nou, probeer het dan gewoon zou ik zeggen. Resultaten in Flickr en Twitter uiteraard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
de trap was volgens de woningbouw toch al matig, dus veel erger kan het niet worden
en eenmaal thuis wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo nog half uurtje nietsen en weer naar huis
eey, lekker hoor, nog een leuke verjaardag gehad gister?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik las niestenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
whehehequote:
ik fietstenquote:
heb je de OP gezien ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
hey JF alles goed?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
eindelijk eens een andere TS![]()
Ik begon een beetje moe van die LP ninja en Fipo hunter te worden.
en dan zeggen ze wat van anderen
Ola allemaal
ik lach me dood manquote:
sjonniequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal
is idd lachenquote:
gelukkig ben ik best bijdehand en weet ik vaak wel wat te zeggen (tot ergernis van JF in een discussiequote:
elleu Skatteboutjequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal
bijdehand ben je zeker maar dat siert je ook welquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig ben ik best bijdehand en weet ik vaak wel wat te zeggen (tot ergernis van JF in een discussie)
JFquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal
hardleers figuurtjequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
hij gaat gewoon door en maakt nog een FAIL
Met zijn wietnaam als nickquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
hij gaat gewoon door en maakt nog een FAIL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |