Daarom geef ik dus gericht... aan zaken die je meteen ziet gebeuren!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
voor diegenen die geloven dat geld geven zin heeft:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8535189.stm
95% van het geld voor voedsel, waaronder Band Aid, ging naar wapens..
Dat moet ik inderdaad nog controleren ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je afvoer van de badkamer lekt
hij denkt te zeggen 'mond dicht', dat is wat het letterlijk betekent, maar zo wordt het niet gebruikt. Hij had 'diam kamu!' moeten zeggen, nu zegt hij 'toetje'...quote:
humor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
TS van daarnet faalt wederom:
[..]
hij denkt te zeggen 'mond dicht', dat is wat het letterlijk betekent, maar zo wordt het niet gebruikt. Hij had 'diam kamu!' moeten zeggen, nu zegt hij 'toetje'...![]()
![]()
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij denkt te zeggen 'mond dicht', dat is wat het letterlijk betekent, maar zo wordt het niet gebruikt. Hij had 'diam kamu!' moeten zeggen, nu zegt hij 'toetje'...![]()
![]()
is vast zo'n 3e generatie Indootje die denkt dat ie nog enige band heeft met het land waar zijn grootouders zijn geboren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
humor!
Wel leuk dat we het met zn allen voor LL opnemen, dat is nou de kracht van KSC!
daarom geef ik dus niksquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
voor diegenen die geloven dat geld geven zin heeft:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8535189.stm
95% van het geld voor voedsel, waaronder Band Aid, ging naar wapens..
Of een slimmert die het met zo'n automatische vertaler werktquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is vast zo'n 3e generatie Indootje die denkt dat ie nog enige band heeft met het land waar zijn grootouders zijn geboren.
volgens mij is het gewoon een negert als ik zo in zijn fobo kijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is vast zo'n 3e generatie Indootje die denkt dat ie nog enige band heeft met het land waar zijn grootouders zijn geboren.
love you allquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
humor!
Wel leuk dat we het met zn allen voor LL opnemen, dat is nou de kracht van KSC!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
dan krijg je idd van die leuke vertalingenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of een slimmert die het met zo'n automatische vertaler werkt
ja, dan krijg je ook van die a-culturele vertalingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of een slimmert die het met zo'n automatische vertaler werkt
GMTAquote:
Dat wisten we toch al?quote:
whehehe vooral met zulke talenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je idd van die leuke vertalingen
smakelijk duckiequote:
eet smakelijkquote:
inkleurfoutje als het al niet genetisch bepaald is dat 3e generatie indo's zich pogen af te zetten tegen iets waar ze zelf deel van uitmaken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een negert als ik zo in zijn fobo kijk
Jezus wat een schijttopic ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Vrouw! dat op de stoep fietst
mij dissen, en dan niet weten wat te zeggen op de backfire
en in zijn profiel: "ik zet je zo snel voor paal dat hij flitst"yeah right, jezelf zul je bedoelen
quote:
quote:
ja maar ik moet het wel laten merkenquote:
die=LL?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik schatte mijn kans even in en dacht 'die moet ik nemen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |