuck, dat mocht ik nog niet zeggenquote:
Goed bezigquote:
ging dat maar zo makkelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan contact verbreken. opgelost
[..]
nu pasquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de post van half 2 eens uitpakken
Oh ik wel hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee eerder een paar meppen uitdelen
maar goed ik sla geen vrouwen
nou ja ik word nu dood gewenst door derquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wel hoormoeten ze maar niet zelf beginnen
hoevaak krijgen jullie post danquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de post van half 2 eens uitpakken
Nee, dan moet je je andere wang toekerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef Aarti het volgende:
als een vrouw je slaat mag je toch wel terugslaan?
ik doe het niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef Aarti het volgende:
mooi...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooooo alles gedaan wat ik MOEST doen, nu eindelijk ff rust....
sja, als ik dan toch iemand wil slaan, maar ik ook vrouw genoeg zijn om de klap terug te incasseren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je andere wang toekeren
mompelt iets over emancipatiequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
sja, als ik dan toch iemand wil slaan, maar ik ook vrouw genoeg zijn om de klap terug te incasseren.
ik had al gezegd ergens stukje terug van dat ik bij me pa ben wezen eten gister..... eergister was leuker in kroeg met 10 vriendenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi...
dan vraag ik het maar voor de derde keer vandaag... moet eigenlijk wel scheepsrecht zijn...
heb je een leuke verjaardag gehad gister of niet?
Dat moet je zo doen:quote:
aah okee dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat moet je zo doen:
* mompelt iets over emancipatie
gezellig dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik had al gezegd ergens stukje terug van dat ik bij me pa ben wezen eten gister..... eergister was leuker in kroeg met 10 vrienden(nja 7 vrienden en 3 aanhang waarvan ik er 2 nog niet kende lol)
Lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef Aarti het volgende:
Ow, dat had ik dan over het hoofd gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik had al gezegd ergens stukje terug van dat ik bij me pa ben wezen eten gister..... eergister was leuker in kroeg met 10 vrienden(nja 7 vrienden en 3 aanhang waarvan ik er 2 nog niet kende lol)
heey suikertjequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaaaaaaaai!![]()
![]()
Ik hou zo van de zon![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaaaaaaaai!![]()
![]()
![]()
hier is de zonquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar waarom is het hier dan weer bewolkt?
LOVEquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaaaaaaaai!![]()
![]()
![]()
Heb jij ff pechquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar waarom is het hier dan weer bewolkt?
wooow erg mooi manquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij wilde foto's zien, ik ga niet crossposten
Modelspoor, deel VII
Ik ben geen fan van modelspoor maar:quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelspoor, deel VII
Gelukkig hoefde ik niet naar schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Heb jij ff pech
Ik kon vandaag in korte broek en een T-shirt naar school
dat dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wel hoormoeten ze maar niet zelf beginnen
2 keer per dag, postbuspost 's morgens en brievenbuspost 's middagsquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelspoor, deel VII
Cafe Rootz in Den Haagquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezellig dus
wat voor kroeg ben je geweest dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, dat had ik dan over het hoofd gezien
Maar mooiga je het nog groot vieren of heb je het al genoeg gevierd?
jij zou mijn oom erg aardig vindenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelspoor, deel VII
ken ik niet wat voor soort muziek draaien ze daar?quote:
moet je weer nieuwe doelen zoeken om je leven weer zin te gevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
Uiteindelijk, met alle inklaringskosten en belastinegn kostte het maar een kleine 150 euro
Maar goed, naar deze was ik erg lang op zoek. In Tokio en Osaka ben ik ook nog geweest naar de Katoshop, maar alleen in Osaka hadden ze de repainted versie, die ik minder mooi vind. Deze was er ook niet meer te verkrijgen.
Kut, de leegte nu. Deze stond als enige op mijn wishlist.
Oke, leuk! Op Fok! was het in ieder geval best groot met een goed bezocht naamtopicquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Cafe Rootz in Den Haag
[..]
voor mijn doen is dit groot
Net wat gegamed, de zon scheen recht in mijn ogen, ik zag niets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde ik niet naar school
En heb gelukkig wel wat zon gezien vandaag!
Hoe dan ook een koopjequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
Uiteindelijk, met alle inklaringskosten en belastinegn kostte het maar een kleine 150 euro
Dan moet je je maar gaan verdiepen in vrachtwagensquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, naar deze was ik erg lang op zoek. In Tokio en Osaka ben ik ook nog geweest naar de Katoshop, maar alleen in Osaka hadden ze de repainted versie, die ik minder mooi vind. Deze was er ook niet meer te verkrijgen.
Kut, de leegte nu. Deze stond als enige op mijn wishlist.
Gamen... goed idee, als ik zo thuis ben zal ik dat wel doen ja...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Net wat gegamed, de zon scheen recht in mijn ogen, ik zag niets!
Dus ik heb nu ook zon gezien
niet te luid van alles en nog wat muziek waar iedereen gewoon naar kan luisteren en gesprekken kan voerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken ik niet wat voor soort muziek draaien ze daar?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je weer nieuwe doelen zoeken om je leven weer zin te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
welk spel speelt gij?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Net wat gegamed, de zon scheen recht in mijn ogen, ik zag niets!
Dus ik heb nu ook zon gezien
saaie kutmuziek dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet te luid van alles en nog wat muziek waar iedereen gewoon naar kan luisteren en gesprekken kan voeren
Een heerlijk cafe dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet te luid van alles en nog wat muziek waar iedereen gewoon naar kan luisteren en gesprekken kan voeren
Het viel me mee. Bijna 40 euro aan douanecrap, die lui zitten ook slapend rijk te wordenquote:
prima cafe om bij te pratenquote:
dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |