Er zijn ook limburgers dat zulke dingen doen. Zelfs bij een meervoud. Soms klinkt het wel schattig eigenlijkquote:
uhuh en dan heb je indd ook nog straattaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vooral het feit dat taal evolueert kan niet door machines gedaan worden. het woord kanker hier betekent uiteraard kanker zoals het in Nederland ook kanker betekend, maar het is tevens een samenvoeging voor 'kantong kering'. Dat betekent letterlijk 'droge zakken', maar moet als vertaling hebben 'blut'. Dat zie ik Google nog niet doen met zijn computertjes.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah man, ik ben bezig de trap op te knappen, maar ik ben zo stoned als een garnaal nu, ik laat de afwerking maar even zitten tot de tijd dat alles open kan zonder gelijk onderkoeld te raken
truequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn ook limburgers dat zulke dingen doen. Zelfs bij een meervoud. Soms klinkt het wel schattig eigenlijk
echt welquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een weer jonges![]()
![]()
Ik denk, ik zeg het maar even
dat ook nog eensquote:
ken het.. Had ooit een slaapkamer gedaan, JF moest die nacht op de bank slapenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah man, ik ben bezig de trap op te knappen, maar ik ben zo stoned als een garnaal nu, ik laat de afwerking maar even zitten tot de tijd dat alles open kan zonder gelijk onderkoeld te raken
Klonkette heeft in de woonkamer geslapen vannacht, ik niet, ik heb liever hoofdpijn in bed dan dat ik op een bank moet slapenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken het.. Had ooit een slaapkamer gedaan, JF moest die nacht op de bank slapen
op de bank slapen is niet leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken het.. Had ooit een slaapkamer gedaan, JF moest die nacht op de bank slapen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Klonk het volgende:
zou je ductape op een trap kunnen plakken ?
heb ik een nette trap, zonder verf
jaaa maak het afquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Ladylike het volgende:
En nou faalt ie weer door te zeggen: waar lul jij nou over, als wij hem wijzen op zijn toetjes opmerking..
indah, ik heb je nodig nu
kan prima, of het mooi is en je het er nog netjes vanaf krijgt, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Klonk het volgende:
anders maak een zilver/grijze ducktape-trap, hypermodernquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Klonk het volgende:
kop dicht volgens indahquote:
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou ik vragen wie het waren?
Turken op FOK! #379 - Waar we nog lang wachten op vakantie
de trap was volgens de woningbouw toch al matig, dus veel erger kan het niet wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan prima, of het mooi is en je het er nog netjes vanaf krijgt, dat weet ik niet.
Die kop ik in!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Ladylike het volgende:
En nou faalt ie weer door te zeggen: waar lul jij nou over, als wij hem wijzen op zijn toetjes opmerking..
indah, ik heb je nodig nu
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |