dan weet ie ook eens hoe een echte vrouw eruit zietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wil je meer foto's?
dan ben ik er tenminste zeker van dat je je ook niet voortplant
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan weet ie ook eens hoe een echte vrouw eruit ziet
Als alle 'echte' vrouwen zo waren zou ik nog liever homo wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan weet ie ook eens hoe een echte vrouw eruit ziet
deze is nog beterquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wil je meer foto's?
dan ben ik er tenminste zeker van dat je je ook niet voortplant
die van jouw moet je nog steeds opblazenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Ben ik blij dat ik geen "echte" vrouw heb
hoezo wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als alle 'echte' vrouwen zo waren zou ik nog liever homo worden
waarom zeg je toetje?quote:
quote:
Nee maar die batterijen raken wel steeds opquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van jouw moet je nog steeds opblazen
nu alquote:
wtf lul jij nou weerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom zeg je toetje?
Online vertalers falen blijkbaar
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee maar die batterijen raken wel steeds op![]()
!
geeft niet, je mag best falen, al is het hardquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, je mag best falen, al is het hard
letterlijk vertalen
echtje zet je zelf voor paal
*FLITS*
Uh juistquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, je mag best falen, al is het hard
letterlijk vertalen
echtje zet je zelf voor paal
*FLITS*
nee, je zei toetjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uh juist
Ik zeg tegen die pinda dat ie zijn bek moet houden en jullie beginnen over toetjes
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uh juist
Ik zeg tegen die pinda dat ie zijn bek moet houden en jullie beginnen over toetjes
zegt de nerd die met een down syndroom rocker omgaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
en hij maakt het alleen maar erger ook nog
it takes one to know onequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
zegt de nerd die met een down syndroom rocker omgaat
waar de (censuur) heb jij het over danquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij met jou omgaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij met jou omgaat
Nee, dat zei je NIET, je zei 'tutup mulut', en dat betekent 'toetje'. Als je nu had gezegd 'Diam kau!' of iets in die richting had ik begrepen dat je wilde dat ik mijn mond moest houden. Helaas faalde je meesterlijk doordat je geen idee hebt tegen wie je wat zei.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uh juist
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat zei je NIET, je zei 'tutup mulut', en dat betekent 'toetje'. Als je nu had gezegd 'Diam kau!' of iets in die richting had ik begrepen dat je wilde dat ik mijn mond moest houden. Helaas faalde je meesterlijk doordat je geen idee hebt tegen wie je wat zei.
Voor de duidelijkheid, kom al 11 jaar in Indonesie en woon er al bijna 4 jaar nu.
quote:
serieus?quote:
Vriendjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij ben het vriendje van J.Herrer zeker?
Dat valt inderdaad in mijn verwachtingspatroon. Lijkt een genetische afwijking te zijn voor mensen met Indonesisch bloed, maar daar heb ik ook een antwoord op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog gaat het het tegendeel beweren Indah, let maar op.
oh jee, een foutjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat zei je NIET, je zei 'tutup mulut', en dat betekent 'toetje'. Als je nu had gezegd 'Diam kau!' of iets in die richting had ik begrepen dat je wilde dat ik mijn mond moest houden. Helaas faalde je meesterlijk doordat je geen idee hebt tegen wie je wat zei.
Voor de duidelijkheid, kom al 11 jaar in Indonesie en woon er al bijna 4 jaar nu.
mogen ze hier ook wel doenquote:
Ik denk dat je wiet verwarde met koequote:
een foutje? Laat me niet lachen man, stop gewoon met reageren, je maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
oh jee, een foutje
Leuk voor je, maar het interesseert me werkelijk geen moer
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
oh jee, een foutje
Leuk voor je, maar het interesseert me werkelijk geen moer
Koeien kunnen toch niet als kruiden gebruikt worden of wel somsquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik denk dat je wiet verwarde met koe
en India met Indonesie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik denk dat je wiet verwarde met koe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |