wrs welquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zonder tomatensaus neem ik aan
quote:
ik zal dat vergetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergeet naar mij te zwaaien als je langs loopt
ja maar is ook een recept van me broer, die toevallig kok isquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel
mensen moeten eens proberen wat je moeder maakt.
-kipfilet aanbakken
-champ. soep erbij
-boursin erbij
te eten met fietjes of pasta
ik zeg, DOENquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zal dat vergeten
en neen geen idee wat ik moet stemmen... volgens stemwijzer komt partij van de dieren eruit
en op zijn spaghetti doe ik geen appelmoesquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar is ook een recept van me broer, die toevallig kok is
Ja natuurlijk. Mss beetje knof eropquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zonder tomatensaus neem ik aan
hmm klinkt lekker eens proberen thanx voor de tipquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Mss beetje knof erop![]()
Het moet lekker zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm klinkt lekker eens proberen thanx voor de tip
champignonsoep? in vloeibare vorm, of ietsje dikker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel
-kipfilet aanbakken
-champ. soep erbij
-boursin erbij
stem op mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zal dat vergeten
en neen geen idee wat ik moet stemmen... volgens stemwijzer komt partij van de dieren eruit
Nee, Shikasai.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De Tokio trein is zojuist gearriveerd op spoor 3,5
gewoon uit het blik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
champignonsoep? in vloeibare vorm, of ietsje dikker?
quote:
heeft nicole al eens gemaaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel
-kipfilet aanbakken
-champ. soep erbij
-boursin erbij
erger dan de pvv kan het niet zijn (jaja mijn grootste "angst" is dat pvv aan de "macht" komt in den haag)quote:
hoe waren de kipsnacks?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft nicole al eens gemaakt![]()
was ontzettend lekker![]()
ik stem zowiezo niet op wildersquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erger dan de pvv kan het niet zijn (jaja mijn grootste "angst" is dat pvv aan de "macht" komt in den haag)
het klinkt inderdaad als een lekkere optie als je ff geen tijd hebt om te koken!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon uit het blik.
echt mega snel en lekker
Ik vind het met pasta het lekkerste, zeker met tagliatelle
echt, het is de moeite van het proberen waard (en bij de Plus en c1000 is de kipfilet nu in de reklame, 4 euro de kilo)quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad als een lekkere optie als je ff geen tijd hebt om te koken!!
of wat ook wel snel te maken isquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad als een lekkere optie als je ff geen tijd hebt om te koken!!
Om eerlijk te zijn wil ik hem weleens aan de macht zien. Kijken hoe snel hij dan afdruiptquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik stem zowiezo niet op wilders
die man is mij te radicaal
Ik hou niet zo van opgebakken aardappelschijfjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat ook wel snel te maken is
aardappel schijfjes op bakken en dan spekjes erdoor en uitjes en sperziebonen
gewoon alles opbakken deed mijn oma ook altijd zo enorm lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |